Die zal wel in de war zijn omdat morph door het slotje posttequote:
Ik dacht dat ik er nog uitlagquote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Was dat een nummer met een hele lange en hele zachte intro?
Ik had post 302, vandaar dat ik geen nieuwe opendequote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zal wel in de war zijn omdat morph door het slotje postte
Oh lol!quote:
Awww.quote:
Nein, mijn laptop trekt het niet als ik download en DJ tegelijkertijdquote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lol!
Maar ben je senser aan het binnenhalen?![]()
Wat doe ik hier eigenlijk nog, ik ben gebroken, ik wil slapen
Gaat dan ook lekker slapen muts!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lol!
Maar ben je senser aan het binnenhalen?![]()
Wat doe ik hier eigenlijk nog, ik ben gebroken, ik wil slapen
nog niet helemaal.. miste net wel een paar postsquote:
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:45 schreef EggsTC het volgende:
lekkere shit valhallen, dit soort zooi moet je vaker doen
Huh?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog niet helemaal.. miste net wel een paar posts
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:49 schreef 129383 het volgende:
Dag lappy die kapot is !
[ link | afbeelding ]
Neem er nog een!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
lees mijn 2 scherm delen!
het is gevallen van balkon!
westevige laptopLAPPY
Mja zoals ik al zei ik ken m niet. Weet wel dat veel van de vrouwen m hier niet zo schijnen te mogen... (tenminste als ik hun reacties zo mag interpreteren....quote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Beetje raar dat die niet meer komt, vond het altijd wel een aardige gast
quote:
Klopt, hij kon goed zeiken op vrouwen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja zoals ik al zei ik ken m niet. Weet wel dat veel van de vrouwen m hier niet zo schijnen te mogen... (tenminste als ik hun reacties zo mag interpreteren....)
ik mag hem wel hoor.. alleen wil hem ook heel graag heel vaak met een voorraad drank achter het behang plakkenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja zoals ik al zei ik ken m niet. Weet wel dat veel van de vrouwen m hier niet zo schijnen te mogen... (tenminste als ik hun reacties zo mag interpreteren....)
Niet flauw of lullig bedoeld en ik snap dat t kut is voor je maar eehm..... moet je dat nou in elk topic gaan melden?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:49 schreef 129383 het volgende:
Dag lappy die kapot is !
[ link | afbeelding ]
Dit nummer is echt zooooooooooo laag gespeeldquote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ode to Clarissa is echt een bazennummer
ik ben nog steeds aan het rouwen hoor!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet flauw of lullig bedoeld en ik snap dat t kut is voor je maar eehm..... moet je dat nou in elk topic gaan melden?
popjequote:
Dat hele album heeft dat vind ik. Hun laatste echt Stoneralbum. Ironisch ook het laatste album voor de grote succesen van Songs for the deafquote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dit nummer is echt zooooooooooo laag gespeeld
ik hou wel op okequote:Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Het komt bij mij all1 een beetje als spammen over als je t zo vaak meld....
Naja het was een apart figuur, maar ik mocht m wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zo doen tegen vrouwen? Heerlijke schepsels zijn dat!![]()
![]()
![]()
Oh dan las ik dat laatste nogal duidelijk tussen de regels door vanmiddag.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mag hem wel hoor.. alleen wil hem ook heel graag heel vaak met een voorraad drank achter het behang plakken
foute hitsquote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef mr-green het volgende:
of er moet vraag zijn naar een bepaald genre
Zo snap ik t dan weer wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Naja het was een apart figuur, maar ik mocht m wel.
Vlijmscherpe opmerkingen, dat mag ik wel
Dit is ook verre van bedoeld om nuchter te luisteren.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ff op mute.... Wat een kut nummer vind ik dit zeg....
muts & krankjorem snappen het niet helemaal!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo snap ik t dan weer wel.Iedereen heeft zo zn trekjes dus ja. Moet gewoon niet te moeilijk over gedaan worden. Zeker niet in onz.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is ook verre van bedoeld om nuchter te luisteren.
aaah kut. was druk en zoquote:
Snap ik. Maar blowen doe ik al jaren niet meer. Vandaar ff de mute.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is ook verre van bedoeld om nuchter te luisteren.
of jij snapt het niet helemaalquote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef 129383 het volgende:
[..]
muts & krankjorem snappen het niet helemaal!
ik krijg soms de woorden naar me toe geslingerd!
oke ik ben gewoon gek.. PUNTquote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of jij snapt het niet helemaal
Dat doe je zelf ook dus niet meuten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef 129383 het volgende:
[..]
muts & krankjorem snappen het niet helemaal!
ik krijg soms de woorden naar me toe geslingerd!
quote:
veel plezier in dromenlandquote:
dm of pm m ff dan weet je t snel genoeg.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef 129383 het volgende:
weet iemand waar de sint is ?
(niet als spam bedoeld)
nou de sint heeft mij vorig jaar overgeslagen!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dm of pm m ff dan weet je t snel genoeg.
Als hij nog online is dan.
zegt alles over jou.. en niks over de sintquote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
nou de sint heeft mij vorig jaar overgeslagen!
niet eens een zakje zout gegeven!
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zegt alles over jou.. en niks over de sint
Ik krijg al jaren geen hol meer van die ouwe lul dus tja.....quote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
nou de sint heeft mij vorig jaar overgeslagen!
niet eens een zakje zout gegeven!
maar ik vind jou wel lief hoorquote:
okequote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik vind jou wel lief hoorzolang je niet aan het irriteren bent
Ja maar jij bent dan ook ief en ikke niet...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg nog elk jaar kadootjes met sinterklaas
Sinterklaas heeft vreemdgenoeg eenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook ief en ikke niet...![]()
Ja gek he! Als ik zou oud ben vind ik vrouwen ook nog steedsquote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef 129383 het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft vreemdgenoeg een
voorkeur om vrouwen eerder lief te vinden
dan mannen
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef Zokunen het volgende:
Wat de neuk, het voelt gewoon alsof ik een klein beetje heen en weer schud door mn hartslag
Maar ff rustig een peuk doen dan op de tuinbank
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef Zokunen het volgende:
Wat de neuk, het voelt gewoon alsof ik een klein beetje heen en weer schud door mn hartslag
Maar ff rustig een peuk doen dan op de tuinbank
Dat laat ik aan jouw fantasie over.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh popje... Is dat zomaar een kontje in je UI of de jouwe?
van haar natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh popje... Is dat zomaar een kontje in je UI of de jouwe?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Zokunen het volgende:
Voel me al weer iets beter gelukkig, maar 112 zal ik nooit voor me zelf bellen, zeker niet voor een kutgevoel. Is immers voor noodgevallen. Voor een ander zou ik het echter al doen voor een gekneusde enkel oid als het er een beetje kut uitzag.Lekker paradoxale redenatie
Dan doe je dat toch?quote:
Maar wel herkenbaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Zokunen het volgende:
Voel me al weer iets beter gelukkig, maar 112 zal ik nooit voor me zelf bellen, zeker niet voor een kutgevoel. Is immers voor noodgevallen. Voor een ander zou ik het echter al doen voor een gekneusde enkel oid als het er een beetje kut uitzag.Lekker paradoxale redenatie
<negeer stand>quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat ineens?![]()
Oh wacht vrouw en moodswitches....
Verwacht een pak rammel nu....![]()
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook weer zo een vrouwen ding... You can't alway's get what you want....
Het gevoel van door je bed vallen en en wakker schrikken is ook kut btw. Heb ik ook best vaakquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar wel herkenbaar.
Dacht laatst te gaan slapen. Ging mn hart er als een dolle vandoor (250+) .... Ik dacht echt WTHF ik lig stil en probeer te slapen.... krijg je dit!! Hartaanval komende oid.... Mja daar ga ik niet 112 voor bellen. Terwijl ik t voor een andere meteen zou doen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben in een bitch bui omdat ik mijn telefoon nou alweer kwijt ben
en geluid uit dus moet zoeken.. alweeer...
hij ligt op mijn kamer van 2 bij 2 en toch kan ik hem niet vinden![]()
grrmbl.. waarom ben ik toch zo'n chaoot
Ehm?? Wat heeft dat met je leeftijd te maken? Das gewoon spookie als je 10 bent maar ook als je 20, 30 of 80 jaar bent.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het gevoel van door je bed vallen en en wakker schrikken is ook kut btw. Heb ik ook best vaaken 1x heb ik in mn droom echt gesmeekt om nog te mogen leven bij een figuur dat me kwam halen en toen schrok ik wakker dat was echt mn engste droom ooit. En toen was ik al 20+, dus niet zomaar een droompje.
Herkenbaar..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh ik wordt gelukkig al wakker op t moment dat ik val. Maar ken t idee wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef mr-green het volgende:
ik heb vaak dat ik bijv val in een droom en dat ik dan wakker wordt als ik bijna de grond raak
ja.. al heel vaak als een malle zitten bellen.. khoor hem trillen en kan hem niet vindenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. al heel vaak als een malle zitten bellen.. khoor hem trillen en kan hem niet vinden
ga dus straks mijn kamer overhoophalenen dan morgen de troep weer opruimen
Ik moest vanochtend ook mn mobiel bellen met mn 2e omdat ik em niet kon vinden, haha.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Moet eigenlijk gniffelen maar zal t niet doen want dan maak ik je bui all1 maar erger.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Sorry kon mn gniffel niet langer bedwingen....quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. al heel vaak als een malle zitten bellen.. khoor hem trillen en kan hem niet vinden
ga dus straks mijn kamer overhoophalenen dan morgen de troep weer opruimen
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry kon mn gniffel niet langer bedwingen....
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sla um!
Wacht, dan pak ik de popcorn..!
leuk geprobeerdquote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maken veul kusjes t weer goed?
Zo ja :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
wachten tot de bui over isquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat moet ik dan doen om t weer goed te maken schatje?
TV zuigt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wilde allang naar bed maar de muziek is goed en FOK! is leuk. Damn!
En nu mis ik ook nog de Reportage op SBS6
Wil jij wel lief doen tegen mijn groupiequote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat moet ik dan doen om t weer goed te maken schatje?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wil jij wel lief doen tegen mijn groupie
deal with itquote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja weet ik veul hoe lang die kan gaan duren...![]()
Oh crap.... Een mod.....quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wil jij wel lief doen tegen mijn groupie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh crap.... Een mod.....
Ehm ja sorry, natuurlijk meneer! Zal t nooit meer doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
wat dacht je van degene die vroeg om s&g?quote:
Kan ook niemand anders dan jij zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat dacht je van degene die vroeg om s&g?
denk het welquote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Smoke On The Water dan maar? Of past dat er niet tussen?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan ook niemand anders dan jij zijn
Eerst genieten danquote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik ga wel zoeken als green klaar is..
wil heul niet zoeken.. maar genieten van de muziek
Per 1 mei houdt in dat ze het dan om gaan zetten, maar het is zondag.. Dus wordt dat morgen, anders Dinsdag..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
Beetje jammer... Volgens mn internetprovider zou ik per 1 mei 29Mbit internet hebben.... Nou volgens Speedtest.net heb ik nog maar net 9...![]()
Zeker van dit nummer!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik ga wel zoeken als green klaar is..
wil heul niet zoeken.. maar genieten van de muziek
Ja dat snap ik en vind t ook wel logies maar roep dan niet maanden van te voren dat t per 1 mei is.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Per 1 mei houdt in dat ze het dan om gaan zetten, maar het is zondag.. Dus wordt dat morgen, anders Dinsdag..
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn bitch bui gaat weg door de muziek
Neenee, jij moet er niet vanuit gaan dat het met een vingerknip gebeurt is..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en vind t ook wel logies maar roep dan niet maanden van te voren dat t per 1 mei is.
Dan moeten ze geen brief sturen dat ik een nieuw modem moet kopen omdat ik anders geen internet meer heb. Het was letterlijk slikken of stikken....quote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neenee, jij moet er niet vanuit gaan dat het met een vingerknip gebeurt is..
veel plezier in dromenlandquote:
quote:
Laat het nachtbraken maar weer beginnenquote:
ik moet straks eerst mijn kamer overhoop halen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Laat het nachtbraken maar weer beginnen![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah hussler king is back in town!
Nog geneukt?
Ik las tquote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet straks eerst mijn kamer overhoop halen.
daarna kom ik weer voor nachtbrakers united
Ik welquote:
Nee. Anders had ik ook wel een ander antwoord gegevenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wel
oh wacht.. nee een droom telt niet he
WTF doe je man... Je bent Stiffler of niet.quote:
Helaasch..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wel
Srry, was te gezellig met maten en allesquote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF doe je man... Je bent Stiffler of niet.
Nee ik niet nee.... Mja dat ben ik inm wel gewent.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik las t. Succes met zoeken nog straks
Als dat wel telt ben ik nog maar net een paar seconden droog.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wel
Sorryquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat wel telt ben ik nog maar net een paar seconden droog.
* Outpost76 dagdroomt rustig verder over Knetter.![]()
het erge is.. was hem eergisteren ook al kwijtquote:Op zondag 1 mei 2011 23:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was ook gelach om mn eigen chaotisch gedrag. Zooo herkenbaar
QFT. Lekkere muziek btwquote:
Ok dat verklaart een hoop!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Srry, was te gezellig met maten en alles. En t bier ging ook weer eens te hard
![]()
Doe je goedquote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
het erge is.. was hem eergisteren ook al kwijt
quote:
Kwam t water je ineens te snel opzetten?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef mr-green het volgende:
oja ik lag vandaag binnen 10 seconden 200 meter verder op het strand
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kwam t water je ineens te snel opzetten?
ja ik faal de afgelopen week een beetjequote:
Hoe de .... krijg je dat allemaal voor mekaarquote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik faal de afgelopen week een beetje
was mijn tas ook kwijt.. lag in de kelder.. sleutels kwijt- magnetron, tandenborstel- fruitschaal..
![]()
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was mijn tas ook kwijt.. lag in de kelder.. sleutels kwijt- magnetron, tandenborstel- fruitschaal..
![]()
OMFGquote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dingen wegleggen terwijl je met tien dingen tegelijk bezig bentquote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe de .... krijg je dat allemaal voor mekaar
haha nee ik werd meegesleurd met een kite vliegerquote:Op zondag 1 mei 2011 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kwam t water je ineens te snel opzetten?
Maar in een fruitschaal. Die is wel classicquote:Op zondag 1 mei 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dingen wegleggen terwijl je met tien dingen tegelijk bezig bent
tandenpoetsen terwijl ik opzoek was naar mijn tas en de telefoon ging dus tandenborstel weggelegd..
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De dj.. ik hou echt van jeiig van de muziek je draait
joa.. kmoest de appel met tandpasta zelf maar opeten van mamsquote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar in een fruitschaal. Die is wel classic
Oh crap....quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
haha nee ik werd meegesleurd met een kite vlieger(stond een beetje harde wind en kreeg een harde wind stoot mee)
En gelijk heeft zequote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. kmoest de appel met tandpasta zelf maar opeten van mams
staat nog niet aan danquote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef mr-green het volgende:
Hey ik kan geen verzoekjes doen in draakje
Hoe kwamen je sleutels in de pling dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar ben ik ook nog steeds niet achterquote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kwamen je sleutels in de pling dan?
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef mr-green het volgende:
volgens mij gaat draakje pas aan om 03.00....
Holy shitquote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef mr-green het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Welnee, komt eraanquote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef mr-green het volgende:
quote:
quote:
Das echt de beste van al je oepsjes die je net poste.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar ben ik ook nog steeds niet achter
ben ik blij dat ik niet al mijn faaltjes postquote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das echt de beste van al je oepsjes die je net poste.Vooral nu je zelf ook niet weet wat of hoe.
quote:
en weer een bazenuurtje gemistquote:
Moet je ook niet doen!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niet al mijn faaltjes post
Voorlopig zal ik dat niet doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil jij me 1 ding beloven pop?
Nooit maar dan ook nooit meer je UI te veranderen?![]()
Succes, en tot straksquote:Op maandag 2 mei 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even geen muziek luisteren en zoeken..
tot later
cu l8rquote:Op maandag 2 mei 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tot later
Krijgt tiefus weer shalalie shallala.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een nare herrie in draakje.. snel iets aan doen!
Laters!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |