quote:
Ik ook niet hoor, dacht het een beetje dus had het Jochem gevraagd of het ook klopte.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik zou zelf geen foto durven te posten en te zeggen of ik der op lijk, ik zie dat niet zo goed.
Ja die zijn ook mooi, maarja zo kijk je alleen naar jezelf. Andere mensen hebben vaak liever iets meer..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik begin mijn vormen nu ook steeds meer te accepteren maar dan zie je die killer legs van wd weer en dan word ik toch wel weer even jaloers hoor!
Hermien Griffel.quote:
Dat zegt ie alleen maar om punten te scoren. Ik zou voor een second opinion gaan...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, dacht het een beetje dus had het Jochem gevraagd of het ook klopte.
quote:
Hermelien Griffel he.quote:
Nee, dat is Emma Watsonquote:
Freudiaanse verspreking maar dan anders.quote:
Ik ook niet. Wel een maan boekquote:
Je moet er ook wel van houden denk ik. Net als LOTR en zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een poging gedaan de 1e film te kijken maar na een half uur afgezet
zware kost iddquote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Een Sonja Bakker boek dat dik is...
Dat heb ik met dumb & dumber en de austin powers reeks.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef Salatrel het volgende:
LOTR is gewoon eng... die dialogen kan ik bijna opratelen 3 zinnen voordat ze op beeld zijn
HP vind ik wel leuk, maar LOTR gaat me te ver.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet er ook wel van houden denk ik. Net als LOTR en zo.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HP vind ik wel leuk, maar LOTR gaat me te ver.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |