Een week of tweequote:Op maandag 2 mei 2011 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
Sinds wanneer is de smiley ook kleiner in een subscript?
FC Twente doet wel goede zaken denk ik door die Janssen binnen te halen. Mertens vind ik ook een topper. Onbegrijpelijk dat hij laatst op de bank zat.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zoals? Ik zou alleen graag een Mertens willen zien en een Matavz bijv. Voor de rest ben ik niet zo onder de indruk van de meeste spelers in de Eredivisie.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
Geen idee eigenlijk, ben er gewoon bang voor. Ik heb er geen enkele rationele verklaring voor.quote:
Al tijden.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen is een officiële vrije dag in Engeland dus vrijquote:
Op basis van dat deze competitie nergens op slaat en iedere uitslag mogelijk is.quote:
Niks speciaalsquote:Op maandag 2 mei 2011 02:21 schreef Saekerhett het volgende:
Was Studio Voetbal met Frank de Boer nog wat? Heb het gemist dus ik mot hem effe downloaden.
Niet doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:21 schreef Saekerhett het volgende:
Was Studio Voetbal met Frank de Boer nog wat? Heb het gemist dus ik mot hem effe downloaden.
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:21 schreef Saekerhett het volgende:
quote:
Ach, voor Frankie altijd de moeite waard. Daarna weer gelijk uitzetten wat mij betreft.quote:
In Turkije op de markt. Die man zweerde mij dat het een echte was.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:22 schreef msnk het volgende:
Ik wil een nieuw shirt kopen maar dit keer het liefst 's wat goedkoper. Waar halen jullie je shirts eigenlijk?
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Turkije op de markt. Die man zweerde mij dat het een echte was.
Laat maarquote:Op maandag 2 mei 2011 02:22 schreef msnk het volgende:
Ik wil een nieuw shirt kopen maar dit keer het liefst 's wat goedkoper. Waar halen jullie je shirts eigenlijk?
Dat krijg je als je om 5 uur gaat slapen en weer om 8 uur op staat he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |