quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:24 schreef krakkemieke het volgende:
Kaas, haar idd sms'en. Dat je haar mist.
Drankorgel ben jij zegquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef borisz het volgende:
Rosé.
Aantal rosé's voor met 30% korting meegenomen bij de G&G. Nu eens kijken welke echt lekker is.
Ontreekst!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Deze reeks is ontreekst door stomme acties van voorgaande topicstartersNu zie ik hem niet meer automatisch
Ik wou er ook al over gaan zeurenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Deze reeks is ontreekst door stomme acties van voorgaande topicstartersNu zie ik hem niet meer automatisch
Ja, zo kan ik het uiteraard niet makkelijk terugvindenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
Niet echt eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 17:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]![]()
maar soms krijg je toch wel eens zomaar een cadeautje van Mr Lie of andere mensen of alleen op je verjaardag?
Arme jijquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
krijg jij nooit zomaar cadeautjes?
O rly
Zal ik bellen of niet bellen, jezus je bent net een wijf man!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef kaasplankje het volgende:
Pff wat blijft Lein lang weg, ze zal 't wel naar de zin hebben. Zal ik bellen of niet bellen?
Ik deed ff een Steertjequote:Op zondag 1 mei 2011 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik bellen of niet bellen, jezus je bent net een wijf man!
BELLEN BELLEN
Je moet wel gooien en smijten met je ingrediënten he, anders lukt het niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jamie is te moeilijk voor meIk heb een recept verkeerd gelezen waardoor ik niet alles tegelijk klaar had
Mijn leven heeft geen zin meer
Overal olijfolie over doenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Jamie is te moeilijk voor meIk heb een recept verkeerd gelezen waardoor ik niet alles tegelijk klaar had
Mijn leven heeft geen zin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |