Van je tekeningenquote:
Guido was al op fok aktief voor zijn deelname aan SSTquote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aggut... en die ene keer dat ze er contractueel even op mochten was ik net effe niet zeker.,.
Guidsonquote:
Hoe treffend en wat een gave tekening.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Urb het volgende:
Ik ben best benieuwd wat de mening van (familie/vrienden van ) oud-bewoners over Diana Verweijen ( hier beter bekend als MamaJo ) is aangezien ze haar wellicht gesproken hebben op de borrels na de live-shows, ze scheen zowieso behoorlijk "aanwezig" te zijn daar. Hoewel ik het uiteraard begrijp dat het wellicht beter is om hier niet en plein public over te spreken.
Hier op Fok lijkt men het er vrij unaniem over eens dat ze een behoorlijke klap van de molen gehad heeft. ( correct me if i'm wrong)
Zowieso lijkt ze een gewiekste tante en een slimme zakenvrouw, wat niet perse een slecht is maar de manier waarop ze haar dochter misbruikt, en met name het feit dat ze al-dan-niet op (on)waarheden gebaseerde vuile was op de social media knalt om meelij-stemmen/steun te krijgen vind ik zelf op z'n minst behoorlijk stuitend.![]()
En het ergste vind ik nog dat het nog eens blijkt te werken ook.
[ afbeelding ]
Gemaakt door Snetje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |