quote:En wij hebben ook een finale tegen die duikelpussies (die overrated zijn btw) verloren.
VOC-mentaliteit!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef Redbullchick het volgende:
Ach, de meeste Hollanders kunnen een voorbeeld nemen aan Duitsers op het gebied van beschaving. Nederlanders in Spanje.....vreeeeeeeeeeeselijk!!!
En Spanjaarden zijn ook best aardig.
Nee, het zijn die Hollanders die worden gehaat in het buitenland vanwege hun botheid, grote bekken en dominante houding.
Shut the fuck up, or we will plant our flags, steal your country's treasures and enslave you! You here! We're Dutch and we are famous for it!quote:
If wars were won by feasting,quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Shut the fuck up, or we will plant our flags, steal your country's treasures and enslave you! You here! Whe're Dutch and we are famous for it!
Denk het niet. Of je moet danny buys heten die dat bij iedere tegenspeler zou willen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat menige Nederlandse profvoetballer er een schorsing van een paar maanden voor over zou hebben om hem een dubbele beenbreuk te schoppen.
En dit.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk het niet. Of je moet danny buys heten die dat bij iedere tegenspeler zou willen.
El blanquito. Hij is gewoon goed. Kan hij er wat aan doen dat Robben tot 2x toe 1 op 1 op Casillas vergeet te scoren? Onze eigen schuld, had NL XI maar moeten spelen zoals we altijd hadden gedaan. Nu ben je voor je bek geslagen met je eigen exportproduct.
Kijk, iemand met historisch besef. Dat mag ik wel. Al hebben we daar nooit voet aan de grond gekregen, misschien maar goed ook.quote:
Door Spanje te haten haat jij Nederland en alles waar het voor staat. Landverrader, je zou je moeten schamen.quote:den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
ik krijg nog 1400 euro van die flikker hij heeft mn unibetje verneuktquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Fransen zij ook kut ja, maar die kunnen geen oorlog voeren, alleen Napoleon was een beetje succesvol, maar dat komt omdat hij een psychologische aanpak had. Dat hield in dat als een Fransman een tegenstander versloeg, dat hij dan baguettes cadeau kreeg.
Die ook altijd volledig terecht is.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef waj1 het volgende:
Dit wordt echt zo'n slecht topic waar iedereen zijn haat gaat uitspreken tegen
verschillende volken/landen
Echt wel, mijn opa heeft nog bij de watergeuzen gezeten, bonnenkantoren overvallen en zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef poqpoq het volgende:
Denken dat de tachtigjarige oorlog ook daadwerkelijk tachtig jaar strijd waren
En dat van een Ajacied. Je bent je club onwaardig als je zo'n speler van die kwaliteiten dat toewenst. Doe je eens schamen en heel snel.quote:
Eigen schuld. 1400 euro zetten op een voetbalwedstrijd. 1 tip: zet het op de klassieker, iets meer zekerheid. Halve tamme.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik krijg nog 1400 euro van die flikker hij heeft mn unibetje verneukt
Onze spelers doen zoiets niet.... vraag maar aan Robben....quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Chicha het volgende:
Van mij mag Iniesta in elkaar zakken van ellende de teringlijer
Net zoals Alonso/Xavi/Torres die constant zaten te duikelen
Nooit want het was niet onze schuld G. Robben ging niet vallen toen die langharige dwerg hem vasthield of wel?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onze spelers doen zoiets niet.... vraag maar aan Robben....
Wanneer leren de meeste NL'ers eens dat het onze eigen schuld was?
Ik was die lul die nederland van Brazilië liet winnen, en in de finale van Spanje liet verliezenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dat van een Ajacied. Je bent je club onwaardig als je zo'n speler van die kwaliteiten dat toewenst. Doe je eens schamen en heel snel.
[..]
Eigen schuld. 1400 euro zetten op een voetbalwedstrijd. 1 tip: zet het op de klassieker, iets meer zekerheid. Halve tamme.
Dat kom je wekelijks tegen als je Ajacied bent. Bij iedere uitwedstrijd zie je weer 20.000 schuimbekkende boeren op de tribune schreeuwen om bloed van de 'kkjoduh!!'. Wat dat betreft had je het kunnen verwachten dat er van dat volk zou rondlopen dat een geweldige voetballer als Iniesta het liefste zijn poten ziet breken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef tja77 het volgende:
Pfff donheid alom hierro.
Als de kwaliteit van je eigen ploegje niet toereikend is, of wel aanwezig is, maar het nalaat te winnen. Dan ga je gewoon de tegenstander bashen.
Niet ieder land versloeg ons ook in de finale van een WK dat vind ik persoonlijk een stuk ergerquote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef Pipo1234 het volgende:
Elk land heeft Nederland voor een bepaalde tijd bezet, dus wat is nou eigenlijk het verschil?
Maar dat valt veelal aan jezelf te wijten....quote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Chicha het volgende:
[..]
Niet ieder land versloeg ons ook in de finale van een WK dat vind ik persoonlijk een stuk erger
Ik mistte die kans niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar dat valt veelal aan jezelf te wijten....
Logisch toch? Omdat WK finalequote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je team wel, en schijnbaar zit het nog steeds erg hoog.
Niet logisch, want 9 maanden geleden, en je kunt er toch niks meer aan doen.quote:
Toch begrijpelijk, tot op zekere hoogte, een aantal verliespartijen zit me ook nog steeds heel hoog. En die zijn niet alleen van het afgelopen seizoen. Maar die ploegen haten omdat Mijn Club van ze verloren hebben, neuh dat niet, die ploegen mag ik niet om andere zaken, niet omdat ze op dat moment beter waren.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet logisch, want 9 maanden geleden, en je kunt er toch niks meer aan doen.
Het feit dat je team verliest van een land, dat land meteen te gaan haten, of de spelers die voor dat land spelen te gaan haten, is wel zo makkelijk.
Als Robben die kans gewoon had verzilverd, had je dan nog steeds zo'n hekel gehad aan Spanje? Of was je gewoon lekker gaan feesten om het WK te vieren???
Zoek eens op wat Duitschen betekent, dan lachen ze je de volgende niet meer zo uit op een feestje als je weer bijdehand wilt doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef zatoichi het volgende:
Wilhelmus vaaaaan Naaaaasssouwe ben ik van Duitschen Bloeeeed!
[...]
Deeeee kooooning van Hispanje heb ik altijd geeeee-eeeeeeeeeerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |