Ben je niet de enigequote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef msnk het volgende:
PinokéKende wel een lekker meisje die daar speelde
Haha leuk man!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef raptorix het volgende:
Jongens hebben het maar druk
http://plixi.com/p/98103268
Damn, zouden ze er nog zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef raptorix het volgende:
Helaas.Berg je fapdoekjes maar weer op.quote:
Ben je langs geweest danquote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Helaas.Berg je fapdoekjes maar weer op.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Helaas.Berg je fapdoekjes maar weer op.
Dit is wel een redelijke bevestiging over het nieuwe uitshirt trouwensquote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef raptorix het volgende:
Viel me net pas op, lol wtf.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit is wel een redelijke bevestiging over het nieuwe uitshirt trouwens. Ziet er nog best redelijk uit.
Blame msnkquote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beetje op blijven letten smoof!
Geen idee, foto is halfuur terug gemaakt door teamgenoot. Vorig jaar waren we trouwens bij Swift voor gein aan ballen, liep Edgar Davids daar voor zichzelf te trainen. We hadden niet de ballen om te vragen of ie mee wou doen, ging ie later uit zich zelf bij het andere groepje ballenquote:
Ik kwam Johan Cruyff eens tegen bij...loods 5 was het volgens mij. En Suarz in de BIjenkorfquote:Op maandag 2 mei 2011 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, foto is halfuur terug gemaakt door teamgenoot. Vorig jaar waren we trouwens bij Swift voor gein aan ballen, liep Edgar Davids daar voor zichzelf te trainen. We hadden niet de ballen om te vragen of ie mee wou doen, ging ie later uit zich zelf bij het andere groepje ballen
Het team waar ik nu in voetbal speelde 1 jaar voordat ik er bij kwam tegen het team van AFC met daarin Gullit en consortenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam Johan Cruyff eens tegen bij...loods 5 was het volgens mij. En Suarz in de BIjenkorf
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het team waar ik nu in voetbal speelde 1 jaar voordat ik er bij kwam tegen het team van AFC met daarin Gullit en consorten
Misschien moesten ze even kijken wat mensen vonden van de shirts, en hoe ze zitten en zoquote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef DeNummer10 het volgende:
Dat potje voetbal in het Vondelpark kan natuurlijk ook gewoon een pr-stunt zijn m.b.t. het nieuwe uitshirt.
Dan mag ik aannemen dat er nog veel meer beelden opduiken ergensquote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef DeNummer10 het volgende:
Dat potje voetbal in het Vondelpark kan natuurlijk ook gewoon een pr-stunt zijn m.b.t. het nieuwe uitshirt.
A-ha. And the waiting game beginsquote:Op maandag 2 mei 2011 20:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Nee, gewoon aandacht genereren in de vorm van een viral.
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef Urquhart het volgende:
Nieuwe uitshirt is mooi
Zo te zien ook weer eens een fatsoenlijk lettertype voor de rugnummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |