Stonerrock baby!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel, want ik ben echt kapot moe. Maar als je geen rustige muziek gaat draaien ben ik van de partij!
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn god ik hou echt van foute muziek!
Ow sorry, daar was ik niet bij anders had ik em eruit gehaaldquote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
Ok fok werkt weer, weet niet wat er mis ging, maar no limit had ik vanmiddag al gedraaid in mn 90s uurtje
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
Ok fok werkt weer, weet niet wat er mis ging, maar no limit had ik vanmiddag al gedraaid in mn 90s uurtje
Geen span, ik mok maar watquote:Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow sorry, daar was ik niet bij anders had ik em eruit gehaald
Eindelijk kan je die smiley eens gebruikenquote:
Ik zou je graag feedback maar ik heb een hekel aan hardcore dus voor mij was het 1 groot gebonkquote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef Zokunen het volgende:
Maar voor de mensen die hardcore wel kunnen verdragen was het nog een beetje redelijk gemixed?
whahah vergeet gewoon wat te typenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Owacht, ik zat met een ander liedje in mijn kop. Dees is wel fout
Ik zal ff checkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef ValHallen het volgende:
Toch nog netjes nr.1 gestaan in de top 40 dacht ik
Is wel een nummer wat niet meer uit je kop wilquote:
dat moet ik dan ook wel weer toegevenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik haat het dat ik posts mis..
zat al te kijken.. heb ik nou lapo of niet
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:35 schreef GlowMouse het volgende:
Wat het precies veroorzaakt, weet ik niet, maar het is bij mij gefixt en binnenkort bij jullie ook.
die kwoot poste ik zelf een paar topics trug ook.. ik weet hetquote:
hier sluit ik me bij aanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Viro het volgende:
Morp ik weet niet of ik tot 22.00 wakker kan blijven, ben helemaal gaar. Ik luister iig zolang ik kan
Het is wel een vervelend probleem. Heb dr zelf ook last vanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kwoot poste ik zelf een paar topics trug ook.. ik weet het
Ohquote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kwoot poste ik zelf een paar topics trug ook.. ik weet het
Kut is dat he!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima Viro! Ik zag je post pas in de quote van naatje
Behoorlijk ja!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut is dat he!Ik hoop echt dat ze snel de update draaien ofzo.
jij komt wel bij ieder topic op 301 posts uit...? Zonder te F5en?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen heeft last van wegvallende posts behalve ik.. Zal het aan mij liggen?
Jup.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij komt wel bij ieder topic op 301 posts uit...? Zonder te F5en?
Hehe ik vind hem ook een held maar hij heeft heel veel foute muziek gemaaktquote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Melting het volgende:
Wow Morph! Dit is mijn held! Hij is dus niet fout hè!![]()
kheb nog heul geen hoi tegen je gezegdquote:
Water drinkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik moet kotsen
Best vervelend
normaal zou ik zeggen: aaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik moet kotsen
Best vervelend
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb nog heul geen hoi tegen je gezegd
hi
Heb ik al naast me staanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal zou ik zeggen: aaaaaaaaaaaaah?
maar als je moet kotsen.. dan uhm....
teiltje?
zingt hard mee en doet zelfs een dansjequote:
Deze vind ik coolquote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
Gister mijn Britney verzoekjes uit kotsen en nu zelf draaien!![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zingt hard mee en doet zelfs een dansje
Hier nog éénquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
Hier heb ik echt hard op zitten geilen toen ik 11 was. Had zelfs het album in huis
Maar jij bent Knetter, jij mag dat..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zingt hard mee en doet zelfs een dansje
Geil nu nog op r.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
Hier heb ik echt hard op zitten geilen toen ik 11 was. Had zelfs het album in huis
Dan ben je nu 23 of 24.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
je valt niet op vadsig?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sinds die hele K-fed, kaal, vadsigheid ben ik afgeknapt
Ach was te verwachten zoals ze geleefd werd. Lig ik niet wakker van.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sinds die hele K-fed, kaal, vadsigheid ben ik afgeknapt
ben ik heul welquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knetterrrr! Waarom ben je niet op msn?
Even kijken als ie op de gang staat.quote:
Superleuk!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
Avond mensen! Ook zo'n leuke Koninginnedag gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |