Is dat de reden dat je op Twitter weer de nodige drama post en niet reageert op replies? Succes ermee!!quote:
Je zal maar voor een echte vegina liggen en dan opeens zo'n oog zienquote:
wtf.quote:
Mogguhquote:
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanmiddag om 17:00 moet ik op Rotterdam centraal zijn, daarvandaan de bus naar de haven. 21:00 vanavond vertrek schip.![]()
Echt heel tof!quote:Op maandag 2 mei 2011 07:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanmiddag om 17:00 moet ik op Rotterdam centraal zijn, daarvandaan de bus naar de haven. 21:00 vanavond vertrek schip.![]()
Ben je net op tijd terug. Ga je koffer dus maar pakken.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef Soempie het volgende:
Over 2 weken moeten we al zo'n beetje verhuizen.
neeeequote:Op maandag 2 mei 2011 08:01 schreef Cobra4 het volgende:
Hahaha, NOS heeft die hoax foto laten zien als bewijs!
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ja, knip en plak werk.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:07 schreef Diaan73 het volgende:
Dat lijkt hem wel te zijn, maaur deze foto is dus een hoax?
Ben er nog, over een uurtje afreizen...quote:Op maandag 2 mei 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Hey, MM is al weg? Ben ik te laat met hem een fijne reis wensen.
Eens. Wraak zullen ze zeker nenen. En niet zo'n klein beetje ook,quote:Op maandag 2 mei 2011 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Haai-haai...
[..]
Ben er nog, over een uurtje afreizen...
Kan pas om 17.00 uur het huisje in de Ardennen in, dus we zakken langzaam af naar het zuiden.
Wat een overdreven ophef over de dood van Bin Laden trouwens.
Alsof nu alles weer koek en ei is vanuit de fundamentalistische moslimbeweging.
Ik verwacht nog wel een aanslagje of tig uit wraak...
Varen? Dat klinkt goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 07:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 06:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geweldig om het vanuit Amerika mee te maken. Vuurwerk op straat, juichende studenten, iedereen smst en twitter en facebook stromen over
En dan naar York, toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
met de Pride of Rotterdam of de Pride of Hull
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weekje Engeland en dan vanuit Liverpool terug naar Rotterdam zeilen
Veel plezier!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:44 schreef MadMaster het volgende:
En nu de auto inpakken.
Meld me nog wel vanuit Belgique, denk ik...
Heb je meerdere OS'en dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Waarom wordt áltijd mijn bootloader verkut bij een frisse windows install?
Kan ik weer moeilijk gaan doen.
Vraag me af hoe vaak Osama en Obama door elkaar worden gehaald vandaag
Je kan al een streepje achter mijn naam zetten, versprak me netquote:Op maandag 2 mei 2011 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Vraag me af hoe vaak Osama en Obama door elkaar worden gehaald vandaag
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan al een streepje achter mijn naam zetten, versprak me net.
Goeiemorgenquote:
Mocht je moeten oppassen en je bent te laat bellen zij toch wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef Soempie het volgende:
Shitzooi. Ik weet niet of ik nu moet oppassen of niet vandaag en ik kan ze ook telefonisch niet bereiken (al het hele weekend niet).
Nope. Maar het draait wel weerquote:
Ja, op zich. Heb alleen een hekel aan onduidelijkheid. Het staat als reservemiddag in m'n agenda, maar de laatste keer is niet iets concreets afgesproken.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je moeten oppassen en je bent te laat bellen zij toch wel?
Maar als je maar een OS hebt heb je toch helemaal geen aparte bootloader nodig?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope. Maar het draait wel weerRaak er bijna aangewend
Ik snap alleen niet waardoor het komt. W7 installeren is easy as pie, er werd netjes een 100mb systeem-partitie aangemaakt, maar toch blijft dat ding hangen op een gegeven moment
Geen concrete afspraak = geen afspraak.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, op zich. Heb alleen een hekel aan onduidelijkheid. Het staat als reservemiddag in m'n agenda, maar de laatste keer is niet iets concreets afgesproken.
Nee maar wel een bootloader. PC blijft op een gegeven moment hangen bij verifying pool data oid.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar als je maar een OS hebt heb je toch helemaal geen aparte bootloader nodig?
Of heet dat anders dan bootloaderquote:Op maandag 2 mei 2011 10:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee maar wel een bootloader. PC blijft op een gegeven moment hangen bij verifying pool data oid.
fixmbr = fix master boot recordquote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of heet dat anders dan bootloader![]()
bootsector
anyway: ik herschrijf 'm en W7 doet weer braaf opstarten
Bootloader zorgt dat je kan kiezen tussen meerdere OS'en.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of heet dat anders dan bootloader![]()
bootsector
anyway: ik herschrijf 'm en W7 doet weer braaf opstarten
bootsect /nt60 C:\quote:
Ah kijk, dat heb ik dus nietquote:Op maandag 2 mei 2011 10:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Bootloader zorgt dat je kan kiezen tussen meerdere OS'en.
Ah ja, opstandige pc's moet je inderdaad niet hebben! Snel de kop indrukken die hap.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah kijk, dat heb ik dus nietlijkt me ook niet handig, dan heeft m'n pc echt iets van: ja fuck you, daar heb ik geen zin in
Dat zou wel tof zijnquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah ja, opstandige pc's moet je inderdaad niet hebben! Snel de kop indrukken die hap.
Zweep er over! Straks gaan ze nog muiten!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah ja, opstandige pc's moet je inderdaad niet hebben! Snel de kop indrukken die hap.
Daar kan je nu wel om lachen, maar voor je het weet leert Skynet voor zichzelf te denken en dan heb je de poppen aan het dansenquote:
quote:
quote:BBC News: US forces kill Osama Bin Laden.
Really?
Don't get me wrong, I'm happy that Bin Laden's dead, but I don't believe the US army has got anything to do with it. I can't help but think that his death coincides with the fact there's been 12 million nerds unable to play Call of Duty for two weeks, and one of them has finally lost it.
quote:I was watching the WWE wrestling with my son today when I finally snapped at the whole charade and blatant fakeness of it all.
It's about time he was told he's adopted.
Ik vind dat nog wel meevallen. Zo veel heeft ie nu ook weer niet bereikt tot nu toe.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijnik vind 'm best een goede president.
De ouderwetse methodes werken inderdaad het beste, traangas heeft weinig invloed.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zweep er over! Straks gaan ze nog muiten!
Maar dat komt niet omdat hij het niet probeert. Zo'n groot land, het fantastische USA, had niet eens een fatsoenlijk zorgstelsel. Dat van ons is ook niet perfect, daar was het gewoon schandalig slecht en Obama probeert dat toch echt te veranderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen. Zo veel heeft ie nu ook weer niet bereikt tot nu toe.
En toch al een Nobel prijs.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen. Zo veel heeft ie nu ook weer niet bereikt tot nu toe.
Ach ja, alles is te koop.quote:
Op RTL7 was zojuist een terrorisme expert die wist te vertellen dat volgens de Britse geheime dienst er sinds de 'war on terror' juist MEER terroristen zijn, en de aanslagen in de London tube een direct gevolg zijn van de Britse deelname aan de war on terror (duh).quote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Feit is wel dat Obama nu min of meer heeft bewezen dat al ht geld dat in deze "oorlog" gestoken is, tot tastbare resultaten leidt. Ik ben nog steeds geen fan van oorlog, maar heb wel degelijk het idee dat dit een stap in de goede richting is, al is het vrij bizar om de dood van iemand zo te vieren... Osama was natuurlijk niet het hele probleem, maar wel een belangrijke factor en een gezicht van het netwerk. Met zijn dood wordt aangegeven dat er tegen het terrorisme gestreden wordt en dat het niet getolereerd wordt.
Het enige waar ik me een soort van zorgen over maak is dat Al Quaeda nu met een antwoord gaat komen in de vorm van zeer bloedige aanslagen...
Ik zou het raar als Osama uberhaupt nog een leider was.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:41 schreef Bart het volgende:
Die dood van Osama is alleen maar symbolisch, de volgende staat al weer te popelen om het stokje over te nemen en een paar mooie wraakacties te organiseren. Het maakt gewoon geen reet uit.
het luchtalarm gaat nu al afquote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
t.
Het enige waar ik me een soort van zorgen over maak is dat Al Quaeda nu met een antwoord gaat komen in de vorm van zeer bloedige aanslagen...
Zoals Obama in de persconferentie heeft gezegd, hebben de militairen zijn opdracht uitgevoerd. Osama uitschakelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag!
Ben ik heel gek als ik het toch een beetje vreemd vind dat ze Osama door zn hoofd hebben geschoten? Ik zou toch denken dat ie een proces zou krijgenZal allemaal wel een lastige arrestatie zijn geweest enzo, maar ik vind dit wel een beetje..... mmm barbaars misschien.
Ik vind het vooral raar dat ze z'n lijk in de zee gedumpt hebben?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag!
Ben ik heel gek als ik het toch een beetje vreemd vind dat ze Osama door zn hoofd hebben geschoten? Ik zou toch denken dat ie een proces zou krijgenZal allemaal wel een lastige arrestatie zijn geweest enzo, maar ik vind dit wel een beetje..... mmm barbaars misschien.
Dat wordt toch bij andere grote gevaarlijke leiders ook gedaan? Terecht staan voor je misdaden?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zoals Obama in de persconferentie heeft gezegd, hebben de militairen zijn opdracht uitgevoerd. Osama uitschakelen.
En waarom een proces?
Ik niet. De VS wil hem niet in zijn grond hebben en Saudi Arabie wilde zijn lichaam ook niet. Begraven in het midden-oosten is geen optie (bedevaartsoord). Zeemansgraf dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat ze z'n lijk in de zee gedumpt hebben?
Dit is gewoon een duidelijke boodschap van de VS aan terroristen. We pakken jullie.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat wordt toch bij andere grote gevaarlijke leiders ook gedaan? Terecht staan voor je misdaden?
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
Bedevaartsoord? Je bedoelt dat zijn graf dan een soort bedevaartsoord voor terroristen wordt?
Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen dat je dat graag wilt voorkomen ja
Daar kan ik inkomen, maar nu voeden ze toch ontzettend de alu-hoedjes-verhalen dat dit gewoon niet waar is en dat Osama nog leeft?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. De VS wil hem niet in zijn grond hebben en Saudi Arabie wilde zijn lichaam ook niet. Begraven in het midden-oosten is geen optie (bedevaartsoord). Zeemansgraf dus.
Ja, en dat vind ik dus eigenlijk niet kunnen. Er bestaan toch mensenrechten, iedereen heeft recht op een proces, en ik vind het heel kwalijk als een natie zomaar mensen uitschakelt om een statement te maken. Osama deed hetzelfde, maar daarom zou hij ook berecht moeten worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een duidelijke boodschap van de VS aan terroristen. We pakken jullie.
En een proces zou hij toch niet krijgen. Hij zou gewoon in Gitmo verdwijnen en daar sterven.
Ik denk er hetzelfde over.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag!
Hij is net 12 uur dood en het is nacht in de VS. Ik geef ze nog wel even wat respijt om dat recht te zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, maar nu voeden ze toch ontzettend de alu-hoedjes-verhalen dat dit gewoon niet waar is en dat Osama nog leeft?
Als de tegenstander die rechten ook naleeft ben ik het met je eens. Dan heeft hij daar recht op.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dus eigenlijk niet kunnen. Er bestaan toch mensenrechten, iedereen heeft recht op een proces, en ik vind het heel kwalijk als een natie zomaar mensen uitschakelt om een statement te maken. Osama deed hetzelfde, maar daarom zou hij ook berecht moeten worden.
Als het een ongeluk was, so be it, maar dat geloof ik dus niet helemaal.
Ik denk er hetzelfde over.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de tegenstander die rechten ook naleeft ben ik het met je eens. Dan heeft hij daar recht op.
Maar dat is niet het geval. En in dit geval heeft men het hem niet gegund om die rechten te krijgen.
(En daar draait het Gitmo verhaal eigenlijk ook om. Dit type strijders valt niets onder de huidige mensenrechten.)
En een ongeluk? Nee, ik weet bijna wel zeker dat de schutter hem moedwillig een dubble tap tussen de ogen heeft gegeven.
Dat is nou toch juist het punt??? Die mensenrechten gelden voor iedereen!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de tegenstander die rechten ook naleeft ben ik het met je eens. Dan heeft hij daar recht op.
Maar dat is niet het geval. En in dit geval heeft men het hem niet gegund om die rechten te krijgen.
(En daar draait het Gitmo verhaal eigenlijk ook om. Dit type strijders valt niets onder de huidige mensenrechten.)
En een ongeluk? Nee, ik weet bijna wel zeker dat de schutter hem moedwillig een dubble tap tussen de ogen heeft gegeven.
Dan kun je een heel groot deel van de processen wel schrappen, als dit je argument is.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Als de tegenstander die rechten ook naleeft ben ik het met je eens. D
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is nou toch juist het punt??? Die mensenrechten gelden voor iedereen!
Alsof je misdadigers zomaar af kunt knallen 'omdat zij zich ook niet aan de regels hielden'
Shockerend? Een duidelijke boodschap.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is nou toch juist het punt??? Die mensenrechten gelden voor iedereen!
Alsof je misdadigers zomaar af kunt knallen 'omdat zij zich ook niet aan de regels hielden'
[/]
Dat ben ik niet met je eens. Als iemand de mensenrechten zelf niet aanhangt dan hoeft die van mij niet de garantie te hebben die zelf wel te ontvangen.
En kijk naar de afspraken van de Conferentie van Geneve. Allemaal erg duidelijk.
Maar er zijn groeperingen die zie daar niet aan houden. Al-Quada is daar 1 van. Dan moeten ze ook niet piepen als ze hard aangepakt worden en niet onder die regels vallen. Wie de bal kaatst......
[quote]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar het klopt gewoon niet. En ik snap misschien ook wel dat het heel verleidelijk is om als militair 'per ongeluk' raak te schieten, maar om er zo open en bloot voor uit te komen dat ze m door zn hoofd hebben geschoten, vind ik echt shockerend
Juist niet. Als beide partijen zich er aan houden is het toch goed?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je een heel groot deel van de processen wel schrappen, als dit je argument is.
Oog om oog...quote:
En dan schendt dus de 'goede' partij ook de mensenrechten maar?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist niet. Als beide partijen zich er aan houden is het toch goed?
Maar als een partij ervoor kiest dat niet te doen kunnen ze problemen verwachten.
Dat hebben ze ook helemaal niet. Dat lijkt ligt al lang en breed ergens in een geheime vrieskist in de VS.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die maatschappij hebben wel al tienduizenden jaren. (+/- 6000 als je gelovig bent)quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oog om oog...
Tja, lekkere maatschappij krijg je dan.
Area 51. Naast de Alien.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook helemaal niet. Dat lijkt ligt al lang en breed ergens in een geheime vrieskist in de VS.
En als je jouw argument zo doortrekt kijg je een oneindigequote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist niet. Als beide partijen zich er aan houden is het toch goed?
Maar als een partij ervoor kiest dat niet te doen kunnen ze problemen verwachten.
Dat is ook de grootste drogreden. Het betekent niet dat je zo'n maatschappij ook moet willen. En voor zover ik weet hebben we hier de doodstraf niet en wel processen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die maatschappij hebben wel al tienduizenden jaren. (+/- 6000 als je gelovig bent)
Dat mag.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, ik denk dat we hier lijnrecht tegenover elkaar staan, ik vind het principe gewoon niet juist en daar blijf ik bij.
En nu ga ik het uitzendbureau bellen.
Of d'ropquote:
Maar deze discussie gaat dan ook niet over Nederland. De betrokken landen kennen allemaal de doodstraf nog. Steniging, ophangen, dood door de kogel, injecties, de stoel, onthoofding.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Soempie het volgende:
Dat is ook de grootste drogreden. Het betekent niet dat je zo'n maatschappij ook moet willen. En voor zover ik weet hebben we hier de doodstraf niet en wel processen.
Nog een drogredenering.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar deze discussie gaat dan ook niet over Nederland. De betrokken landen kennen allemaal de doodstraf nog. Steniging, ophangen, dood door de kogel, injecties, de stoel, onthoofding.
En dat is de realiteit. Niet Utopia.
Al-Quada strijders zijn, volgens de regels van Geneve, die de VS, Afghanistan en Pakistan erkennen, dan ook geen militairen. Maar ook geen burgers. En daar hebben ze zelf voor gekozenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Soempie het volgende:
Ik maak m'n zinnen niet eens meer af, zo verontwaardigd ben ik.
Ik wilde dus zeggen dat je met jouw argument het oneindig vol kunt houden. Knal die militairen maar af, want zij hebben zich niet aan de mensenrechten gehouden, etc.
Walgelijk en shockerend.
Nee, het ging over hoe het gegaan is.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog een drogredenering.
Het ging er toch om wat wij er hier van vinden?
Ga je toch met Jojo mee?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
OMG!
Of ik vanmiddag een rollenspel kon doen want over 2 weken hadden ze echt dringend mensen nodig voor de training bij de beltel!![]()
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
OMG!
Of ik vanmiddag een rollenspel kon doen want over 2 weken hadden ze echt dringend mensen nodig voor de training bij de beltel!![]()
![]()
Misschien hebben ze dat wel gedaan. Even wachten op de foto's.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:30 schreef Bart het volgende:
En ik vind het ook slecht dat ze hem zo door z'n kop hebben geschoten. Ze hadden hem eerst door zijn knieschijven moeten schieten, daarna door zijn ballen, en daarna pas een keer door zijn kop knallen.
Met drogredeneringen komen ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het ging over hoe het gegaan is.
En steeds reageren met "drogredenering" is wel erg makkelijk.
Strijden met gelijke wapens noemt men dat.quote:
We gaan er nooit uit komen. Ik vind het uit principe onjuist en jij niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Strijden met gelijke wapens noemt men dat.
Correct. Thee?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan er nooit uit komen. Ik vind het uit principe onjuist en jij niet.Klaar.
Lekker.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef CaLeX het volgende:
hartjes
Voel me ff rot, kan komende week aan iedereen gaan uitleggen waarom het misgelopen is tussen mijn vriendin en mij
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Is niet erg, we zijn gewoon uit elkaar gegroeid het laatste jaar/anderhalf jaar.
Zij is nu met haar moeder haar spullen aan het pakken
vrienden bellen voor afleiding een optie?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Is niet erg, we zijn gewoon uit elkaar gegroeid het laatste jaar/anderhalf jaar.
Zij is nu met haar moeder haar spullen aan het pakken
Bijna hier overheen gelezen, maar ik zeg goed bezigquote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
OMG!
![]()
Heb gelukkig wel een volgeplande week.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
vrienden bellen voor afleiding een optie?
Softbal? Als supporter of speler?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heb gelukkig wel een volgeplande week.
Ben nu aan het werk en vanmiddag chiropractor en softbalwedstrijd (indien het mag). Komt momenteel alleen zo weinig uit mijn vingers, maar dat is gebruikelijk volgens mij....
die van zijn ballen hoef ik dan weer niet te zienquote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat wel gedaan. Even wachten op de foto's.
Pff, dat is best lang... heftig hoor!!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef CaLeX het volgende:
3 jaar diaan, waarvan bijna 2 samenwonend
enne idd LB
indien het mag speler en anders scheidsrechterquote:
Tof, is de opleiding tot umpire lastig?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
indien het mag speler en anders scheidsrechter
WTF?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van CNNquote:[Updated, 3:12 a.m. ET] A U.S. official said that Osama bin Laden has been buried at sea. The official said his body was handled in the Islamic tradition, but did not elaborate.
Dit is dan wel een mooie operatie geweest denk ik. Zoals je ze in films zietquote:Een klein team van special forces drong in Abbotabad, zo'n honderd kilometer van de Pakistaanse hoofdstad Islamabad, het gebouw binnen waar Bin Laden zich bevond. Ze brachten hem om en namen zijn lichaam mee. Bij de operatie zijn geen Amerikanen omgekomen
quote:Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN duurde de hele actie minder dan veertig minuten. Bij de operatie kwamen nog vier anderen om het leven.
Veel plezier!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dames en heren,
Ik ga stiefelen. Ik denk dat ik van de week wel weer ergens online ben.
Later
Niet op het niveau waarop wij spelen, 2 avonden als je al wat spelkennis hebtquote:
Heel veel plezierquote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dames en heren,
Later
Veel plezier. We zien de foto's en het verslag wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dames en heren,
Later
Leuk.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Niet op het niveau waarop wij spelen, 2 avonden als je al wat spelkennis hebt
Crash door een technisch defect, vernietigd door eigen troepen, aldus CNN.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net wel dat er 1 helicopter neergeknald is.
En op Internet zijn alle aluhoedjes weer druk bezig...en ik ben bezig me daar druk over te maken
Ik droom al zie ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef wyccie het volgende:
Weet je wat grappig zou zijn?
Gewoon echt met een aluhoedje door de stad lopen.
Aanradertje, als je een beetje sterk in je schoenen staat. Want je krijgt veel gezeik over je heen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Ik zit er over te denken om die umpire cursus ook te doen.
Echt te erg voor woordenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crash door een technisch defect, vernietigd door eigen troepen, aldus CNN.
En NWS barst op dit moment van die gasten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:32 schreef Soempie het volgende:
wtf, ik zit m'n Poesie album te lezen en namen te googlen van mensen die er in hebben geschreven. Kom ik tegen dat een van m'n vriendinnetjes van vroeger is doodgeschoten door haar ex.
Dat is een vreemde gewaarwording...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:32 schreef Soempie het volgende:
wtf, ik zit m'n Poesie album te lezen en namen te googlen van mensen die er in hebben geschreven. Kom ik tegen dat een van m'n vriendinnetjes van vroeger is doodgeschoten door haar ex.
Ja, heel bizar om dat opeens te lezen.quote:
Dat had ik niet eens door. Maar dan met een geweer.quote:The reports say that Bin Laden was actually killed about a week ago by a bomb in Pakistan, and the time taken to confirm his identity via DNA testing helped delay the news
Dat heb je het rollenspel ook laat. Heel veel succes!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
Anyway, ik moet dus nu de toeslagensite goed doorspitten, en daar krijg ik dan straks een rollenspel over
Sommige mensen verspelen hun rechten(deels). Wat jij dus vindt is dat als er in de VS door 1 of andere crackhead op een agent geschoten wordt, dat die agent niet terug mag schieten want die gast heeft rechten? Een agent ook. Om te blijven leven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
OMG Soempie, wat een vreselijk naar verhaal!!!![]()
![]()
En OMG Cobra, ik kan echt niet geloven hoe jij over die mensenrechten denkt....![]()
Calex, sterkte!
Ik heb al eerder gezegd dat ik vrede heb met een ongeluk door een lastige arrestatie, maar zo komen de berichten niet (altijd) over.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sommige mensen verspelen hun rechten(deels). Wat jij dus vindt is dat als er in de VS door 1 of andere crackhead op een agent geschoten wordt, dat die agent niet terug mag schieten want die gast heeft rechten? Een agent ook. Om te blijven leven.
Want dat is wat er volgens de kranten nu gebeurd is en dat geloof ik prima.
Ja, soms moet je alles op alles zetten om jezelf en je team te beschermen. Er is maar 1 doel: het doel uitschakelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat ik vrede heb met een ongeluk door een lastige arrestatie, maar zo komen de berichten niet (altijd) over.
En dat voorbeeld met die crackhead: er is een groot verschil tussen iemand in zn been / arm schieten en door zn hoofd.
Dat ruikt altijd zo lekker.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, de boer achter mijn huis is het land aan het maaien
Ja maar dat is nou juist het puntquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Osama zelf heeft ook 0 respect gehad voor de rechten van mensen.
Het doel is om diegene te stoppen en op te pakken. Dat daar wat mis kan gaan, dat begrijp ik wel. Zelfbescherming, prima. Maar niet zoals Cobra zegt: een duidelijk signaal afgeven door hem gericht en moedwillig door z'n hoofd te schieten. Nu was ik er niet bij en weet ik niet wat de situatie was, maar als er wel een andere optie was, dan zit die militair in mijn ogen fout.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, soms moet je alles op alles zetten om jezelf en je team te beschermen. Er is maar 1 doel: het doel uitschakelen.
Osama zelf heeft ook 0 respect gehad voor de rechten van mensen.
Ik weet wat je punt is en ik vind dat er situaties zijn waarbij dat niet meer van toepassing is.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar dat is nou juist het puntzo werkt het principe niet!
In principe heeft iedereen recht op leven en een proces bij misdaad. Oók misdadigers zoals Osama.
Nee, zijn baas zou dan fout zitten. De opdracht was: Osama uitschakelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het doel is om diegene te stoppen en op te pakken. Dat daar wat mis kan gaan, dat begrijp ik wel. Zelfbescherming, prima. Maar niet zoals Cobra zegt: een duidelijk signaal afgeven door hem gericht en moedwillig door z'n hoofd te schieten. Nu was ik er niet bij en weet ik niet wat de situatie was, maar als er wel een andere optie was, dan zit die militair in mijn ogen fout.
Dan kom je al snel op een hellend vlak terecht.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet wat je punt is en ik vind dat er situaties zijn waarbij dat niet meer van toepassing is.
De baas ook. De uitvoerder in mijn ogen net zo goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, zijn baas zou dan fout zitten. De opdracht was: Osama uitschakelen.
Maar dat hoeft niet. En een hellend vlak betekent niet dat je van kwaad tot erger gaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kom je al snel op een hellend vlak terecht.
Dus jij bent per definitie tegen legers?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
De baas ook. De uitvoerder in mijn ogen net zo goed.
Waar zie je me dat zeggen? Het klopt wel dat ik het niet op het leger heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij bent per definitie tegen legers?
Ik ben niet per definitie tegen de doodstraf. Het probleem met de doodstraf is gewoon dat er (veel) gevallen zijn waarvan later bleek dat de vermeende dader onschuldig bleek. En dat is niet iets dat je zomaar terugdraait.quote:
Oke, daar komt het dus uiteindelijk op neer. Ik ben per definitie wel tegen de doodstraf.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben niet per definitie tegen de doodstraf. Het probleem met de doodstraf is gewoon dat er (veel) gevallen zijn waarvan later bleek dat de vermeende dader onschuldig bleek. En dat is niet iets dat je zomaar terugdraait.
In het geval van Osama is het duidelijk.
Niet direct, maar een leger werkt nu eenmaal met opdrachtgevers en uitvoerders en helaas moeten die opdrachten uitvoeren waarbij slachtoffers vallen wat per definite een schending is van mensenrechten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar zie je me dat zeggen? Het klopt wel dat ik het niet op het leger heb.
Ja, als je het zo beschrijft ben ik inderdaad tegen het leger.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet direct, maar een leger werkt nu eenmaal met opdrachtgevers en uitvoerders en helaas moeten die opdrachten uitvoeren waarbij slachtoffers vallen wat per definite een schending is van mensenrechten.
Gaat het erom dat 'ie in zijn hoofd geschoten is(had zijn hart beter geweest)? Of dat 'ie opzettelijk doodgeschoten is?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:07 schreef Soempie het volgende:
Maar het doelgericht en moedwillig door z'n hoofd schieten is in mijn ogen geen noodzaak.
Het opzettelijk doodschieten natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat het erom dat 'ie in zijn hoofd geschoten is? Of dat 'ie opzettelijk doodgeschoten is?
Ik denk dat ieder persoon in de wereld het ermee eens is dat het beter zou zijn als het allemaal niet nodig wasquote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, als je het zo beschrijft ben ik inderdaad tegen het leger.Ik zie het als noodzakelijk kwaad, aangezien ik ook weer niet zo naïef wil zijn om te ontkennen dat een leger soms nodig is.
Lijkt me logisch. Daarom verwonder ik me ook over de opvattingen over de mensenrechten hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder persoon in de wereld het ermee eens is dat het beter zou zijn als het allemaal niet nodig was
Wat gebeurde er?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
Pfffffrrrt
Ok, dit gesprek heb ik verkloot (inhoudelijk), maar mn gespreksvaardigheid was wel zodanig dat ik morgen een herkansing krijg!
Nee, ik dacht er wel wat van te weten, dus ik gaf op eigen houtje antwoord....quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?Was dus gewoon een onderwerp waar je niet zoveel van wist?
quote:
Met mate natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Soempie het volgende:
En de klantvraag herhalen, dat geeft ook wat meer rust tijdens het gesprek.
Ja, dan weet de klant ook dat je m begrepen hebtquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Soempie het volgende:
En de klantvraag herhalen, dat geeft ook wat meer rust tijdens het gesprek.
Ja, meestal krijg ik een heel verhaal en dan is de herhaling: 'u wilt graag weten of een bril vergoed wordt' of 'om na te kunnen kijken of... heb ik uw verzekerdennummer nodig' of 'ik ga voor u nakijken of u een betalingsregeling af kunt sluiten', etc.quote:
Welnee joh. Het is hartstikke spannend om zo'n rollenspel te doen! Morgen komt het helemaal goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dan weet de klant ook dat je m begrepen hebt![]()
Ik moet alleen voor mezelf de rust erin houden om dingen ook op te zoeken.
God wat dom van mij net, om zomaar uit mezelf antwoord te geven! Wel het stomste wat ik had kunnen doen
Ja verschrikkelijk. Als ik ergens een hekel aan heb is het zo'n figuur die werkelijk iedere vraag volledig samenvatquote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef Soempie het volgende:
En er zijn er ook bij die het hele verhaal van de klant herhalen: 'Dus als ik het goed begrijp bent u vorige week op vakantie geweest in Zwitserland, met uw vrouw en daar... etc'
Ja, duurt het gesprek alleen maar langer van. Ik had laatst m'n eigen verzekeraar aan de telefoon en toen vond ik het wel heel stom hoe ze alles aan het opzoeken was zonder me even in de wacht te zetten: 'ik weet bijna zeker dat het zo en zo is, maar ik kijk toch even, even kijken, eh, hum, volgens mij..., ja het is zoals ik al zei, hmm, onee, wacht even, toch niet, moment..even lezen'quote:Op maandag 2 mei 2011 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk. Als ik ergens een hekel aan heb is het zo'n figuur die werkelijk iedere vraag volledig samenvat
Ja, want ik ben uit principe tegen de doodstraf.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de goede orde..mag ik trouwens vragen of een executie(al dan niet na een rechtzaak) van Hitler, Pol Pot, Mao of Stalin ook ongewenst zou zijn?
Gewaagde uitspraak.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik las net op GoT een opmerking waar ik wel logica achter vind zitten: er is geen lichaam meer. Dus er kunnen geen rare dingen mee worden gedaan, zoals denigrerende foto's maken. En door er niet mee te gaan 'leuren' van hey-zie-ons-eens-de-held-uithangen wordt er ook wat minder kwaad bloed gezet. Minder kans op negatieve publiciteit en wel dikke kans op de overwinning van de presidentsverkiezingenEn een rechstzaak gaat járen duren. Zitten ze ook niet op te wachten.
Als dat daadwerkelijk een motivatie zou zijn om hem dood te schieten, begeef je je wel op het terrein van dictators en schurkenstaten.quote:
Nee vriend..geen motivatie. Maar het is wel waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk een motivatie zou zijn om hem dood te schieten, begeef je je wel op het terrein van dictators en schurkenstaten.
Op sommige punten zit de US daar niet ver vanaf geloof ik. Ze weigeren bijvoorbeeld de verklaring van de rechten voor het kind (of hoe dat ook heet) te ondertekenen omdat met die verklaring het toepassen van de doodstraf op minderjarigen verboden wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk een motivatie zou zijn om hem dood te schieten, begeef je je wel op het terrein van dictators en schurkenstaten.
Hadden ze hem moeten laten liggen?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:44 schreef MaJo het volgende:
We weten ook niet wat de omgeving van Osama was. Het zou me niets verbazen dat hij met een druk op een knop het hele complex had kunnen opblazen. De manier waarop kun je daarom niet zoveel over zeggen zolang je niet alle feiten weet![]()
Het kan ook zijn dat er sprake was van haat bij de schutter, dat zou ik ook nog niet zo gek vinden.
Verder sluit ik me aan bij de dames wat betreft mensenrechten. Dat ze hem hebben meegenomen druist ook tegen alle wetten in
Dat had ik ook. Ik voelde veel meer spanning toen Saddam gepakt werd. En dat sloeg eigenlijk nergens op.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef MaJo het volgende:
Het doet trouwens minder met me dan ik had verwacht, hebben jullie dat ook? Ik had echt een 'ok' reactie in plaats van WTF. Misschien ook omdat het echt totaal onverwacht kwam of zo
mja vind het een beetje vreemd om met een lijk te gaan lopen zeulen. Hij is daar toch gedood? Laat het de autoriteiten daar dab afwikkelen...quote:
Ze moeten natuurlijk wel goed checken of hij het wel daadwerkelijk is he? En dat kun je niet doen door hem te laten liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
mja vind het een beetje vreemd om met een lijk te gaan lopen zeulen. Hij is daar toch gedood? Laat het de autoriteiten daar dab afwikkelen...
Dan was dat lijk gejat door aanhangers voordat ze de kans hadden gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
mja vind het een beetje vreemd om met een lijk te gaan lopen zeulen. Hij is daar toch gedood? Laat het de autoriteiten daar dab afwikkelen...
Twee vrouwen toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ook heel frapant: ik hoor iedereen huilen dat 'ie niet afgeschoten had mogen worden maar ik hoor niemand over zijn vrouw en zijn kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Whiteguy op 02-05-2011 19:38:01 ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag toch 1 plek gestegen op de 'America's most wanted' lijst, zonder er veel voor te hoeven doen
Oh, en als iemand Holly Lynn Bobo ziet waar de FBI ook naar op zoek is...
Licht mij gerust als eerste in, dan zorg ik wel dat ze bij de FBI terecht komt.Shotgun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik vraag het me af. Maar opzich is dat met de computer 10 minuten werkquote:Op maandag 2 mei 2011 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me af of NCIS hun most wanted muur ook verandert heeft met de nieuwe ep.
-edit- oh jaquote:Op maandag 2 mei 2011 19:58 schreef De_Hertog het volgende:
Hij is overigens helemaal niet door het hoofd geschoten:
[ afbeelding ]
In dit geval is het een rood lint die diagonaal over een poster heen moetquote:Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Maar opzich is dat met de computer 10 minuten werk
Ik kan geen screenshot vinden maar het is een stuk gemakkelijker dan je denktquote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In dit geval is het een rood lint die diagonaal over een poster heen moetEn NCIS is wel een serie die daar rekening mee houdt geloof ik
Ik denk helemaal niet moeilijk volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan geen screenshot vinden maar het is een stuk gemakkelijker dan je denkt
Straks die docu met SS-ersquote:
Ik zou het lekker doenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo tukken denk ik, ben echt gaar na deze dagen
Ik zit er klaar voor.quote:
Weltrusten.quote:
Begint over 5 minuten op NL 2.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat is die docu? Die wilde ik eigenlijk ook zien!
Nu, over 3 minuten op Ned. 2quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat is die docu? Die wilde ik eigenlijk ook zien!
Da's pas een enge vent.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het echt shockerend wat er gezegd wordt
Die gast spoort echt niet. Hij staat nu nog achter wat er gebeurd isquote:
En dan die beelden daarnaquote:
Truste!quote:
De documentaires op dit gebied worden wel steeds beter moet ik zeggen. Deze was indrukwekkend en ik heb het idee dat "Kamp Westerbork, de film" dat ook gaat worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was wel interessant. Vooral die laatste was erg smerig.
Ik vind het mooi dat er direct daarna een Korrelatie-reclame kwam
Ik ben benieuwd ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De documentaires op dit gebied worden wel steeds beter moet ik zeggen. Deze was indrukwekkend en ik heb het idee dat "Kamp Westerbork, de film" dat ook gaat worden.
Mogguh Yuri.quote:
Correct. En Soempie wilde niet met Jojo mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
morguh, heb ik nog iets gemist hier?
MM ging op vakantie en jojo ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |