quote:Op maandag 2 mei 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat krijg je als je om 5 uur gaat slapen en weer om 8 uur op staat he.
Ik koop eigenlijk alleen maar mijn Ajax shirts officieel de rest haal ik meestal op vakantie.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:25 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Waaaat?
Koopt niemand hier shirts of zo?
Mja is ook wel 't beste, maar iets met zuinig zijn en zoquote:Op maandag 2 mei 2011 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk alleen maar mijn Ajax shirts officieel de rest haal ik meestal op vakantie.
Saekerhett heeft een paar 'echte' in de kast hangen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:25 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Waaaat?
Koopt niemand hier shirts of zo?
Steel er 's ééntje.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Saekerhett heeft een paar 'echte' in de kast hangen.
Ik koop altijd die van het vorige seizoen loop nu in die van 2010 rond.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Mja is ook wel 't beste, maar iets met zuinig zijn en zo
Derde ster sowieso eerste dag bij ArenA Boulevard halen![]()
Hoezo datquote:Op maandag 2 mei 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik koop altijd die van het vorige seizoen loop nu in die van 2010 rond.
Voor mij bimboquote:
Omdat die de helft goedkoper zijn misschien?quote:
Al was het beetje kiele kiele met die goal. Hij kan Steek iig. goed opvolgenquote:
Dat kan je niet eens een blunder noemen. Vind ik dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij blunderde wel bij de eerste goal. Ja ik zie alleen het negatieve
Ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen ja, maar voor de rest speelde hij vrijwel foutloos. Met Verhoeven nu nog op de goal zouden we 4de staan.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een ding is duidelijk met Verhoeven op doel hadden we niet meer meegedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als het zo door gaat een waardig opvolger van Stekelenburg. (mocht die vertrekken)
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen ja, maar voor de rest speelde hij vrijwel foutloos. Met Verhoeven nu nog op de goal zouden we 4de staan.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als het zo door gaat een waardig opvolger van Stekelenburg. (mocht die vertrekken)
Keept die wellicht de laatste wedstrijd nog btw? Hoorde dat hij weer op het veld stond?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Al was het beetje kiele kiele met die goal. Hij kan Steek iig. goed opvolgen
Ik vond de uitleg van Frank bij SV wel goed. In eerste instantie is het een fout van Anita die uitstapt terwijl de Zeeuw al de pass gevende man dekt. Daardoor krijgt die onuittypbare naam van Heerenveen te veel tijd en kan erg goed uithalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom op, een schot van zo'n afstand hoort een keeper te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je niet eens een blunder noemen. Vind ik dan.
Dat zou wat zijn zeg. Toch nog even voor het kampioenschapquote:Op maandag 2 mei 2011 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Keept die wellicht de laatste wedstrijd nog btw? Hoorde dat hij weer op het veld stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |