Nou is het ook wel een beetje mijn schuld, want ik flirt graag met hetero'squote:
Zoals mijn moeder dan ook echt in het Engels zegt: "Never state the obvious."quote:
Mensen van mijn stand daggeren niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Erik... wanneer kom je een x met mijn buurvrouw daggeren?
Linkjequote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar ik heb zojuist iemand ontmoet die leuk is.
Had jij je webcam ook aan staan?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat ruiken mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
We deden het met stijlquote:
Wat ruiken ze? Dat ik ze leuk vind? Of ruiken anderen het dat ik iemand leuk vind?quote:
how about you keep your dirty bitch-claws off my man.quote:
Waarschijnlijk zit je in een andere psycho-seksuele ontwikkelingsfase dan je flirts. Je zoekt inderdaad (onbewust) mannen op die nog in de Latentiefase zitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou is het ook wel een beetje mijn schuld, want ik flirt graag met hetero's
Nou kan Freud 1.0 natuurlijk zeggen dat dat een soort van bescherming tegen een relatie is. Een uiting van mijn bindingsangst. Een ingebouwd zelfdestructiemechanisme .... maar ik vind ze gewoon leuk
Als je iemand leuk vindt... dat je dan geluksstofjes afwerpt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat ruiken ze? Dat ik ze leuk vind? Of ruiken anderen het dat ik iemand leuk vind?
Maar eigenlijk hou ik helemaal niet van de latentie-fase. Ik wil dat ze out en proud zijn. Ik zou echt niet NOG een keer die fase willen doorlopen dat alles stiekem moetquote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je in een andere psycho-seksuele ontwikkelingsfase dan je flirts. Je zoekt inderdaad (onbewust) mannen op die nog in de Latentiefase zitten.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt... dat je dan geluksstofjes afwerpt.
En aangezien jij dat nooit gedaan hebt, iets met geluk en glimlachen en zo, valt dat misschien EXTRA op.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Als je iemand leuk vindt... dat je dan geluksstofjes afwerpt.
En aangezien jij dat nooit gedaan hebt, iets met geluk en glimlachen en zo, valt dat misschien EXTRA op.
jongen in kwestie wil Cave Explorer met je spelenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik had laatst trouwens ook (lang) oogcontact met een jongen, maar wat betekent dat?![]()
Heeft Freud daar toevallig ook ooit iets over geschreven?
ja, dat een lui oog soms gewoon een lui oog is.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kan drie kanten op:quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik had laatst trouwens ook (lang) oogcontact met een jongen, maar wat betekent dat?![]()
Ik ruik die feromonen hier!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dan zal ik eens moeite doen om dat geluk de grond in te stampen, straks begint er nog iets van hoop te groeien in de leegte van mijn bestaan, en dat kan ik niet verdragen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
jongen in kwestie wil Cave Explorer met je spelen
gelukkig heb ik mijn kompels op fok die me altijd wel willen helpen met dit soort problemen.quote:
Zal wel een combinatie van optie 2/3 zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan drie kanten op:
1) hij vond jou er leuk uitzien
2) hij vond jou er raar uitzien
3) hij zag je niet maar was in gedachten verzonken en zijn blik stond toevallig op jou gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |