Jij noemt nu allemaal dingen op die met die twee bizarre maanden verband houden....quote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef Jojoortje het volgende:
Stekelenburg heeft ook een goede uitstraling. Ik bedoel: daar staat echt wat in de goal.
Dat gevoel heb ik bij Vermeer totaaaaaaaal niet.
Barcelona. En wie de fuck is De Gea.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef Morendo het volgende:
Maar stel dat Neuer naar Bayern gaat en De Gea naar Man Utd. En Wenger wil geen nieuwe goalie halen, waar moet Maarten dan heen? In Schalke of Atletico zal hij weinig zin hebben.
Nee, echt nietquote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij noemt nu allemaal dingen op die met die twee bizarre maanden verband houden....
Zou wel een versterking zijn voor Barca, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:
Jawel, Maarten transformeerde nadat hij door MvB op de bank werd gezet. Hij was ineens twee keer zo goed en had een uitstraling van hier tot Zimbabwequote:
Nee echt nietquote:Op maandag 2 mei 2011 02:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Jawel, Maarten transformeerde nadat hij door MvB op de bank werd gezet. Hij was ineens twee keer zo goed en had een uitstraling van hier tot Zimbabwe
Ondanks dat dat belachelijk was was dat ook niet geheel zonder aanleiding.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Jawel, Maarten transformeerde nadat hij door MvB op de bank werd gezet. Hij was ineens twee keer zo goed en had een uitstraling van hier tot Zimbabwe
Ik zeg toch nergens dat Vermeer wel een goede uitstraling had? Ik zeg gewoon dat alle dingen die jij over Maarten opnoemt er eerst niet waren. Echt heel veel heeft te maken met het feit dat hij op de bank werd gezet, en wat er daar is gebeurd... Niemand die het weetquote:Op maandag 2 mei 2011 02:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee echt nietVermeer daarvoor zo vaak zien keepen, maar het blijft een iele verschijning.
Hij heeft een signaal afgegeven: dat is er gebeurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Vermeer wel een goede uitstraling had? Ik zeg gewoon dat alle dingen die jij over Maarten opnoemt er eerst niet waren. Echt heel veel heeft te maken met het feit dat hij op de bank werd gezet, en wat er daar is gebeurd... Niemand die het weet
Zit niet zo mijn mening te verkrachten johquote:Op maandag 2 mei 2011 02:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Vermeer wel een goede uitstraling had? Ik zeg gewoon dat alle dingen die jij over Maarten opnoemt er eerst niet waren. Echt heel veel heeft te maken met het feit dat hij op de bank werd gezet, en wat er daar is gebeurd... Niemand die het weet
Je kan vinden wat je wil, ik vertel enkel feitenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit niet zo mijn mening te verkrachten joh
Ik vond dat allemaal al VOOR die bizarre maanden.
Feiten over de uitstraling van iemand? Oke.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je wil, ik vertel enkel feiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |