Nederland 1 en NDR. Geen Songfestival!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan krijg jij binnenkort ook BBC
Maar ben wel benieuwd welke 2 zenders ze daarvoor gaan schrappen
Ja dat zou wat zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nederland 1 en NDR. Geen Songfestival!![]()
Nee, even serieus, ik denk niet bekende zenders.
Dan gaan we allemaal bij Tombo in haar nieuwe villa kijkenquote:
Sowieso zou het wel super zijn om (volgend jaar ofzo?) met alle ESFers eens een keer samen te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal bij Tombo in haar nieuwe villa kijken.
!
Ach, dat zijn detailsquote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso zou het wel super zijn om (volgend jaar ofzo?) met alle ESFers eens een keer samen te kijken![]()
Het is alleen wat lastig om dan te modden
Erik weet het eerder dan jij!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
Staat half Bleiswijk in de fik ofzo?
Er zijn in een kwartier tijd nu 7 brandweerwagens voorbij gekomen.
Ik dacht al. Jij een poes op je schoot?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Sawyer op schoot! Nou ja, bij iemand anders op schoot en ik aai 'm wel van een afstandje.
Ah!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, het komt door dit:
Grote brand bij potgrondproducent Bleiswijk
1 mei 2011
Bij een tuindersbedrijf in het buitengebied van Bleiswijk is zondagavond een grote brand uitgebroken. De brandweer is met groot materieel uitgerukt om het vuur dat in diverse loodsen woedt te blussen.
Het tuindersbedrijf produceert onder meer potgrond. Het staat in een gebied dat vol staat met kassen.
Er zijn geen slachtoffers, meldde de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond. Wel hebben diverse loodsen inmiddels vlam gevat.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)m_source=twitterfeed
Jullie kwamen toch in mijn sauna volgend jaar? Zie een paar pagina's terug...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso zou het wel super zijn om (volgend jaar ofzo?) met alle ESFers eens een keer samen te kijken![]()
Ah ja! Dan combineren we dat met het ESF!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Jullie kwamen toch in mijn sauna volgend jaar? Zie een paar pagina's terug...
Hey allemaal, even naar Greys en Erik luisteren! Zij zijn de baas!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Stockholm? Ik geef het wel samen met Baku veruit de grootste kans.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja! Dan combineren we dat met het ESF!![]()
Klinkt geweldig!
Wie dan wel? *benieuwd*quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nah, denk niet dat het volgend jaar Stockholm wordt.
Maar iedereen is dan alsnog van harte welkom hoor
Ik weet hetquote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan krijg jij binnenkort ook BBC
Maar ben wel benieuwd welke 2 zenders ze daarvoor gaan schrappen
Ik heb mijn Top 10 op de nummers 1 en 2 na al paraat. En ik ben er ook al redelijk uit (nog niet helemaal in de 1e, zo goed als in de 2e) welke landen naar de finale gaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet echt nog een keer goed onderzoek doen naar de inzendingen van dit jaar.
Sowieso pas vanaf 22-5 dus met het ESF heb je er niks aanquote:
Da's nou jammer Greys, dat wordt geen Brits commentaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso pas vanaf 22-5 dus met het ESF heb je er niks aan
Hongarije, Estland, Azarbijan, Frankrijk misschien.quote:
BBC Entertainment, Nickelodeon en Private Spice gaan weg, BBC1, BBC2 en Meiden van Holland HARD komen ervoor in de plaatsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |