Van Velzenquote:
Waar?quote:
Toch wel hequote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
Oh Betyar je had gelijk met die UI. Goede suggestie.
Laat ik het zo zeggen: gemeente hardenberg.quote:
Toch geen Dedemsvaart?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: gemeente hardenberg.
Dan was jij degene die Reya's bankstel vernielde.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, ik ben nog best liberaal hoor als ik mijzelf zo vergelijk met andere dorpelingen.
Hardcore man, harcore.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: gemeente hardenberg.
In het land der blinden...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, ik ben nog best liberaal hoor als ik mijzelf zo vergelijk met andere dorpelingen.
Yup, maar het hele forum hoeft dat niet te wetenquote:
Meer in het oosten, dicht bij Duitsland.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hardcore man, harcore.
Op de kaart lijkt het dichterbij Zwolle dan ik dacht, had eigenlijk gedacht dat het ergens in Drenthe zou zijn weggestopt.
Niets om je voor te schamen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, maar het hele forum hoeft dat niet te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Goh, inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer in het oosten, dicht bij Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |