Stonerrock baby!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel, want ik ben echt kapot moe. Maar als je geen rustige muziek gaat draaien ben ik van de partij!
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn god ik hou echt van foute muziek!
Ow sorry, daar was ik niet bij anders had ik em eruit gehaaldquote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
Ok fok werkt weer, weet niet wat er mis ging, maar no limit had ik vanmiddag al gedraaid in mn 90s uurtje
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
Ok fok werkt weer, weet niet wat er mis ging, maar no limit had ik vanmiddag al gedraaid in mn 90s uurtje
Geen span, ik mok maar watquote:Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow sorry, daar was ik niet bij anders had ik em eruit gehaald
Eindelijk kan je die smiley eens gebruikenquote:
Ik zou je graag feedback maar ik heb een hekel aan hardcore dus voor mij was het 1 groot gebonkquote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef Zokunen het volgende:
Maar voor de mensen die hardcore wel kunnen verdragen was het nog een beetje redelijk gemixed?
whahah vergeet gewoon wat te typenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Owacht, ik zat met een ander liedje in mijn kop. Dees is wel fout
Ik zal ff checkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef ValHallen het volgende:
Toch nog netjes nr.1 gestaan in de top 40 dacht ik
Is wel een nummer wat niet meer uit je kop wilquote:
dat moet ik dan ook wel weer toegevenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik haat het dat ik posts mis..
zat al te kijken.. heb ik nou lapo of niet
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:35 schreef GlowMouse het volgende:
Wat het precies veroorzaakt, weet ik niet, maar het is bij mij gefixt en binnenkort bij jullie ook.
die kwoot poste ik zelf een paar topics trug ook.. ik weet hetquote:
hier sluit ik me bij aanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
Morp ik weet niet of ik tot 22.00 wakker kan blijven, ben helemaal gaar. Ik luister iig zolang ik kan
Het is wel een vervelend probleem. Heb dr zelf ook last vanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kwoot poste ik zelf een paar topics trug ook.. ik weet het
Ohquote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kwoot poste ik zelf een paar topics trug ook.. ik weet het
Kut is dat he!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima Viro! Ik zag je post pas in de quote van naatje
Behoorlijk ja!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut is dat he!Ik hoop echt dat ze snel de update draaien ofzo.
jij komt wel bij ieder topic op 301 posts uit...? Zonder te F5en?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen heeft last van wegvallende posts behalve ik.. Zal het aan mij liggen?
Jup.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij komt wel bij ieder topic op 301 posts uit...? Zonder te F5en?
Hehe ik vind hem ook een held maar hij heeft heel veel foute muziek gemaaktquote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Melting het volgende:
Wow Morph! Dit is mijn held! Hij is dus niet fout hè!![]()
kheb nog heul geen hoi tegen je gezegdquote:
Water drinkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik moet kotsen
Best vervelend
normaal zou ik zeggen: aaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik moet kotsen
Best vervelend
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb nog heul geen hoi tegen je gezegd
hi
Heb ik al naast me staanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal zou ik zeggen: aaaaaaaaaaaaah?
maar als je moet kotsen.. dan uhm....
teiltje?
zingt hard mee en doet zelfs een dansjequote:
Deze vind ik coolquote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
Gister mijn Britney verzoekjes uit kotsen en nu zelf draaien!![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zingt hard mee en doet zelfs een dansje
Hier nog éénquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
Hier heb ik echt hard op zitten geilen toen ik 11 was. Had zelfs het album in huis
Maar jij bent Knetter, jij mag dat..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zingt hard mee en doet zelfs een dansje
Geil nu nog op r.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
Hier heb ik echt hard op zitten geilen toen ik 11 was. Had zelfs het album in huis
Dan ben je nu 23 of 24.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
je valt niet op vadsig?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sinds die hele K-fed, kaal, vadsigheid ben ik afgeknapt
Ach was te verwachten zoals ze geleefd werd. Lig ik niet wakker van.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sinds die hele K-fed, kaal, vadsigheid ben ik afgeknapt
ben ik heul welquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knetterrrr! Waarom ben je niet op msn?
Even kijken als ie op de gang staat.quote:
Superleuk!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
Avond mensen! Ook zo'n leuke Koninginnedag gehad?
Dit, een klassiekertjequote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah je kent je klassiekertjes toch wel!
Belgenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
Gisteren trouwens weer een heerlijk bandje ontdekt: Wallace Vanborn
Die belgen flikken het weer!
Mooi zoquote:
niet likken, niet likken.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik heb trouwens 20 euro verdiend gister zonder op de vrijmarkt te staan. Rara hoe kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat gaat zo'n uur snelNog 2 nummers. De laatste is denk ik semi fout maar wel een leuke afsluiter imho
je bent een negerquote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik heb trouwens 20 euro verdiend gister zonder op de vrijmarkt te staan. Rara hoe kan dat?
Je kontje weer verkocht achter CS?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi zo
Je mute mijn showquote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag opeens rick Astley staan in mn winamp![]()
Even geunmute dus
Ik heb even een anti-radio avond.quote:
Komt vast nog van mijn early hardcore mixquote:
WTF dat meen je niet!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, ik kende tot gisteren Robby Williams - Angels ook niet...
Omdat jij het bentquote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb even een anti-radio avond.
Mag wel toch?
Troll...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij danst als de pinguin van happy feetquote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het losgaan op feesten is denk ik de innerlijke belg die in me zit
en dan verkoop je hemquote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
Nee ik had een Oranje helm gevonden en die wou iemand kopen voor 20 euro.
Wel grappig dat die helm veel vrouwen aantrok
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey, ik zei te muten en heb t niet gedaan.
wat is dat?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef Zokunen het volgende:
Die Boursin mini's ofzo zijn trouwens ook dodelijk.
We hadden geen geld meer voor bier we moesten wel.quote:
en dan vraag je waarom je nooit succes bij de vrouwen hebt.....quote:Op zondag 1 mei 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
We hadden geen geld meer voor bier we moesten wel.
Dat was echt triest. Zelfs de dronken mensen waren het met me eensquote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echte baas krijgt bier ipv zelf te halenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
We hadden geen geld meer voor bier we moesten wel.
Kleine stukjes bousin in een bakje, lekker voor in een salade, maar ik vind ze dus ook lekker op een broodje of gewoon zoquote:
en liggen lekker knus in hun boxer met een vent in een smal bedjequote:
Mijn vriend had al tien biertjes betaalt ik moest wel een keer wat terug doen.quote:
12 verschilende ofzo, met van die vieze kruiden erop ?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kleine stukjes bousin in een bakje, lekker voor in een salade, maar ik vind ze dus ook lekker op een broodje of gewoon zo
Nee de gewone boursin, maar dan in stukjes.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
12 verschilende ofzo, met van die vieze kruiden erop ?
ah ok, dan is het een ander verhaalquote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn vriend had al tien biertjes betaalt ik moest wel een keer wat terug doen.
Oi daar zouden we het niet meer over hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en liggen lekker knus in hun boxer met een vent in een smal bedje
OWNTquote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spank me babyquote:Op zondag 1 mei 2011 22:01 schreef Viro het volgende:
[..]
ah ok, dan is het een ander verhaal
[..]
Oi daar zouden we het niet meer over hebben
kick jezelf eruit zou ik zeggen en of tune dan weer in en speel laatste nummer, of laat VH gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik broadcast nog volgens VirtualDJ
Doe ik Val.
de show wasquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga maar Val!
Heb em uitgezet omdat niemand meer wat hoorde.
ik lig toch liever met iemand van het vrouwelijke geslacht in een smal bedje...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bedankt groupiequote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de show was
nu weet ik waarom ik je groupy was
heeft met de tijd te maken... altijd in het 22-23 gedeelte knikkert ie eruitquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedankt groupie! Hoop dat jullie het leuk vonden en sorry voor het kut einde! Succes ValHallen
Dit dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik lig toch liever met iemand van het vrouwelijke geslacht in een smal bedje...
My bed is offended right nowquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik lig toch liever met iemand van het vrouwelijke geslacht in een smal bedje...
Je draaide lekkerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedankt groupie! Hoop dat jullie het leuk vonden en sorry voor het kut einde! Succes ValHallen
Ter verdediging, er waren 12 man in het huis waar er maar plek is voor 8 man. Dus we moesten wel delenquote:
ik wou wat typen.. maar doe het niet.. anders wordt viro boos op mequote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb je laatste 2 nummers niet mee gekregen... Was helemaal stil.... Nu hoor ik gitaren.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
WTF ik hoor Mysterious Girl, die heb ik allang gedraaid
ik en boos, ik ben gaar. Ik vind nu alles primaquote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou wat typen.. maar doe het niet.. anders wordt viro boos op me
hihi.. pas op met wat je zegtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ik en boos, ik ben gaar. Ik vind nu alles prima
MAFKEES!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ik en boos, ik ben gaar. Ik vind nu alles prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Oh god is het weer zo ver?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
MAFKEES!Oi, jij mag het wel zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Al mag dat smalle bedje best een tweepersoonsbedje zijn natuurlijk.
Ik begrijp je wel ik heb in een soortgelijke situatie gezeten lag ik met twee andere kerels op een opblaasbedje.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ter verdediging, er waren 12 man in het huis waar er maar plek is voor 8 man. Dus we moesten wel delen
is wat zo ver?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh god is het weer zo ver?
[..]
Oi, jij mag het wel zeggen
Vertelquote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wou wat typen.. maar doe het niet.. anders wordt viro boos op me
lig ik toch liever op de grondquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel ik heb in een soortgelijke situatie gezeten lag ik met twee andere kerels op een opblaasbedje.
quote:
Als het je uitkomt jaquote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ik doe het niet.. want ik ben lief enzo
ik heb zo vaak met 2 of 3 meiden in 1 bed geslapenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel ik heb in een soortgelijke situatie gezeten lag ik met twee andere kerels op een opblaasbedje.
ik ben eigenlijk altijd lief op Fok!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar met 2 andere gasten in bed liggen is voor mij nou niet bepaald leukquote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb zo vaak met 2 of 3 meiden in 1 bed geslapen
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb zo vaak met 2 of 3 meiden in 1 bed geslapen
De enige andere optie was een leeggelopen luchtbed dus tsja.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ga ik toch echt ergens anders slapen.
met meiden is ook niet altijd leukquote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar met 2 andere gasten in bed liggen is voor mij nou niet bepaald leuk
Herkenbaar!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met meiden is ook niet altijd leuk
kaakslag, knietje
Je bent altijd lief.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en niemand die even beaamt dat ik idd altijd lief ben op Fok!
dat is dan weer een beetje jammerquote:
Kenmerk van veel stonermuziek jaquote:
Je bent altijd lief.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is dan weer een beetje jammer
Vaker naar luisteren en eens live gaan zien is mijn adviesquote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vh.. klinkt best lekker.. niet helemaal mijn stijl.. maar kan er naar luisteren
nu is het zo geforceerd.. en weet ik niet of je het echt meent of nietquote:
Zelfkennisquote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu is het zo geforceerd.. en weet ik niet of je het echt meent of niet![]()
gelukkig weet ik van mezelf dat het gewoon zo is
Zo na ±10x F5en zie ik deze pas!quote:
Nou dan niet he.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu is het zo geforceerd.. en weet ik niet of je het echt meent of niet![]()
gelukkig weet ik van mezelf dat het gewoon zo is
Precies de bedoelingquote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo na ±10x F5en zie ik deze pas!
Graag gedaan. Kon t wel waarderen. Ook al waren er een paar echt foute nummers tussen.
Dan maar op dat leeg gelopen dekbed!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige andere optie was een leeggelopen luchtbed dus tsja.
Dat snap ik. Daar heet t ook t foute uur voor maar om nou dat nummer te horen over een lul in mn bek oid.quote:
playlist?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
1 van de 3 Nederlandse stonerbands die ik draai vanavond
Stoner als in stoned zijn?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
1 van de 3 Nederlandse stonerbands die ik draai vanavond
Ah op die fietsch. Klinkt wel lekker maar mijn shit zal t niet worden. Ik spit liever lyrics...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Muziektype. Loeiende, zware gitaarmuziek en veel stoned livepubliek
wordt een beetje standaard he..quote:
wat lief!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Altijd is knetterkrankjorum lief,
als faye er niet is is zij mijn hartendief
Op de wijs van altijd is kortjakje ziek
Ken ik niet, maar zal best goed te pruimen zijn, zolang het maar traag en zwaar isquote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef EggsTC het volgende:
Klinkt een beetje als pain, hoewel pain wel wat harder is, industrial metal
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Stonerrock draaien maar senser niet hebben![]()
![]()
Nu ben ik slapen
Nog niet zei ik tochquote:Op zondag 1 mei 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Stonerrock draaien maar senser niet hebben![]()
![]()
Nu ben ik slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |