de muziek, dan 14.gifquote:Op zondag 1 mei 2011 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
liefde voor de muziek die gedraaid wordt
Al ga ik er niet over maar kreeg de indruk van huppel dat ze dat net ook probeerde te regelen.quote:
daarom zeg ik ook de muziekquote:
nee, anders hadden we wel het trololo deuntjequote:Op zondag 1 mei 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar elmo is gestopt.. en zook zou er na hem ingaan toch?
zit er nu gewoon iemand in?
oh ja.. is ook zoquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, anders hadden we wel het trololo deuntje
Draak is ook dood........quote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, anders hadden we wel het trololo deuntje
quote:status=err
SQL error=Could not connect to MySQL server
die is altijd dood als er een dj draaitquote:
want? Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is voor een keertje de radio zat
we hebben wel vaker doodse stilte gehad jaquote:Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is dit al eens eerder gebeurt? Knetter?
Maar zook staat op het roosterquote:
Omdat hups er niks aan kan doen, het ligt aan de server.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Onlogisch.. wrom whatsapp jij hups niet?
ah okequote:Op zondag 1 mei 2011 19:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Omdat hups er niks aan kan doen, het ligt aan de server.
Hups kan nergens iets aan doen maar krijgt wel constant gezeik over van alles.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Omdat hups er niks aan kan doen, het ligt aan de server.
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:54 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb Denial Of Service uitgelokt
dmv een RFI injectie
ajax heeft gewonnen, doe eens wat meer blij zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups kan nergens iets aan doen maar krijgt wel constant gezeik over van alles.
Stelletje ondankbare teringhonden hier.
Jamaar hupsquote:Op zondag 1 mei 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heul blij ben alleen dat constante gezeik hier zat.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ajax heeft gewonnen, doe eens wat meer blij zijn
Je staat op het roosterquote:
Jamaar jij bent lievquote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heul blij ben alleen dat constante gezeik hier zat.
[..]
Je staat op het rooster
Ik zit erin, ik ga er na dit nummer wel uit. is rond 8e klaar ;Dquote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef Popje-popje het volgende:
Wie de fuck zit er nu in dan?
Zokunen moet zo?!?
Mensen die zeiken op koelkastquote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
Als er trouwens iets mis is, en ik zeik, dan zeik ik meestal op koelkastMaar ik zeik nou eenmaal niet of nauwelijks
Ik zeik all1 in de plee of als ik een nummer niet goed vind. Mja dat laatste heeft met smaak te maken en dat hou je altijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
Als er trouwens iets mis is, en ik zeik, dan zeik ik meestal op koelkastMaar ik zeik nou eenmaal niet of nauwelijks
meer van hetzelfdequote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeik all1 in de plee of als ik een nummer niet goed vind. Mja dat laatste heeft met smaak te maken en dat hou je altijd.
je zeikt nooitquote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bij mijn weten zeik ik niet tot nauwlijks..
als ik het wel doe.. wijs me er dan pls op
Jonge het gaat mij om het volgende:quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
nou je zeikt op mij!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar dat is logischquote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
nou je zeikt op mij!
als ik vraag waar _fanta is
Jij bent 1 wandelende zeikbomquote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meer mensen toegang tot den Draak lost een hoop op.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge het gaat mij om het volgende:
Ik roep de godsganse dag of er iemand is die wil draaien. Niemand wil dan ga ik contact zoeken met koelkast DIE DUS VAKANTIE HEEFT! geef aan hem door wanneer draak moet omdat er dan geen dj's zijn.
Hoe jullie het doen geen idee maar meestal binnen 5 minuten nadat koelkast alles heeft geprogrammeerd komen de gewillige dj's onder een steen of uit een of ander gat gekropen en kan ik alles weer om gaan gooien.
Dat betekent dat ik koelkast DIE DUS VAKANTIE HEEFT weer moet lastig vallen waar hij ook niet vrolijk van wordt. Dan krijg ik gebitch van 2 kanten. Dj's die op het rooster willen en een koelkast die gewoon vakantie wil vieren.
Nee want dan moet koelkast hem constant aan laten staanquote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer mensen toegang tot den Draak lost een hoop op.
Heel simpel op te lossen. 12 uur voor de tijd nog geen dj jammer dan! Gewoon draakje laten staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge het gaat mij om het volgende:
Ik roep de godsganse dag of er iemand is die wil draaien. Niemand wil dan ga ik contact zoeken met koelkast DIE DUS VAKANTIE HEEFT! geef aan hem door wanneer draak moet omdat er dan geen dj's zijn.
Hoe jullie het doen geen idee maar meestal binnen 5 minuten nadat koelkast alles heeft geprogrammeerd komen de gewillige dj's onder een steen of uit een of ander gat gekropen en kan ik alles weer om gaan gooien.
Dat betekent dat ik koelkast DIE DUS VAKANTIE HEEFT weer moet lastig vallen waar hij ook niet vrolijk van wordt. Dan krijg ik gebitch van 2 kanten. Dj's die op het rooster willen en een koelkast die gewoon vakantie wil vieren.
Ja toch wel he.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik zeik geloof ik vrijwel nooit en ben altijd blij om de gaten op te vullen, maar ik snap het wel hoor hups.
ja precies.. niet zo moeilijk tochquote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer mensen toegang tot den Draak lost een hoop op.
euhh...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie schopt mij, ik heb net mijn lipsticks geteld. Ik heb er 29.
Dat is exclusief lipgloss en stain e.d.![]()
En dan heb ik nog bronzers, blushes, highlighters, foundations, oogpotloden, oogschaduw (mono's, duo's, paletten)
NOEZZZ
ik mag niks meer kopen![]()
![]()
[/offtopic]
Heb je zoveel zooi nodig om jezelf op te kalefateren?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan heb ik nog bronzers, blushes, highlighters, foundations, oogpotloden, oogschaduw (mono's, duo's, paletten)
NOEZZZ
![]()
[/offtopic]
12 uur vind ik wel heel lang, dat weet ik soms echt niet hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel simpel op te lossen. 12 uur voor de tijd nog geen dj jammer dan! Gewoon draakje laten staan.
Nee, maar het is wel leukquote:Op zondag 1 mei 2011 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je zoveel zooi nodig om jezelf op te kalefateren?
Ja en lekker de hele dag draak aan laten staan, wij maar betalen voor de stroomquote:Op zondag 1 mei 2011 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja precies.. niet zo moeilijk toch
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOEZZZ
![]()
[/offtopic]
wtf waar haal je het geld vandaan voor die rotzooiquote:Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOEZZZ
![]()
[/offtopic]
Stiekem hebben we al eens gezegd dat je minimaal 1 uur van tevoren een slot moet vragen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel simpel op te lossen. 12 uur voor de tijd nog geen dj jammer dan! Gewoon draakje laten staan.
niet de hele dag aan laten staan, meer mensen toegang geven er aanquote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja en lekker de hele dag draak aan laten staan, wij maar betalen voor de stroom
Eh ja, werken en niks anders kopen en mn spaarrekening leegroven?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf waar haal je het geld vandaan voor die rotzooi
Op afstand inschakelen via een netwerk kan, maar dat heeft ook een hoop complicaties.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niet de hele dag aan laten staan, meer mensen toegang geven er aan
Je ligt er weer uit!?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Op aftand inschakelen via een netwerk kan, maar dat heeft ook een hoop complicaties.
Zo lang Koelkast vakantie heeft vind ik dat een prima oplossing.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
12 uur vind ik wel heel lang, dat weet ik soms echt niet hoor
Het leven van een doodnormale fokkerquote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eh ja, werken en niks anders kopen en mn spaarrekening leegroven?
Hoe meer mensen, hoe meer gedoequote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Op aftand inschakelen via een netwerk kan, maar dat heeft ook een hoop complicaties.
kan me er zo niks bij voorstellen, ik zou, als het geaccepteerd zou zijn bij jongens. gewoon mascara en wat shit maar lippenstift is al zo lame vind ik eigelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eh ja, werken en niks anders kopen en mn spaarrekening leegroven?
waarom heet jij sinterklaas eigelijk ?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan me er zo niks bij voorstellen, ik zou, als het geaccepteerd zou zijn bij jongens. gewoon mascara en wat shit maar lippenstift is al zo lame vind ik eigelijk
Ja, zeker naar mijn zin gehad. Helaas niet naar de GOA party kunnen gaan waar EggsTC ook zou zijn.quote:
Eggs is niet gegaan tochquote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, zeker naar mijn zin gehad. Helaas niet naar de GOA party kunnen gaan waar EggsTC ook zou zijn.
Niet alleen vandaag, maar ook gisterenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hele nacht doorgehaald en de hele zondag doorgegaan?
zo te merken doet hij het nog welquote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef 129383 het volgende:
aaaaaaaah fuck lappy geflikkerd van tafel
GVD wat haat ik mezelf nu!
Helaas wel jaquote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo te merken doet hij het nog wel
Zodra jij inspiratieloos bent gaat de TT over seksquote:
ik post vanaf mijn pda!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo te merken doet hij het nog wel
dat liedje draaide elmo op het moment dat ik de tt moest verzinnenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra jij inspiratieloos bent gaat de TT over seks
Knetter houdt van sexquote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra jij inspiratieloos bent gaat de TT over seks
Dat was ik iig nietquote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik post vanaf mijn pda!
uit de laptop kwam die troep wat hardst le genoemd wordt
gewoon inktvissen als TT doen, iedereen vind dat leukquote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat liedje draaide elmo op het moment dat ik de tt moest verzinnen
Wat een langzame KUT muziek.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
Allen, kappen met zeiken alstublieft. Niet zeiken op Huppel, op knetters TT, op koelkast, of wat dan ook. Het enige waar gezeikt over mag worden is als er kutmuziek gedraaid wordt.
Dank U wel.
Nee daar mag je al helemaal niet over zeiken.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
Allen, kappen met zeiken alstublieft. Niet zeiken op Huppel, op knetters TT, op koelkast, of wat dan ook. Het enige waar gezeikt over mag worden is als er kutmuziek gedraaid wordt.
Dank U wel.
Ik moest lachen verdommequote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef Zokunen het volgende:
Maar als je gaat inkt vissen, dan vang je toch nooit wat, ik bedoel inkt bijt niet.
QFT!!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
Allen, kappen met zeiken alstublieft. Niet zeiken op Huppel, op knetters TT, op koelkast, of wat dan ook.
Dank U wel.
hoop het niet voor jequote:Op zondag 1 mei 2011 20:13 schreef 129383 het volgende:
whooo doet het nog maar wel maar beetje stuk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |