Eerst maar eens de voorronde halen en die dan nog door zien te komen. Ik zie dat allemaal niet gebeuren.quote:
psvfront.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef lamvarken het volgende:
psvfront
Overigens gaan er intern #geruchten over de komst van #Co #Adriaanse als opvolger van #Fred #Rutten bij #psv #psvfront12 minutes agovia webReply
wil jullie dit niet onthouden vandaag al vaker gehoord
ja dat zegt een nepbron op psv netwerkquote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
psvfront.
De verhalen gaan trouwens dat Co uitgeblust is.
Zo nep is die niet, zeker vergeleken met psvfront.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef lamvarken het volgende:
[..]
ja dat zegt een nepbron op psv netwerk
ken je die gast dan ?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo nep is die niet, zeker vergeleken met psvfront.
Fok! Nieuwsquote:"Dit komt hard aan", vond Engelaar. "Vorige week was al een dreun, maar nu is het definitief." PSV kan over twee weken op de slotdag van de Eredivisie nog wel tweede worden als Ajax verliest van Twente in hun onderlinge confrontatie.
Iemand van het bestuur loopt rond te bazuinen dat Fred ontslagen gaat worden en zelfs al wie zijn opvolger wordt?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef lamvarken het volgende:
in het stadion hoorde ik ook een medewerker zeggen dat het co gaat worden,en die medewerker was er een van het bestuur
zelfs zij zijn het zat en hij fluisterde het tegen een ander ,alleen heb ik goeie oren.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Iemand van het bestuur loopt rond te bazuinen dat Fred ontslagen gaat worden en zelfs al wie zijn opvolger wordt?
Kap eens met het verkondigen van allerlei roddels, ook in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef lamvarken het volgende:
[..]
zelfs zij zijn het zat en hij fluisterde het tegen een ander ,alleen heb ik goeie oren.
roddels zijn meestal waar !!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met het verkondigen van allerlei roddels, ook in het Feyenoord topic.
Kom eerst maar eens met bewijs i.p.v. stoer te doen dat je iets hebt opgevangen. Anders mag je dat soort posts achterwege laten.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:31 schreef lamvarken het volgende:
[..]
roddels zijn meestal waar !!
en dit is geen roddel zelf gehoord
Je zat ook nog eens toevallig naast het bestuur?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef lamvarken het volgende:
[..]
zelfs zij zijn het zat en hij fluisterde het tegen een ander ,alleen heb ik goeie oren.
Pas net gerigistreerd, en ben je nu al zat.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef lamvarken het volgende:
geloof wat jullie willen geloven ,ik denk en weet dat het co wordt
Eensquote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef KELDER het volgende:
[..]
Pas net gerigistreerd, en ben je nu al zat.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef KELDER het volgende:
[..]
Pas net gerigistreerd, en ben je nu al zat.
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |