Je zou zeggen dat ze dat ook per DM of PM had kunnen doen, dus ze deed het puur om het gepeupel te pestenquote:
Ik vind het ook gemeen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze dat ook per DM of PM had kunnen doen, dus ze deed het puur om het gepeupel te pesten
Koekje met chocolaaa?quote:
Ze begint een beetje irritant te worden met haar twee huizen en twee tagsquote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Je zou zeggen dat ze dat ook per DM of PM had kunnen doen, dus ze deed het puur om het gepeupel te pesten
En twee tapijten in één kamerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ze begint een beetje irritant te worden met haar twee huizen en twee tags
Jaaaaaaaa dat las ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef APK het volgende:
Ik las trouwens dat jij binnenkort BBC kunt kijken, Greys
Ik ben wel blij met mijn eigen APK smiley hoor :Mquote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen fan van de nieuwe niet-smileys. Just putting it out there.
Sorry :-Equote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen fan van de nieuwe niet-smileys. Just putting it out there.
Binnenkort begint The Apprentice weer, is veel leuker dan de Amerikaanse versie met die verschrikkelijke Donald Trumpquote:
Wedden dat FoK! het ook niet op de nieuwe foon doet?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
_
Telefoon zit weer in den doosch, smsjes weggegooid () enzo.
Zit er dik in he?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Wedden dat FoK! het ook niet op de nieuwe foon doet?
Kon Greys dat nog niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef APK het volgende:
Ik las trouwens dat jij binnenkort BBC kunt kijken, Greys
Die wil ik ook.quote:
Idioot.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
BBC zat niet in het Digitenne standaard pakket
Belachelijk he
Ik heb geen BBC, dusquote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
BBC zat niet in het Digitenne standaard pakket
Belachelijk he
Als ze maar van mijn neerstortende vliegtuigen afblijvenquote:KPN heeft een meerjarige overeenkomst met BBC Worldwide Limited gesloten voor de doorgifte van BBC-zenders via Interactieve TV en Digitenne. Voor het doorgeven van BBC One en BBC Two op Digitenne worden er twee zenders geschrapt.
Welke kanalen KPN zal laten vervallen op Digitenne, wordt later dit jaar bekendgemaakt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
Maar goed, dit wordt nog een beetje tricky:
[..]
Als ze maar van mijn neerstortende vliegtuigen afblijven
Wat heb jij dan? Ook Digitenne?quote:
Dan krijg jij binnenkort ook BBCquote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Ja, digitenne idd.Nooit problemen met de ontvangst, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |