quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik zou tante Sjaan echt never alleen laten met die penisplant.
Wacht even, dit gaat over de familie toch? Ik dacht tante Sjaanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk Lutte, doe je niets aan. Standaardreacties.
Nee, blijf je houden, wat dat betreft is het hier sowieso nog dorpser dan wat iedereen zegt. Want ja het is groot nu, met allemaal nieuwbouwwijken met yuppen die 'naar het platteland' wilden.. Maar de oude wijken is allemaal familie en kennis. En dat heeft ook wel weer wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Duidelijk Lutte, doe je niets aan. Standaardreacties.
Jij trekt alles recht met wat vleierij zodra je gaat dansen bij Sjaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Tante Sjaan stuurt me een bompakket als ik nare dingen over haar zeg.
Linedancing, je moet hem zien gaanquote:
Ja! Ja! Precies dat! En een strookje graan in zijn mondquote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh cool, met zo'n kek cowboyhoedje en sporen aan je laarzen?
Ja, Turkse gitaartjes, die moet je hebben!! Zo lekker een beetje gebakken, zo'n knapperig schrootje.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Bella nu lekker buiten in het zonnetje nog aan een tafeltje zitten eten? Onder het genot van een Turks gitaartje? Ik krijg er spontaan trek van
En dan een kameel die aan een lijntje staat te blazen naast de man met gitaarquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, Turkse gitaartjes, die moet je hebben!! Zo lekker een beetje gebakken, zo'n knapperige schrootje.En dan na afloop flossen met de snaren.
Wat een leven. Die Bella heeft het getroffen.
Oke stoppen nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
lekker pannekoeken aan het bakken als avondeten nu
he, het is vakantiequote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke stoppen nu.Eerst die Italiaanse bol, nu dit weer
quote:
Ze heeft de kameel aangelijnd? Ik zie Bella al helemaal met een kameel aan een riempje het land doorkruisen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan een kameel die aan een lijntje staat te blazen naast de man met gitaar
Als ze nu meeleest is dit een topper om als verhaal mee te nemenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
Ik zie Bella al helemaal met een kameel aan een riempje het land doorkruisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |