Is dat de reden dat je op Twitter weer de nodige drama post en niet reageert op replies? Succes ermee!!quote:
Je zal maar voor een echte vegina liggen en dan opeens zo'n oog zienquote:
wtf.quote:
Mogguhquote:
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanmiddag om 17:00 moet ik op Rotterdam centraal zijn, daarvandaan de bus naar de haven. 21:00 vanavond vertrek schip.![]()
Echt heel tof!quote:Op maandag 2 mei 2011 07:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanmiddag om 17:00 moet ik op Rotterdam centraal zijn, daarvandaan de bus naar de haven. 21:00 vanavond vertrek schip.![]()
Ben je net op tijd terug. Ga je koffer dus maar pakken.quote:Op maandag 2 mei 2011 07:59 schreef Soempie het volgende:
Over 2 weken moeten we al zo'n beetje verhuizen.
neeeequote:Op maandag 2 mei 2011 08:01 schreef Cobra4 het volgende:
Hahaha, NOS heeft die hoax foto laten zien als bewijs!
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ja, knip en plak werk.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:07 schreef Diaan73 het volgende:
Dat lijkt hem wel te zijn, maaur deze foto is dus een hoax?
Ben er nog, over een uurtje afreizen...quote:Op maandag 2 mei 2011 07:33 schreef Soempie het volgende:
Hey, MM is al weg? Ben ik te laat met hem een fijne reis wensen.
Eens. Wraak zullen ze zeker nenen. En niet zo'n klein beetje ook,quote:Op maandag 2 mei 2011 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Haai-haai...
[..]
Ben er nog, over een uurtje afreizen...
Kan pas om 17.00 uur het huisje in de Ardennen in, dus we zakken langzaam af naar het zuiden.
Wat een overdreven ophef over de dood van Bin Laden trouwens.
Alsof nu alles weer koek en ei is vanuit de fundamentalistische moslimbeweging.
Ik verwacht nog wel een aanslagje of tig uit wraak...
Varen? Dat klinkt goed!quote:Op maandag 2 mei 2011 07:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 06:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geweldig om het vanuit Amerika mee te maken. Vuurwerk op straat, juichende studenten, iedereen smst en twitter en facebook stromen over
En dan naar York, toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
met de Pride of Rotterdam of de Pride of Hull
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weekje Engeland en dan vanuit Liverpool terug naar Rotterdam zeilen
Veel plezier!quote:Op maandag 2 mei 2011 08:44 schreef MadMaster het volgende:
En nu de auto inpakken.
Meld me nog wel vanuit Belgique, denk ik...
Heb je meerdere OS'en dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Waarom wordt áltijd mijn bootloader verkut bij een frisse windows install?
Kan ik weer moeilijk gaan doen.
Vraag me af hoe vaak Osama en Obama door elkaar worden gehaald vandaag
Je kan al een streepje achter mijn naam zetten, versprak me netquote:Op maandag 2 mei 2011 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Vraag me af hoe vaak Osama en Obama door elkaar worden gehaald vandaag
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan al een streepje achter mijn naam zetten, versprak me net.
Goeiemorgenquote:
Mocht je moeten oppassen en je bent te laat bellen zij toch wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef Soempie het volgende:
Shitzooi. Ik weet niet of ik nu moet oppassen of niet vandaag en ik kan ze ook telefonisch niet bereiken (al het hele weekend niet).
Nope. Maar het draait wel weerquote:
Ja, op zich. Heb alleen een hekel aan onduidelijkheid. Het staat als reservemiddag in m'n agenda, maar de laatste keer is niet iets concreets afgesproken.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je moeten oppassen en je bent te laat bellen zij toch wel?
Maar als je maar een OS hebt heb je toch helemaal geen aparte bootloader nodig?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope. Maar het draait wel weerRaak er bijna aangewend
Ik snap alleen niet waardoor het komt. W7 installeren is easy as pie, er werd netjes een 100mb systeem-partitie aangemaakt, maar toch blijft dat ding hangen op een gegeven moment
Geen concrete afspraak = geen afspraak.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, op zich. Heb alleen een hekel aan onduidelijkheid. Het staat als reservemiddag in m'n agenda, maar de laatste keer is niet iets concreets afgesproken.
Nee maar wel een bootloader. PC blijft op een gegeven moment hangen bij verifying pool data oid.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar als je maar een OS hebt heb je toch helemaal geen aparte bootloader nodig?
Of heet dat anders dan bootloaderquote:Op maandag 2 mei 2011 10:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee maar wel een bootloader. PC blijft op een gegeven moment hangen bij verifying pool data oid.
fixmbr = fix master boot recordquote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of heet dat anders dan bootloader![]()
bootsector
anyway: ik herschrijf 'm en W7 doet weer braaf opstarten
Bootloader zorgt dat je kan kiezen tussen meerdere OS'en.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of heet dat anders dan bootloader![]()
bootsector
anyway: ik herschrijf 'm en W7 doet weer braaf opstarten
bootsect /nt60 C:\quote:
Ah kijk, dat heb ik dus nietquote:Op maandag 2 mei 2011 10:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Bootloader zorgt dat je kan kiezen tussen meerdere OS'en.
Ah ja, opstandige pc's moet je inderdaad niet hebben! Snel de kop indrukken die hap.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah kijk, dat heb ik dus nietlijkt me ook niet handig, dan heeft m'n pc echt iets van: ja fuck you, daar heb ik geen zin in
Dat zou wel tof zijnquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah ja, opstandige pc's moet je inderdaad niet hebben! Snel de kop indrukken die hap.
Zweep er over! Straks gaan ze nog muiten!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah ja, opstandige pc's moet je inderdaad niet hebben! Snel de kop indrukken die hap.
Daar kan je nu wel om lachen, maar voor je het weet leert Skynet voor zichzelf te denken en dan heb je de poppen aan het dansenquote:
quote:
quote:BBC News: US forces kill Osama Bin Laden.
Really?
Don't get me wrong, I'm happy that Bin Laden's dead, but I don't believe the US army has got anything to do with it. I can't help but think that his death coincides with the fact there's been 12 million nerds unable to play Call of Duty for two weeks, and one of them has finally lost it.
quote:I was watching the WWE wrestling with my son today when I finally snapped at the whole charade and blatant fakeness of it all.
It's about time he was told he's adopted.
Ik vind dat nog wel meevallen. Zo veel heeft ie nu ook weer niet bereikt tot nu toe.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijnik vind 'm best een goede president.
De ouderwetse methodes werken inderdaad het beste, traangas heeft weinig invloed.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zweep er over! Straks gaan ze nog muiten!
Maar dat komt niet omdat hij het niet probeert. Zo'n groot land, het fantastische USA, had niet eens een fatsoenlijk zorgstelsel. Dat van ons is ook niet perfect, daar was het gewoon schandalig slecht en Obama probeert dat toch echt te veranderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen. Zo veel heeft ie nu ook weer niet bereikt tot nu toe.
En toch al een Nobel prijs.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen. Zo veel heeft ie nu ook weer niet bereikt tot nu toe.
Ach ja, alles is te koop.quote:
Op RTL7 was zojuist een terrorisme expert die wist te vertellen dat volgens de Britse geheime dienst er sinds de 'war on terror' juist MEER terroristen zijn, en de aanslagen in de London tube een direct gevolg zijn van de Britse deelname aan de war on terror (duh).quote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Feit is wel dat Obama nu min of meer heeft bewezen dat al ht geld dat in deze "oorlog" gestoken is, tot tastbare resultaten leidt. Ik ben nog steeds geen fan van oorlog, maar heb wel degelijk het idee dat dit een stap in de goede richting is, al is het vrij bizar om de dood van iemand zo te vieren... Osama was natuurlijk niet het hele probleem, maar wel een belangrijke factor en een gezicht van het netwerk. Met zijn dood wordt aangegeven dat er tegen het terrorisme gestreden wordt en dat het niet getolereerd wordt.
Het enige waar ik me een soort van zorgen over maak is dat Al Quaeda nu met een antwoord gaat komen in de vorm van zeer bloedige aanslagen...
Ik zou het raar als Osama uberhaupt nog een leider was.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:41 schreef Bart het volgende:
Die dood van Osama is alleen maar symbolisch, de volgende staat al weer te popelen om het stokje over te nemen en een paar mooie wraakacties te organiseren. Het maakt gewoon geen reet uit.
het luchtalarm gaat nu al afquote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
t.
Het enige waar ik me een soort van zorgen over maak is dat Al Quaeda nu met een antwoord gaat komen in de vorm van zeer bloedige aanslagen...
Zoals Obama in de persconferentie heeft gezegd, hebben de militairen zijn opdracht uitgevoerd. Osama uitschakelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag!
Ben ik heel gek als ik het toch een beetje vreemd vind dat ze Osama door zn hoofd hebben geschoten? Ik zou toch denken dat ie een proces zou krijgenZal allemaal wel een lastige arrestatie zijn geweest enzo, maar ik vind dit wel een beetje..... mmm barbaars misschien.
Ik vind het vooral raar dat ze z'n lijk in de zee gedumpt hebben?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag!
Ben ik heel gek als ik het toch een beetje vreemd vind dat ze Osama door zn hoofd hebben geschoten? Ik zou toch denken dat ie een proces zou krijgenZal allemaal wel een lastige arrestatie zijn geweest enzo, maar ik vind dit wel een beetje..... mmm barbaars misschien.
Dat wordt toch bij andere grote gevaarlijke leiders ook gedaan? Terecht staan voor je misdaden?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zoals Obama in de persconferentie heeft gezegd, hebben de militairen zijn opdracht uitgevoerd. Osama uitschakelen.
En waarom een proces?
Ik niet. De VS wil hem niet in zijn grond hebben en Saudi Arabie wilde zijn lichaam ook niet. Begraven in het midden-oosten is geen optie (bedevaartsoord). Zeemansgraf dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat ze z'n lijk in de zee gedumpt hebben?
Dit is gewoon een duidelijke boodschap van de VS aan terroristen. We pakken jullie.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat wordt toch bij andere grote gevaarlijke leiders ook gedaan? Terecht staan voor je misdaden?
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
Bedevaartsoord? Je bedoelt dat zijn graf dan een soort bedevaartsoord voor terroristen wordt?
Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen dat je dat graag wilt voorkomen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |