Hoe bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar hij heeft geluk, want moeders heeft goeie zin!
Ook om die redenen?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Kiddo weet dat hij niet op FOK! mag van mij. Houdt hij zich ook braaf aan.
Waarom mag ie niet op fok?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Kiddo weet dat hij niet op FOK! mag van mij. Houdt hij zich ook braaf aan.
Nopequote:
Omdat ik vind dat een 13-jarige niet dingen als goatse, tubgirl, lemonparty, meatspin en blue waffle hoeft te zien.quote:
Blue waffle ken ik niet. Link eens.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
Omdat ik vind dat een 13-jarige niet dingen als goatse, tubgirl, lemonparty, meatspin en blue waffle hoeft te zien.
Daarnaast zijn FOK!kers gruwelijk hard tegen newbs. Laat hem maar lekker op hyves klooien en met zn games bezig zijn.
Mwa als jij denkt dat hij die shit nog nooit gezien heeft op internet is dat best naiefquote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
Omdat ik vind dat een 13-jarige niet dingen als goatse, tubgirl, lemonparty, meatspin en blue waffle hoeft te zien.
Daarnaast zijn FOK!kers gruwelijk hard tegen newbs. Laat hem maar lekker op hyves klooien en met zn games bezig zijn.
zo hard zijn niet hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope
[..]
MSNquote:
Ik hou zijn pc gebruik eng goed in de gaten hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 18:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa als jij denkt dat hij die shit nog nooit gezien heeft op internet is dat best naief
en wat als die de geschiedenis verwijdertquote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MSN
[..]
Ik hou zijn pc gebruik eng goed in de gaten hoor
Ik ben me al rot aan het whatsappen op zoek naar mensen die met me mee willen naar Amsterdam over 2 wekenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ajax heeft toch gewonnen! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Keyloggersquote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MSN
[..]
Ik hou zijn pc gebruik eng goed in de gaten hoor
Wat is stonerrock?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:14 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk best raar dat ik vanavond pas voor het eerst mijn lievelingsmuziek ga draaien
Okquote:
zijn ze wel FUD ?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Keyloggers
Er is vast wel een keer iemand op school gewees; zo dit moet je zien gak.
Op die zwaar beveiligde pc's op de basisschool?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Keyloggers
Er is vast wel een keer iemand op school gewees; zo dit moet je zien gak.
ctrl+c ctrl+vquote:Op zondag 1 mei 2011 18:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, moet ik het dan helemaal opnieuw typen? Ben je gak geworden ofzo?
Of bij een maatje thuisquote:Op zondag 1 mei 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op die zwaar beveiligde pc's op de basisschool?
Ff eten hoor
Hahahaha. Nouja d12 is sowieso goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik words are weapons aanvragen, maar verkeerde geklikt
heerlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rock met loeizwaar gitaargeluid en veel spacende geluidjes. Traag en zwaar
Jupquote:Op zondag 1 mei 2011 18:15 schreef EggsTC het volgende:
Vanhallen
Vanaf 22 he? dan zorg ik dat ik op tijd terug ben
dan ben je een klootzakquote:Op zondag 1 mei 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
Ik word steeds bozer op mezelf :S
Gister best wel sjans met een hele leuke dame, maar niet eens haar nummer gehosseld.
Ze is al wel moeder, maar ook zo leuk, vrolijk, prettig gestoord etc.
Ex van een vriend van een kennis, die zo lelijk aan de kant gezet is door die ex dat die kennis van me haar nu als goede vriendin heeft in plaats van die vriend van hem, die hoeft ie niet eens meer te zien.
(dagdag zeggen als je vriendin zwanger van je is)
Dit moest ik even 3 keer lezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
Ex van een vriend van een kennis, die zo lelijk aan de kant gezet is door die ex dat die kennis van me haar nu als goede vriendin heeft in plaats van die vriend van hem, die hoeft ie niet eens meer te zien.
Tja helaas hufters bestaan....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:20 schreef Zokunen het volgende:
Ik word steeds bozer op mezelf :S
Gister best wel sjans met een hele leuke dame, maar niet eens haar nummer gehosseld.
Ze is al wel moeder, maar ook zo leuk, vrolijk, prettig gestoord etc.
(dagdag zeggen als je vriendin zwanger van je is)
Same herequote:Op zondag 1 mei 2011 18:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben nu bij de 5e keer maar snap er nog geen tyfus van
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:22 schreef EggsTC het volgende:
He didnt give a fuck thats what i liked about him
Mijn ex zei: nee schat we gaan er samen voor. jij, ik en de kleine! komt helemaal goed!!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex zei: nee schat we gaan er samen voor. jij, ik en de kleine! komt helemaal goed!!
Jaar later sloeg ie me het hele huis door![]()
Had ie me maar in de steek gelaten toen ik zwanger was zeg
ik snap het nietquote:Op zondag 1 mei 2011 18:24 schreef Zokunen het volgende:
Ze is de ex van vriend van een kennis van me.
Die dumpte haar toen ze zwanger was (had ook al een ander).
Nu is zij een vriendin van die kennis van me.
En die vriend van hem (kennis van mij) is geen vriend meer van hem.
waar is mijn m60quote:Op zondag 1 mei 2011 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das goffer ook een hufter zeg!! Die zou ik wel eens alle hoeken van zijn huis willen laten zien!
![]()
![]()
![]()
Vrouwen slaan..... how low can you go.....
Heb allang antwoord gegeven schatquote:
Ik weet zeker dat Eggs en Onlogisch jou niet in hun dorp willen hebbenquote:
Sommige vrouwen vinden het lekker hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vrouwen slaan..... how low can you go.....![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk Elmoquote:
ooh sorry schat, ik had net ingesteld dat ie quotes van mij ook kleurt maar dat werkt dus niet bij jouquote:
wat ik zou z'n hoofd wel in zijn reet willen drukkenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
m60 is te simpel.. Gewoon een flink koekje van zn eigen deeg geven is veel leuker.![]()
Minstens!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:28 schreef 129383 het volgende:
[..]
wat ik zou z'n hoofd wel in zijn reet willen drukken!
Blijkbaarquote:Op zondag 1 mei 2011 18:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ooh sorry schat, ik had net ingesteld dat ie quotes van mij ook kleurt maar dat werkt dus niet bij jou
Gaan we dan ook even bij mijn ex beste maat (22 jaar lang) langs?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:30 schreef 129383 het volgende:
[..]
jij snapt het!
het is gewoon vuil wat ie gedaan heeft!
Iemand enig idee hoe dit kan?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:16 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wordt moe van dat F5 drukken... Zoveel posts die ik pas zie als ze gequote worden....
Nee maar ga nu wel in FB kijken. Ik word er ook gestoord vanquote:
Oh goed idee! Had ik gewoon nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar ga nu wel in FB kijken. Ik word er ook gestoord van
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Eggs en Onlogisch jou niet in hun dorp willen hebben
Herkenbaar, al hebben ze nu (denk ik) niks meer, maar toenmalig beste vriend van me wist dat ik helemaal gek van iemand was, maar omdat ik niet zo'n held was ging hij er met haar vandoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaan we dan ook even bij mijn ex beste maat (22 jaar lang) langs?Die lag mijn dinnetje (mn ex dus) te naaien en gaat dit jaar met r trouwen.
Wil je die fantakloon wel op visite in ppd dan?quote:
Waarom komt die kerel op een kloon dan, ik vond het wel een chille gast altijdquote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je die fantakloon wel op visite in ppd dan?
knokploegquote:Op zondag 1 mei 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaan we dan ook even bij mijn ex beste maat (22 jaar lang) langs?Die lag mijn dinnetje (mn ex dus) te naaien en gaat dit jaar met r trouwen.
Ja geen idee tochquote:Op zondag 1 mei 2011 18:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom komt die kerel op een kloon dan, ik vond het wel een chille gast altijd
HEADSHOT (moest gewoon)quote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Herkenbaar, al hebben ze nu (denk ik) niks meer, maar toenmalig beste vriend van me wist dat ik helemaal gek van iemand was, maar omdat ik niet zo'n held was ging hij er met haar vandoor.
Dat en het feit dat ie op een feestje van m'n zus waar hij ook welkom was ging zuigen over mn ouders en mn zus (niet al te lang na de scheiding) waarbij ik hem KO sloeg (single hit) hebben denk ik deze vriendschap beëindigd
Ik ook niet, maar dat is niet zo gek na zo'n koninginnedagquote:Op zondag 1 mei 2011 18:38 schreef Zokunen het volgende:
Sorry, zit gewoon niet lekker in mn vel, dus ff depri muziek.
Wel fijn nummer ditquote:Op zondag 1 mei 2011 18:38 schreef Zokunen het volgende:
Oh das ook een hufter idd. Wel goed dat je hem ff knocky hebt geslagen!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Herkenbaar, al hebben ze nu (denk ik) niks meer, maar toenmalig beste vriend van me wist dat ik helemaal gek van iemand was, maar omdat ik niet zo'n held was ging hij er met haar vandoor.
Dat en het feit dat ie op een feestje van m'n zus waar hij ook welkom was ging zuigen over mn ouders en mn zus (niet al te lang na de scheiding) waarbij ik hem KO sloeg (single hit) hebben denk ik deze vriendschap beëindigd
KNOKPLOEGJE WIE DOET MEEE???quote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh das ook een hufter idd. In mijn geval was ze toen al 3 jaar bij mij.... Maar goed what goes around come's around.... Zou m all1 nu nog de tering in willen slaan.Niet omdat ik haar kwijt ben maar omdat je dat niet doet als je zo lang vrienden bent....
Mja thx, help mn mood helemaal de grond in.....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:38 schreef Zokunen het volgende:
Wel als er een paar uit de kast komen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Daarom ging ik eigenlijk met alleen maar gasten om. Dan heb je dat probleem van vriendje inpikken niet
Zie m'n sig;quote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh das ook een hufter idd. Wel goed dat je hem ff knocky hebt geslagen!![]()
![]()
![]()
![]()
In mijn geval was ze toen al 3 jaar bij mij.... Maar goed what goes around come's around.... Zou m all1 nu nog de tering in willen slaan.Niet omdat ik haar kwijt ben maar omdat je dat niet doet als je zo lang vrienden bent....
En op welke manier heb ik daar last van dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel als er een paar uit de kast komen.
Je evt toenmalige vriendje en 1 uit je vriendengroep...quote:Op zondag 1 mei 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op welke manier heb ik daar last van dan?
Ik raak mijn vent heus niet kwijt aan een kerel hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je evt toenmalige vriendje en 1 uit je vriendengroep...
over de vermissende postsquote:Op zondag 1 mei 2011 15:35 schreef GlowMouse het volgende:
Wat het precies veroorzaakt, weet ik niet, maar het is bij mij gefixt en binnenkort bij jullie ook.
100% waar!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zie m'n sig;
Those who act in ego don't go beyond karma.
Oh dus het lag niet aan mij dat ik bepaalde dingen niet meer zagquote:
Hahahahaha ach ik riep ook maar wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak mijn vent heus niet kwijt aan een kerel hoor.
jij.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
WIE GAAT ER DRAAIEN VAN 20:00 TOT 21:00 ???
Help mij met de software danquote:
Dat je depri bent, ok.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef Zokunen het volgende:
Maar nog ff en dan feest in Amsterdam!
BAM!
Titel, beker en 3e ster.
*droomt lekker*
* Outpost76 droomt heerlijk mee!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:46 schreef Zokunen het volgende:
Maar nog ff en dan feest in Amsterdam!
BAM!
Titel, beker en 3e ster.
*droomt lekker*
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je depri bent, ok.
Dat je niet lekker in je vel zit, ok.
Maar marianna weber? NEE
tegen hem of jou?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mams vriend kijkt me een portie gek aan dat ik hier naar luister!
en mams zegt!
ja gelukkig de laatste keer hou je klep dicht !!
Die snap ik niet helemaal?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en mams zegt!
Dat je mams je niet gewoon laat zingen!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en mams zegt!
wat is er eigenlijk met rockiejj gebeurt?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt door het gebrek aan dj's duurt het niet lang voor ik idd zelf ga draaien
Rock geen idee, snuf is op vakantie, spees draait nog, sharr heeft virusprobsquote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met rockiejj gebeurt?
en snuf?spees ?
sharr gaat nooit meer draaien?
Bereid jezelf voor. Komende week ga ik een keer draaien. Eerst nog wat oefenen. Anders is het wel erg amateuristisch hè?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
ah okequote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rock geen idee, snuf is op vakantie, spees draait nog, sharr heeft virusprobs
Ik wil wel een keer draaien maar :quote:Op zondag 1 mei 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.phpquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer draaien maar :
• 1. Weet niet wat en hoe t werkt.
• 2. Voel ik me te brak.
• 3. Wil ik eerst uitleg ed over hoe dat werkt.
• 4. Eigenlijk ook geen zin in vanavond.... Mijn Hattrick team speelt een wedstrijd vanavond en om 21.00 is de aftrap...
Stap 1 is de wiki lezenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer draaien maar :
• 1. Weet niet wat en hoe t werkt.
• 2. Voel ik me te brak.
• 3. Wil ik eerst uitleg ed over hoe dat werkt.
• 4. Eigenlijk ook geen zin in vanavond.... Mijn Hattrick team speelt een wedstrijd vanavond en om 21.00 is de aftrap...
Wanneer ga jij draaien?!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met rockiejj gebeurt?
en snuf?spees ?
sharr gaat nooit meer draaien?
Gewoon de telling van de topics helemaal opnieuw beginnen, wedden dat er dan mensen in dit topic komenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga jij er nou maar snel inquote:Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Gewoon de telling van de topics helemaal opnieuw beginnen, wedden dat er dan mensen in dit topic komen
Thx! en eehmm Nee. Dat zei ik gister toch al!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php
Wel naar mijn Foute Uur luisteren he
Blijkbaar maar elmo zou toch gaan draaienquote:
1- kan ik nietquote:
1. is zo te leren.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1- kan ik niet
2- zit niemand op te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |