Door allerlei "versprekingen" van Joanna. Ze had het over kijkcyfers, de borrel met andere faminilieleden na de live-shows, ze moest Karim en Sharon van MamaJo complimenteren wat ze vooral bij Karim ook een flink aantal keer herhaald heeft " Mama zei dat ik veel kon leren van die ene met die tattoo"quote:
ze hebben niks geleerd, en ook niets bereikt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:42 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat toch voor waanidee, dat ze iets geweldig hebben gepresteerd en hebben gedaan daar?
Ze zijn allemaal trots op wat ze "bereikt hebben" in het huis... en wat ze geleerd hebben.
Wat hebben ze dan gedaan en bereikt en geleerd?
Ze liggen driekwart van de tijd lamlendig op hun bed of op de bank te gapen of slap te lullen.
En die andere kwart eten ze, drinken ze en doen af en toe een spelletje...
Door word je moe vanquote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef StephanL het volgende:
Joanna weer over het verpesten van haar missie
Dagelijks gezeik van Monique om een scheefzittende scheet, gezeik met Joanna om het gezeik van Monique, en dan ook nog eens Joanna d'r eigen dwarszittende scheetjes....quote:Op zondag 1 mei 2011 19:48 schreef schizolientje het volgende:
Flip moet toch van lieverlee uitgeput zijn van elke ag dat geouwehoer
Ik heb het idee dat Jo zwaar gefrustreerd is omdat Philip niet meer zo enthousiast is over haar. Bijvoorbeeld: ze wilde wel een uurtje blijven liggen en Phil zei: ik niet. Ze kan het niet hebben dat hij kritiek heeft, hoe voorzichtig geuit ook. Dus blijft ze drammen, en ze heeft niet door dat ze hem op deze manier juist wegjaagt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef StephanL het volgende:
Joanna weer over het verpesten van haar missie
Owkeej Maik!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:36 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_Maik Maik
Volgens mij vergeet @SST_Joanna dat ze 1 op 1 zonder camera's met haar moeder heeft mogen bellen. #sstnl
4 minutes ago
ja het zijn scheetlaters en geen schetebeesten,quote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dagelijks gezeik van Monique om een scheefzittende scheet, gezeik met Joanna om het gezeik van Monique, en dan ook nog eens Joanna d'r eigen dwarszittende scheetjes....
Geen wonder dat die jongen 's nachts zelf af en toe wat laat gaan.
Nou.. da's niet waar. Bij de DGK hebben we ook vele streamlocks gehad. Bij de vechtpartijen en ook wel als er iets besproken moest worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef Maver24 het volgende:
Echt wie heeft ooit bedacht een sl erin te bouwen. Ik heb bij al die andere rls nog nooit een sl gezien
denk dat het met die laffe manier van dumpen wel meevalt, ze heeft het nl. zelf bewerkstelligd met haar gedrag.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat Flip niet zo goed weet hoe hij van die Joanna af moet komen. Hij kan het volgens mij niet over zijn hart verkrijgen om haar nu duidelijk te maken dat hij niet echt wat voor haar voelt.
Ze is op een hele laffe manier gedumpt en om haar nu ook te dumpen .....
Ik denk dat hij nu maar afwacht totdat hij of zij eruit is en dan het laat doodbloeden of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |