JA MAAR IK ZAG DAT AL VOOR DIE TIJD IN HEM.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:50 schreef msnk het volgende:
Nee maar, het is natuurlijk geen toeval dat Maarten nu pas echt schijnt. Hij is al 28! En zoveel mensen, zelfs Ajacieden, vertrouwden hem geen plek als basiskeeper in het Nederlands elftal. Pas na de winterstop en tijdens het WK ontpopte hij echt.
OKÉ!!!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 02:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA MAAR IK ZAG DAT AL VOOR DIE TIJD IN HEM.
Relax, we worden kampioen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA MAAR IK ZAG DAT AL VOOR DIE TIJD IN HEM.
Zou je dat wel aandurven? Ik ben namelijk ook degene die zegt dat Eriksen het nooit echt gaat maken.quote:
Ja maar jij ziet die dingen toch zeg je netquote:Op maandag 2 mei 2011 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou je dat wel aandurven? Ik ben namelijk ook degene die zegt dat Eriksen het nooit echt gaat maken.
Bij Steek zag ik het jaquote:Op maandag 2 mei 2011 02:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet die dingen toch zeg je net
Gelukkig voorspel je nooit iets goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou je dat wel aandurven? Ik ben namelijk ook degene die zegt dat Eriksen het nooit echt gaat maken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou dan past ze precies bij de huidige scouts
Nog niet. Vermeer heeft de potentie, en is nog redelijk jong.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef Jojoortje het volgende:
Stekelenburg heeft ook een goede uitstraling. Ik bedoel: daar staat echt wat in de goal.
Dat gevoel heb ik bij Vermeer totaaaaaaaal niet.
Mooie deal. En dan mag Twente van mij ook wel 2e worden, maar dan mag PSV alleen niet winnen van Groningen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef 16meter het volgende:
Twente pakt de beker, Ajax de titel.
Mark mijn woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |