Nou is het ook wel een beetje mijn schuld, want ik flirt graag met hetero'squote:
Zoals mijn moeder dan ook echt in het Engels zegt: "Never state the obvious."quote:
Mensen van mijn stand daggeren niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Erik... wanneer kom je een x met mijn buurvrouw daggeren?
Linkjequote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar ik heb zojuist iemand ontmoet die leuk is.
Had jij je webcam ook aan staan?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat ruiken mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
We deden het met stijlquote:
Wat ruiken ze? Dat ik ze leuk vind? Of ruiken anderen het dat ik iemand leuk vind?quote:
how about you keep your dirty bitch-claws off my man.quote:
Waarschijnlijk zit je in een andere psycho-seksuele ontwikkelingsfase dan je flirts. Je zoekt inderdaad (onbewust) mannen op die nog in de Latentiefase zitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou is het ook wel een beetje mijn schuld, want ik flirt graag met hetero's
Nou kan Freud 1.0 natuurlijk zeggen dat dat een soort van bescherming tegen een relatie is. Een uiting van mijn bindingsangst. Een ingebouwd zelfdestructiemechanisme .... maar ik vind ze gewoon leuk
Als je iemand leuk vindt... dat je dan geluksstofjes afwerpt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat ruiken ze? Dat ik ze leuk vind? Of ruiken anderen het dat ik iemand leuk vind?
Maar eigenlijk hou ik helemaal niet van de latentie-fase. Ik wil dat ze out en proud zijn. Ik zou echt niet NOG een keer die fase willen doorlopen dat alles stiekem moetquote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je in een andere psycho-seksuele ontwikkelingsfase dan je flirts. Je zoekt inderdaad (onbewust) mannen op die nog in de Latentiefase zitten.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt... dat je dan geluksstofjes afwerpt.
En aangezien jij dat nooit gedaan hebt, iets met geluk en glimlachen en zo, valt dat misschien EXTRA op.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Als je iemand leuk vindt... dat je dan geluksstofjes afwerpt.
En aangezien jij dat nooit gedaan hebt, iets met geluk en glimlachen en zo, valt dat misschien EXTRA op.
jongen in kwestie wil Cave Explorer met je spelenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik had laatst trouwens ook (lang) oogcontact met een jongen, maar wat betekent dat?![]()
Heeft Freud daar toevallig ook ooit iets over geschreven?
ja, dat een lui oog soms gewoon een lui oog is.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kan drie kanten op:quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik had laatst trouwens ook (lang) oogcontact met een jongen, maar wat betekent dat?![]()
Ik ruik die feromonen hier!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dan zal ik eens moeite doen om dat geluk de grond in te stampen, straks begint er nog iets van hoop te groeien in de leegte van mijn bestaan, en dat kan ik niet verdragen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
jongen in kwestie wil Cave Explorer met je spelen
gelukkig heb ik mijn kompels op fok die me altijd wel willen helpen met dit soort problemen.quote:
Zal wel een combinatie van optie 2/3 zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan drie kanten op:
1) hij vond jou er leuk uitzien
2) hij vond jou er raar uitzien
3) hij zag je niet maar was in gedachten verzonken en zijn blik stond toevallig op jou gericht.
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
![]()
Al zou ik wel samen een huisje willen bouwen op Minecraft.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zal wel een combinatie van optie 2/3 zijn.
oeh oeh ik will de creeper zijn!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Niemand durft 'm nu in te koppen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
oeh oeh ik will de creeper zijn!
invoordat: ben je al![]()
ik BEN een jongen dus dat magquote:Op maandag 2 mei 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij te jongetjesachtig, maar dat past dan wel weer bij jou.
Die een-na-laatste foto.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef gastwatdefok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ook allemaar barely legal volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef gastwatdefok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
barely legalquote:Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook allemaar barely legal volgens mij
Dat nummer van Lexie ookquote:
quote:
Juist! Vrede op aarde enzoquote:Op maandag 2 mei 2011 07:28 schreef Peter het volgende:
Nu zal alle terrorisme ineens ophouden, hij was immers het grote brein van alle terroristen volgens Amerika toch?
Hey! Een nieuwe!quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef gastwatdefok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Jij gaat zo'n greep worden als je ouder wordtquote:
Nah. Nu mag ik er nog net een beetje op geilen, maar ik ken m'n grenzen gewoon hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij gaat zo'n greep worden als je ouder wordt.
Ik hoopte al op dat laatste eerlijk gezegdquote:Op maandag 2 mei 2011 10:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah. Nu mag ik er nog net een beetje op geilen, maar ik ken m'n grenzen gewoon hoor. Daarnaast is er naast soms een fijn koppie niets geils aan de minderjarige. Alleen ik doe graag mee aan jullie fabeltje.
kutautocorrectquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Tomasso het volgende:
Ik kan met iemand van 20- over het algemeen geen fatsoenlijk gesprek voeren. Veel te onvolwassen.
Over het algemeen. Daarnaast praat ik tijdens de bedavonturen niet zo veel.quote:
heb jij bedavonturen danquote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Over het algemeen. Daarnaast praat ik tijdens de bedavonturen niet zo veel.
We waren op k-dag met mensen van 20 tot 32 en dat ging goed. Je moet ze alleen goed uitzoekenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Tomasso het volgende:
Ik kan met iemand van 20- over het algemeen geen fatsoenlijk gesprek voeren. Veel te onvolwassen.
Ja letterlijk ook, toch?quote:
Oja, dat is waar. Jij hebt het dan veel te druk met die wet- en biologieboeken lezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Over het algemeen. Daarnaast praat ik tijdens de bedavonturen niet zo veel.
grote mensen wereld lijkt soms nog wel op een basisschool toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Op de basisschool vonden we het al schandalig als je met iemand verkering had die een klas lager zat
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Op de basisschool vonden we het al schandalig als je met iemand verkering had die een klas lager zat
Is veel erger dan de basisschool.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
grote mensen wereld lijkt soms nog wel op een basisschool toch?
enger*quote:Op maandag 2 mei 2011 11:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is veel erger dan de basisschool.
Jij snapt het nogquote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oja, dat is waar. Jij hebt het dan veel te druk met die wet- en biologieboeken lezen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder dan ook echt in het Engels zegt: "Never state the obvious."
Ik ben echt nog wel enorm jong van geestquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Steve het volgende:
Ik vind het wel altijd een beetje sullig als 30+'ers continu gaan roepen dat ze nog echt wel nog 'énorm jong van geest zijn hoor!' Als een soort excuus voor hun leeftijd. Om het goed te praten.
Hélemaal als dat ook nog eens nergens uit blijkt.
Je vond me al stomquote:
en bedankt... ik ben anders kei-sexy hoor!quote:
Maar het is Maarheeze en Budel! Dat is een soort van Brabantse Romeo & Juliet. It can never be!quote:
2 bolletjes?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en bedankt... ik ben anders kei-sexy hoor!
Dat heb ik hier een half uur geleden ook zitten drinkenquote:
Als je op een leeftijd komt dat je op je figuur moet letten piep je wel andersquote:
Welneequote:Op maandag 2 mei 2011 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je op een leeftijd komt dat je op je figuur moet letten piep je wel anders
of je drinkt gewoon karnemelk, is net zo weinig calorietjesquote:Op maandag 2 mei 2011 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veertjes zoals jij uitgezonderdquote:
Die zoetstoffen in Optimel zorgen volgens onderzoeken met ratten voor een gewichtstoename.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je drinkt gewoon karnemelk, is net zo weinig calorietjes
de "blessing" van aspartaamquote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die zoetstoffen in Optimel zorgen volgens onderzoeken met ratten voor een gewichtstoename.![]()
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18298259
niet elk functional food is een vooruitgang, nou ja ik moet hier natuurlijk wel genuanceerd zijn en jullie wel tot het nuttigen van Optimel en andere zuivel stimuleren omdat mijn b(r)oer een van de leveranciers isquote:
ach ja, het mooie kankerverwekend stofje dat aspartaam heet, en haast overall in verwerkt zitquote:
Je krijgt overal kanker van. Van leven.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:33 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ach ja, het mooie kankerverwekend stofje dat aspartaam heet, en haast overall in verwerkt zit
In dat onderzoek werd wel sacharine gebruikt, maar de werking zal waarschijnlijk wel hetzelfde zijn omdat ze allebei heel weinig/geen calorieën bevatten.quote:
Een dubbele agenda!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet elk functional food is een vooruitgang, nou ja ik moet hier natuurlijk wel genuanceerd zijn en jullie wel tot het nuttigen van Optimel en andere zuivel stimuleren omdat mijn b(r)oer een van de leveranciers is
of gewoon boerenlandspullen van Campina drinken, die zijn wel redelijk puur natuurquote:Op maandag 2 mei 2011 14:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
In dat onderzoek werd wel sacharine gebruikt, maar de werking zal waarschijnlijk wel hetzelfde zijn omdat ze allebei heel weinig/geen calorieën bevatten.![]()
[..]
Een dubbele agenda!![]()
![]()
Yoghurt en kwark gaat er hier wel in.
Ratten wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Maar in dat artikel staat dus dat je meer zou gaan eten door die zoetstoffen, of heb ik het nou verkeerd vertaald?
Maar, maar, maar... dierproevenquote:
Eigenlijk ook helemaal niet nodig in dit geval.quote:
Dit klinkt gewoon gezond. Bedoelde de echte freaks...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen freak die van alles wil weten hoeveel calorieën er in zitten... maar ik let wel op mijn voeding... ik heb nogal aanleg om dik te worden... ook al sport ik regelmatig
en overal waar ze gevraagd en vooral ongevraagd de smaakversterker Vet-sin aan toevoegenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Calorieën maakt me ook niet zoveel uit, maar ik vind het wel altijd interessant om te weten wat er allemaal in zit.
Zoals E120, een rode kleurstof die wordt gewonnen uit schildluis Dactylopius coccus.
Ben je ookquote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die bijhouden wat ze eten en hoeveel calorieën enzo. Ik doe alleen aan colarieën en verder geniet ik van het leven, sport ik regelmatig en eet ik gezond. Ik kom geen kilo aan. Ben 2 meter en weeg 90-91 kilo, perfect.
Laatst las ik volgens mij zelf Angel zeggen dat hij moest oppassen voor overgewicht. Alsjeblieft zeg.... De dag dat hij overgewicht heeft, ben ik een zeekoe.
Ohja, de vijfde smaak.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en overal waar ze gevraagd en vooral ongevraagd de smaakversterker Vet-sin aan toevoegen
Umaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaami!quote:
Als ik te weinig eet (er niet op let) val ik verschrikkelijk af. Laatst met de verbouwing thuis ben ik in 2 maanden 10 kilo afgevallen door slecht eten/sporten.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die bijhouden wat ze eten en hoeveel calorieën enzo. Ik doe alleen aan colarieën en verder geniet ik van het leven, sport ik regelmatig en eet ik gezond. Ik kom geen kilo aan. Ben 2 meter en weeg 90-91 kilo, perfect.
Laatst las ik volgens mij zelf Angel zeggen dat hij moest oppassen voor overgewicht. Alsjeblieft zeg.... De dag dat hij overgewicht heeft, ben ik een zeekoe.
Doe ff normaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog nooit een gram vet aan m'n lijf gehad, en nu wel.
Dus dat moet eraf
dit.quote:
Je moet sowieso niet happen bij Optimel, dat drink je.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik had echt niet moeten happen op die Optimel.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet happen bij Optimel, dat drink je.
Dat doe ik. Vet is heel persoonlijk. Als je het nooit of te nimmer gehad hebt en het zit er ineens (na je 30e) dan denk je "Wraaargh! Waar stopt dit?". Dus gaat het erafquote:
Ik eet een stuk brood met delen van varkensharen erin.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik drink nu een kopje groene thee.
Ik zal m'n mond houden.
enkel voor Optimel drink, wel happen in Optimel kwarkquote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet happen bij Optimel, dat drink je.
Even tussendoor, dat is dus echt een anorexia-uitspraak.quote:
Bullshit. Probeer me niet iets aan te praten wat ik niet heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Even tussendoor, dat is dus echt een anorexia-uitspraak.
"vet is persoonlijk"
Vet is niet persoonlijk, je vetgehalte is meetbaar, je lichaamsgewicht is meetbaar. Er is te veel, en er is te weinig, maar er is ook een redelijk groot middenstuk.
dikzak!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bullshit. Probeer me niet iets ana te praten wat ik niet heb.
Haaaj Spierwijntjequote:
Het siert je niet om te verkondigen dat je dik bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Bullshit. Probeer me niet iets aan te praten wat ik niet heb.
Ik vind vet wel degelijk persoonlijk. Sommige mensen staat een grover lijf. Plus: je kunt wennen aan dikker zijn. Ik ben altijd dun geweest en zo wil ik blijven ook. heeft niks met anorexia te maken. Als ik een buikje krijg ben ik nog steeds niet dik. Wil niet zeggen dat ik dat als excuus ga gebruiken om het er niet af te trainen.
Vet is persoonlijk tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Even tussendoor, dat is dus echt een anorexia-uitspraak.
"vet is persoonlijk"
Vet is niet persoonlijk, je vetgehalte is meetbaar, je lichaamsgewicht is meetbaar. Er is te veel, en er is te weinig, maar er is ook een redelijk groot middenstuk.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Het siert je niet om te verkondigen dat je dik bent.
Precies. Als je ondergewicht hebt en je komt ineens 10kg dan ben je nog steeds niet dik waarschijnlijk. Kun je nog steeds wel denken "Oei, waar komen die 10kg ineens vandaan, in een half jaar? En waar stopt dat dan?". Wil niet zeggen dat je jezelf ineens dik vind. DikKER. En wil al helemaal niet zeggen dat je anorexia hebt.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Vet is persoonlijk tot op zekere hoogte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
maar volgens mij is de veer van de wekker weer aardig ontspannen en heb je heerlijk kunnen ontspannen ?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
En af en toe vind ik het heerlijk om ff te ratelen
Ik heb me ff heeeerlijk kunnen laten gaanquote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij is de veer van de wekker weer aardig ontspannen en heb je heerlijk kunnen ontspannen ?
Die opmerkingen zullen vast ook wel (deels) komen door jaloezie.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Neuh
Nou ja, ik krijg die opmerking wel vaker. Iedereen die dun is denk ik wel. En da's echt zo'n bullshit. Die dooddoener ook van "Eet eens wat meer!". .... Ja. Daar ligt het aan. Je hebt gelijk. Ik zal me volproppen met Big Macs, oke?
Of het gezeik "Jij kunt tenminste alles eten wat je wil!"
Of dat we het makkelijker zouden hebben met shoppen. Ja. Inderdaad. Je hebt gelijk hoor.
En woorden als anorexia wordne ook te pas en te onpas naar je kop geslingerd. Ik slinger toch ook niet met vraatzucht? Of boulimia in combi met vergeetachtigheid (wel vreten, maar vergeten te kotsen). Ik vind het gewoon domme Domme DOMME opmerkingen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
En dan nog... Hoe weeg je je? Waar staat je weegschaal? Op de vloerbedekking, op zeil, op parket? En wanneer weeg je jezelf? 's Ochtends, 's avonds, 's middags? Trek je dan je lunch eraf? En ben je net naar de wc geweest of niet? En wat tel je mee he? Ook zo'n vraag! Cupmaat moet je bv al niet meetellen... want dat is gewenst vet en dat moet je niet meetellen met ongewenst vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
En dat bedoelen ze echt niet altijd hoor. Alles is relatief.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die opmerkingen zullen vast ook wel (deels) komen door jaloezie.![]()
Ik vind het wel misselijk als dunne mensen, in het bijzijn van een wat gezetter persoon, zeggen dat ze dik zijn. Waarmee ze dus (indirect) suggereren dat die andere persoon wel écht megavet is.
quote:
Ik krijg als ik zit van die streepjes op m'n buik, omdat ik heel erg voorovergebogen zitquote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef gastwatdefok het volgende:
alleen als ik zit heb ik zoiets van "heilige jesus wat is DAT"
maar als ik sta is het wel goed genoeg voor me
vetroll bij mij joepiequote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg als ik zit van die streepjes op m'n buik, omdat ik heel erg voorovergebogen zit
Vet-rol of vel-rol?quote:
quote:
Heb je kalkoen met cola al eens geprobeerd Ang3l?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
Wat eten we dan? Een schijfje limoen en een stukje magere kalkoenfilet?
Kalkoen? Hmmz. Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je kalkoen met cola al eens geprobeerd Ang3l?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
Wat eten we dan? Een schijfje limoen en een stukje magere kalkoenfilet?
Nee, geen kip! De ESBL-bacteriën maken resistent voor antibiotica.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kalkoen? Hmmz. Nee.
Ik doe het altijd gewoon met kippies hoor
Ben geen fan van kalkoen. Die heb ik te vaak heelhuids op de aanrecht zien liggen vroeger
Gobbel gobbel gobbel aaaaaargh ga weg!!!!
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nee, geen kip! De ESBL-bacteriën maken resistent voor antibiotica.
Vroeger ook, alleen toen waren mensen te dom om het te weten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Mensen we gaan allemaal wel ergens dood aan... je krijgt tegenwoordig overal wel iets van
quote:
Lekkerquote:
En varkensvlees is ook al slecht. Dus dan eten we de my little ponies maar op!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nee, geen kip! De ESBL-bacteriën maken resistent voor antibiotica.
Moet je 't een keer komen eten hequote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker klinken eigenlijk.
Het was een valstrik. Je denkt toch niet dat ik een Bok binnelaat in mijn Muuzekasteeltje?quote:
Waarheid als een zeekoequote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vroeger ook, alleen toen waren mensen te dom om het te weten.
quote:
Als die domme "hackers" afgeschoten zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Stroekie het volgende:
wanneer is die storing van de Brabobank eigenlijk voorbij ?
laat ik daar nu op geilenquote:
in the eternal words of pedobear; Too oldquote:
[Ang3l]quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
hallo
Krijg ik ook al honger van.
Als de Taliban stopt met DDoS'enquote:Op maandag 2 mei 2011 17:30 schreef Stroekie het volgende:
wanneer is die storing van de Brabobank eigenlijk voorbij ?
een vriendin van me met hele lange benen wil met me op salsa les gaanquote:
Die met dat lekkere kontje?quote:
die jaquote:Op maandag 2 mei 2011 20:57 schreef Steve het volgende:
Die met dat lekkere kontje?
edit: die moet je wel bedoelen want dat is de enige die ik ooit gezien heb.
Same here!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het overigens wel doodirritant dta je kunt zien wanneer ik gegeten heb. Dan heb ik een biafra bolletje. Zeker omdat ik met een hele holle rug sta
chaperon van wie?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag donderdag chaperon spelen bij het bevrijdingsgala in 't Parktheater
Shit. Rechtop zitten en mooi proberen te wezenMaar goed dat m'n colbert gefixt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |