Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
We hebben toch al een keer dit soort shirts gehad?
Klopt, 1982-1983. Het huidige shirt is ook op dit shirt gebaseerd, soort ode aan de jaren tachtig.quote:
Dat nieuwe logo staat wel mooier op deze shirts dan dat oude vind ik.quote:
Exact het ABN AMRO-logo.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef raptorix het volgende:
Dat donkergroene vind ik ook wel mooi, met dat gele vond ik altijd beetje goedkoop uitzien.
Weet niet hoe het met Ajax zit, maar vaak zijn er 2 versies, een soort van fan versie, en de echte shirts, vaak zijn de fan versies van iets goedkoper materiaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:39 schreef Saekerhett het volgende:
Toen een maand geleden het shirt uitlekte, leek het trouwens wel gigantisch nep door die 'glans' eroverheen. Deed een beetje denken aan die shirts die je op Rhodos voor 10 euro meeneemt.
Die glans lijkt er niet echt op te zitten nu ik die foto's van Siem en Lorenzo heb gezien, of wel?
De shirts worden gemaakt door Adidas, en daar betalen ze ons goed voor. Denk niet dat AEGON hier de gene is met het meeste inspraakquote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef raptorix het volgende:
Dat donkergroene vind ik ook wel mooi, met dat gele vond ik altijd beetje goedkoop uitzien.
Dat van die sponsor is niet echt waar. Wij bouwen websites voor Aegon, en geloof me, als ze dat gewild hadden, was het exact het blauw van AEGON geworden
Ja, maar niet zo'n groot verschil. Die "eerste" uitgelekte shirts zien er altijd net iets anders uit. Zal wel iets van een eerste versie zijn om te kijken of alles goed zit of zo. En die fotos zijn meestal heel slecht belicht en slecht genomenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met Ajax zit, maar vaak zijn er 2 versies, een soort van fan versie, en de echte shirts, vaak zijn de fan versies van iets goedkoper materiaal.
Zal ook wel. Het uitshirt van 1997-1998 was ook gigantisch verschillend.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met Ajax zit, maar vaak zijn er 2 versies, een soort van fan versie, en de echte shirts, vaak zijn de fan versies van iets goedkoper materiaal.
Vind ik ook. Mooi shirt wel, van de spelers.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal ook wel. Het uitshirt van 1997-1998 was ook gigantisch verschillend.
Spelers:
[ afbeelding ]
En deze kon je dus in de winkel kopen (heb ik zelf ook):
[ afbeelding ]
Dat mag toch eigenlijk niet kunnen vind ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |