Hoe bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar hij heeft geluk, want moeders heeft goeie zin!
Ook om die redenen?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Kiddo weet dat hij niet op FOK! mag van mij. Houdt hij zich ook braaf aan.
Waarom mag ie niet op fok?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Kiddo weet dat hij niet op FOK! mag van mij. Houdt hij zich ook braaf aan.
Nopequote:
Omdat ik vind dat een 13-jarige niet dingen als goatse, tubgirl, lemonparty, meatspin en blue waffle hoeft te zien.quote:
Blue waffle ken ik niet. Link eens.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
Omdat ik vind dat een 13-jarige niet dingen als goatse, tubgirl, lemonparty, meatspin en blue waffle hoeft te zien.
Daarnaast zijn FOK!kers gruwelijk hard tegen newbs. Laat hem maar lekker op hyves klooien en met zn games bezig zijn.
Mwa als jij denkt dat hij die shit nog nooit gezien heeft op internet is dat best naiefquote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
Omdat ik vind dat een 13-jarige niet dingen als goatse, tubgirl, lemonparty, meatspin en blue waffle hoeft te zien.
Daarnaast zijn FOK!kers gruwelijk hard tegen newbs. Laat hem maar lekker op hyves klooien en met zn games bezig zijn.
zo hard zijn niet hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
MSNquote:
Ik hou zijn pc gebruik eng goed in de gaten hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa als jij denkt dat hij die shit nog nooit gezien heeft op internet is dat best naief
en wat als die de geschiedenis verwijdertquote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MSN
[..]
Ik hou zijn pc gebruik eng goed in de gaten hoor
Ik ben me al rot aan het whatsappen op zoek naar mensen die met me mee willen naar Amsterdam over 2 wekenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ajax heeft toch gewonnen! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Keyloggersquote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MSN
[..]
Ik hou zijn pc gebruik eng goed in de gaten hoor
Wat is stonerrock?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:14 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk best raar dat ik vanavond pas voor het eerst mijn lievelingsmuziek ga draaien
Okquote:
zijn ze wel FUD ?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Keyloggers
Er is vast wel een keer iemand op school gewees; zo dit moet je zien gak.
Op die zwaar beveiligde pc's op de basisschool?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Keyloggers
Er is vast wel een keer iemand op school gewees; zo dit moet je zien gak.
ctrl+c ctrl+vquote:Op zondag 1 mei 2011 18:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, moet ik het dan helemaal opnieuw typen? Ben je gak geworden ofzo?
Of bij een maatje thuisquote:Op zondag 1 mei 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op die zwaar beveiligde pc's op de basisschool?
Ff eten hoor
Hahahaha. Nouja d12 is sowieso goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik words are weapons aanvragen, maar verkeerde geklikt
heerlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rock met loeizwaar gitaargeluid en veel spacende geluidjes. Traag en zwaar
Jupquote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef EggsTC het volgende:
Vanhallen
Vanaf 22 he? dan zorg ik dat ik op tijd terug ben
dan ben je een klootzakquote:Op zondag 1 mei 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
Ik word steeds bozer op mezelf :S
Gister best wel sjans met een hele leuke dame, maar niet eens haar nummer gehosseld.
Ze is al wel moeder, maar ook zo leuk, vrolijk, prettig gestoord etc.
Ex van een vriend van een kennis, die zo lelijk aan de kant gezet is door die ex dat die kennis van me haar nu als goede vriendin heeft in plaats van die vriend van hem, die hoeft ie niet eens meer te zien.
(dagdag zeggen als je vriendin zwanger van je is)
Dit moest ik even 3 keer lezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
Ex van een vriend van een kennis, die zo lelijk aan de kant gezet is door die ex dat die kennis van me haar nu als goede vriendin heeft in plaats van die vriend van hem, die hoeft ie niet eens meer te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |