Ik vond het een prachtige goal, maar een keiharde blunder.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je niet eens een blunder noemen. Vind ik dan.
Klopt. Zou ik hem ook gunnen, ben toch bang dat hij anders geen wedstrijd meer voor Ajax zal gaan keepen. Z'n laatste wedstrijd de kampioenswedstrijd zou prachtig zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Toch nog even voor het kampioenschap
Vayrinen ziet goed dat ie voor zijn doel staat en dan heeft ie de pech dat ie zijn hand er niet goed tegen aan zet.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kom op, een schot van zo'n afstand hoort een keeper te hebben.
Hij gaat een mooie carrière tegemoet.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik hem ook gunnen, ben toch bang dat hij anders geen wedstrijd meer voor Ajax zal gaan keepen.
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij gaat een mooie carrière tegemoet.
Of de pech dat hij slechts 1.70m is.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Vayrinen ziet goed dat ie voor zijn doel staat en dan heeft ie de pech dat ie zijn hand er niet goed tegen aan zet.
Maar buiten POWNED, waar ook staat dat hij niet meer in actie komt, kan ik dit nergens teruglezen?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik hem ook gunnen, ben toch bang dat hij anders geen wedstrijd meer voor Ajax zal gaan keepen. Z'n laatste wedstrijd de kampioenswedstrijd zou prachtig zijn.
Hoezo niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil geen Vermeer als 1e doelman van Ajax hoor
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Denk sowieso niet dat je hem kan behouden als 2de keeper. HIj wil een keer in het eerste staan, en ik vind hem wel heel goed eigenlijk.
Was ie een seconde eerder na achteren gaan lopen had ie hem wel gehad denk ik heeft niks met lengte te maken.quote:
Once you go black, you never want to go back. Of in jouw geval wel dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil geen Vermeer als 1e doelman van Ajax hoor
Onzin Luciano was twee seizoenen geleden de minst gepasseerde keeper van de Eredivisie en tegelijk de kleinste. Het gaat om kwaliteit niet om lengte.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daarom moet hij geen 1e doelman worden.
Geen idee, niets over gehoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Keept die wellicht de laatste wedstrijd nog btw? Hoorde dat hij weer op het veld stond?
Misschien zijn we wel te verwend dat we Steek hadden, maar ik vind Vermeer een prima 2e doelman, maar geen 1e doelman. Te onzeker, vooral bij voorzetten en corners. Ligt ook misschien aan zijn postuur.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Denk sowieso niet dat je hem kan behouden als 2de keeper. HIj wil een keer in het eerste staan, en ik vind hem wel heel goed eigenlijk.
In het geval van een goalie zit daar wel enig verband tussen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Onzin Luciano was twee seizoenen geleden de minst gepasseerde keeper van de Eredivisie en tegelijk de kleinste. Het gaat om kwaliteit niet om lengte.
Je zegt het zelf al. Zo'n keeper als Maarten vind je lastig.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel te verwend dat we Steek hadden, maar ik vind Vermeer een prima 2e doelman, maar geen 1e doelman. Te onzeker, vooral bij voorzetten en corners. Ligt ook misschien aan zijn postuur.
Joahquote:Op maandag 2 mei 2011 02:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Once you go black, you never want to go back. Of in jouw geval wel dus.
Tuurlijk maar een keeper met veel sprongkracht kan dat prima compenseren.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
In het geval van een goalie zit daar wel enig verband tussen.
Ik kan me herinneren dat Stekelenburg daar ook geen held in was. Komt goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel te verwend dat we Steek hadden, maar ik vind Vermeer een prima 2e doelman, maar geen 1e doelman. Te onzeker, vooral bij voorzetten en corners. Ligt ook misschien aan zijn postuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |