Leer ademt tenminste nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Eerder Sons of Anarchy dus.quote:Superbikes: Kawasaki team gepakt in Dover met 8 kg cocaine, 71 kg amfetamine ,100kg cannabis en een pistool. Lekker handig!!
Had je toch kunnen vragenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
Vanmiddag gingen wij even naar de stad om wat te drinken, stond de hele oude markt volwisten wij veel dat Twente een belangrijke wedstrijd speelde
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Leer ademt tenminste nog.
* Pagan heeft leren pijpen.bodypaint ademt vast ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Door wie is het anders gedaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Paus Johannes Paulus II is dood, iemand geneest van parkinson, en dat is dan dus door hem gedaan? En daarom wordt ie zalig verklaard
idd das slootwater, hebben ze t recept van t beste bier van NL, en dan nog bakken ze er niets vanquote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef Oognip het volgende:
Leuke tuin heb je, AH.
Die vlag is trouwens wel een beetje jammer
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd das slootwater, hebben ze t recept van t beste bier van NL, en dan nog bakken ze er niets van
niets gaat boven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Slootwater lekker weg vinden drinkenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef asfalthooligan het volgende:
Heineken drinkt lekker weg
Heb zelf altijd veltins heerlijk bier en goedkoop
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Slootwater lekker weg vinden drinken
dr is niet een steekje los aan je, maar de complete gevel is losgekomen
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Slootwater lekker weg vinden drinken
dr is niet een steekje los aan je, maar de complete gevel is losgekomen
up vond ik niet zo bijzonder, de dubbelbock, sylvester, lentebock en imperator waren allemaal wel lekkerquote:Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brand gaat terug naar zijn wortels en brengt een ode aan de oersmaak van pils met de herintroductie van Brand Up! Naast Up komen Brand Imperator, Brand Sylvester, Brand Lentebock (voorheen Meibock), Brand Oud-Bruin en Brand Dubbelbock terug in de schappen.
Joh, da's voor eigen gebruikquote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef Pagan het volgende:
Net een tweet van Olav Mol:
[..]
Eerder Sons of Anarchy dus.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Leer ademt tenminste nog.
* Pagan heeft leren pijpen.Zat gister naar Jiskefet de musical te kijken. Eentje had er leren mouwen. mauwmauwmauwmauw. Die zag je echt vanaf een kilometer aankomen dus ik lag echt kinds in een deukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Ynske het volgende:
hmmm...
21-jarige student vermist in Maastricht
01-05-2011 | 19:21 | Maastricht
Sinds zaterdagmorgen om 04.00 uur wordt de 21-jarige Maarten Peters vermist. Omstreeks dit tijdstip nam de man op de Markt in Maasticht afscheid van een vriend waarmee hij op stap was geweest in een studentenkroeg aan de Boschstraat. Sindsdien ontbreekt elk spoor van hem. Hij werd niet aangetroffen op zijn woonadres. Wel trof de politie daar een afscheidsbrief aan. Voor een ongeluk wordt gevreesd.
Maarten volgt de opleiding cultuurwetenschappen aan de universiteit in Maastricht.
De politie is dringend op zoek naar Maarten en/of naar personen die hem na zaterdagmorgen te 04.00 uur nog hebben gezien en mogelijk weten waar hij verblijft.
Maarten Peters is fors van postuur, hij is 1.98 meter groot, heeft een blanke huidskleur, blonde haren en de kleur van de ogen is groen/grijs.
Het is nog niet bekend welke kleding hij draagt.
Wie Maarten Peters heeft gezien of weet waar hij is, wordt dringend verzocht om contact op te nemen met de politie via telefoonnummer 0900-8844.
[ afbeelding ]
ik vind t idd ook een raar ietsquote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Maar als er een afscheidsbrief is dan is het toch eerder zelfmoord dan een ongeluk?
Dat omschrijven ze denk ik zo om het een beetje te verzachten (voor de familie wellicht?). Maar ja zo'n brief is er niet voor niets natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Maar als er een afscheidsbrief is dan is het toch eerder zelfmoord dan een ongeluk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
allergie voor melkproducten, nu eten is een compleet van slag af zijnde maag, en die kan ik nu al helemaal niet gebruikenquote:
Su-per! We hebben schitterend weer. Een geweldig leuk gezelschap en een meer dan prachtig kasteel. Ge-nieten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Su-per! We hebben schitterend weer. Een geweldig leuk gezelschap en een meer dan prachtig kasteel. Ge-nieten!
Ow ja, en ik mis jullie natuurlijk verschrikkelijkVolgens mij gaat er wat mis met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Ja het gaat wel, alleen als we naar de slaapkamer gaan, ontsnappen ze naar de woonkamer en dan laat ik ze maarquote:Op maandag 2 mei 2011 08:44 schreef Mama_Mia het volgende:
Moggûh Oognip
gaat het allemaal met de katjes?
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja het gaat wel, alleen als we naar de slaapkamer gaan, ontsnappen ze naar de woonkamer en dan laat ik ze maarZe zitten nu ff op het balkon en gaan zo weer terug naar de slaapkamer waar Muis, uiteraard, nog braaf zit
Hoe was het met de Griek gister?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Woei, Obama killed Osama
![]()
Nou, ik ga druk aan t werk, eindemaand![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Muis
hopelijk blijft alles lekker goed gaan
de jongen die nu bij mij bezig is zei iig dat het vandaag klaar zou zijn en bij de bovenbuurman ook
Kun je de winkel dan niet gewoon opbellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wil eigenlijk een bloemetje laten bezorgen voor moederdag, maar de enige keer dat ik naar de winkel kan, is zij erbij
Jawel, maar ik weet niet precies hoe duur iets is en wat voor soort boeketten ze hebben, dus dat wilde ik sowieso even gaan kijken. Ik kijk wel even of er iets met mijn vader te regelen isquote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kun je de winkel dan niet gewoon opbellen?
Kun je vandaag niet even naar die bloemenwinkel op het winkelcentrum lopen of is dat te ver?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik kijk wel even, als ze het bezorgen wordt het vaak zo'n klein bosje voor een duur bedrag, terwijl als ik het ophaal dat wel meevalt. Ik moet toch mijn vader nog bellen, dus misschien wil hij wel stiekem bloemen halen
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kun je vandaag niet even naar die bloemenwinkel op het winkelcentrum lopen of is dat te ver?
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:53 schreef Oognip het volgende:
[..]nah als ik iets moet doen moet je het maar vragen.
Wat is het verschil tussen Diaz en een Brindle Peludo?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe kun je nou balen van Diaz?![]()
![]()
Ik vind deze echt niet mooi
Oh, het is de kleurquote:
Awww Lunaquote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef Oognip het volgende:
Ze zijn nu aan het frezen en Luuntje komt elke keer naar me toe gerend, heel hard miauwenZe vindt het niet zo leuk
Beterquote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef Mama_Mia het volgende:
Aww muisjezo zat Rhana er ook de hele tijd bij
ze begon net lekker te spinnen toen ik even haar ging aaien
En het is bijna klaar hiervolgens mij alleen nog de handvaten, kraan en verwarming
Zei het tochquote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beterhier kwam net een stofwolk naar binnen
handdoek er maar voor gelegd.
Nou vandaag zijn we toevallig uitgenodigd bij een vriend van Daan, maar de rest van de week sla kopen, tosti's maken en eten bestellen denk.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zei het tochik zou wel de hele dag met zo'n mondkapje op willen lopen als ik die kant op moet
Wat doen jullie trouwens met eten?
Oh gezelligquote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou vandaag zijn we toevallig uitgenodigd bij een vriend van Daan, maar de rest van de week sla kopen, tosti's maken en eten bestellen denk.
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Die Diaz wat is hij toch mooi
En katten en verbouwing is altijd zo sneu voor ze
Ik lig nog in het z-huis bloeddruk is nog te onstabiel krijg nu verhoging van de medicatie en dan kijken ze per dag of ik naar huis mag
@ing toen ik opgenomen werd was mijn bd 163/130
ik geloof er geen zak vanquote:Op maandag 2 mei 2011 07:53 schreef Ynske het volgende:
hij si dood.... [Upd] Osama bin Laden is gedood door VS
Hoe gaat het verder? Niet meer zo misselijk en somber hoop ik?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu was die vanmorgen handmatig 130/100
Op de automaat een stuk lager. Maar ik mag dus niet naar huis toe.
Ik ook niet eigenlijk.quote:
Jezusquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Die Diaz wat is hij toch mooi
En katten en verbouwing is altijd zo sneu voor ze
Ik lig nog in het z-huis bloeddruk is nog te onstabiel krijg nu verhoging van de medicatie en dan kijken ze per dag of ik naar huis mag
@ing toen ik opgenomen werd was mijn bd 163/130
Ik vind dan ook dat ze z'n lichaam in de tuin voor het Witte Huis hadden moeten hangen, net zo lang tot ie is weggerotquote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dr ook niks van, zeker na dat snelle zeemansgraf
Minstens ja!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat ze z'n lichaam in de tuin voor het Witte Huis hadden moeten hangen, net zo lang tot ie is weggerot
We duimen voor je.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nog wel misselijk gisteren toch nog moeten spugen.
Maar ik hou de moed erin. Ik hoop dat ik nog met baby in mijn buik naar huis mag.
QFT.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef APK het volgende:
Waarom zouden ze daar over liegen?
Dat hadden ze dan toch jaren geleden ook al kunnen doen?
Ja idd terecht dat ze dat zelf op moeten lossen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef Oognip het volgende:
Och jee Pagan, dat klinkt als een pijnlijke wondSterkte ermee!
Die bouwvakkers hebben de ene deur naar het balkon open gedaan en het waait nogal hard. De deur van de voordeur zit op de knip (niet dicht), zodat ie niet dicht valt. Maar door die wind kleppert de deur keihard met als gevolg dat het raam in de deur nu kapot isDus ik dat tegen die mannen zeggen, willen ze ook nog dat ik zelf ga bellen met de verhuurder
mooi dat ie dat zelf op mocht lossen
Ja! Walgelijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:12 schreef Mama_Mia het volgende:
...Er zingt ook echt gewoon een gozer buiten 'er zit een barstje in de ruit'
Net riep er ook al iemand van 'nee dit kan niet' echt zo bozig, dus ben benieuwd of er nog ergens meer problemen/barstjes zittenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja! Walgelijk!Ik baal er een beetje van en zij bouwen er een feestje op
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:12 schreef Mama_Mia het volgende:
...Er zingt ook echt gewoon een gozer buiten 'er zit een barstje in de ruit'
Van die wond voelt ie waarschijnlijk wel wat en daar doelde ik opquote:Op maandag 2 mei 2011 15:17 schreef asfalthooligan het volgende:
voel je niks van vorig jaar ook gehad toen ik een schep kopte
Maar als nog sterkte pagan
Dat gaat ie jou heus niet vertellenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Net riep er ook al iemand van 'nee dit kan niet' echt zo bozig, dus ben benieuwd of er nog ergens meer problemen/barstjes zitten
Fok je niet zo op joh, vinden ze alleen maar leuk. Ik zou er gewoon vriendelijk om meelachen maar ondertussen wel zorgen dat 't wordt opgelost.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja! Walgelijk!Ik baal er een beetje van en zij bouwen er een feestje op
Hebben ze je ingesloten in je eigen huis?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Oognip het volgende:
DIT MEEN JE TOCH NIET!?
Ik heb de sleutel in die deur gedaan zodat hij niet open hoefde te blijven staan, gaan ze nu weg en draaien ze de deur op slot!!! Echt wtf!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |