New York valt zo tegen! Chicago en Washington zijn veel leuker!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:54 schreef Darklight het volgende:
Alleen NY lijkt me gaaf, de rest kan me gestolen worden
Sjerren is zo'n kind geweest die altijd met haar ouders en volwassenen meeluisterde en heel laat naar bed mocht, veel te wijs voor haar leeftijd, nou ja zogenaamd wijs danquote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zei ze nou dat 21 heeeeeel oud was?? Of hoorde ik dat verkeerd?
Die geniet volop van zn vrijheidquote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Gerard SST Gerard
nu met Fenneke naar Batavia Stad voor een broekje en een pilsje
27 minutes ago Favorite Retweet Reply
volgens Jo is ibiza toch helemaal het einde?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef Wijnneus het volgende:
Ik wil naar Frisco maar mijn beste vriendin wil niet mee![]()
wat een rare zin? tot haar 9de levensjaar een alleenstaande moeder geweestquote:SST_Joanna SST Joanna
Er moet heel veel door Joan's hoofd gaan Ze heeft haar heimwee wel over wonnen tot haar 9de levensjaar een alleenstaande moeder geweest en
Ik denk dat MamaJo een paar leestekens is vergeten.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:58 schreef snetje het volgende:
[..]
wat een rare zin? tot haar 9de levensjaar een alleenstaande moeder geweest![]()
![]()
Oh meeen, dat was echt sneu, toen ze er maar op bleef hameren hoe geweldig Ibiza is. Ze probeerde zelfs Karim wijs te maken dat het een heuse hippie-kolonie is om hem over te halen erheen te gaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
volgens Jo is ibiza toch helemaal het einde?
Toen ik 21 was dacht ik ook dat ik alles wist.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zei ze nou dat 21 heeeeeel oud was?? Of hoorde ik dat verkeerd?
en ga nu naar de gevangenis via af,quote:Op zondag 1 mei 2011 15:59 schreef Injetta het volgende:
Ik blijf me verbazen over Jo. Ze heeft iets wereldvreemds en ik denk dat ze nu is zoals ze straks ook nog op haar veertigste is. Ze is al "af" en zal niet echt meer veranderen of bij leren of wat dan ook.
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef Urb het volgende:
Wie staan er in de finale?
1 mei om 15.52
Joanna heeft haar keuze gemaakt.
“Ik hoop dat ik met jou en Sharon in de finale sta”, vertelt Joanna aan Philip terwijl ze naar hun medebewoners in de tuin kijken. Haar vriendje denkt niet dat dit de laatste drie zullen zijn. Hij weet zeker dat Karim namelijk in de finale staat. Dan realiseren de twee dat de finale nog helemaal niet zo dichtbij is. Eerst zullen de geliefden de komende nominatieronde moeten overleven…
Geliefden...
hoop niet dat ze snurktquote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef bull-sjitt het volgende:
het zal eens niet van memoeder zijn
hou er maar rekening mee flip memoeder ligt dalik ook bij je in bed(in het midden)
Dat denken veel mensen op die leeftijd inderdaad, alleen.. bij Sharon is het op de een of andere manier extremer. Ze klinkt zo betweterig en te ouwelijk. Bij Jo kan ik er nog om lachen als ze haar onnavolgbare wijsheden verkondigt. Bij Sharon is het meteen een soort van preek en onecht...quote:Op zondag 1 mei 2011 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik 21 was dacht ik ook dat ik alles wist.
Jo wil bezitten en bij bezitten is zelden sprake van echte liefde, Ikkke Ikke de ander kan stikken.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef Urb het volgende:
Wie staan er in de finale?
1 mei om 15.52
Joanna heeft haar keuze gemaakt.
“Ik hoop dat ik met jou en Sharon in de finale sta”, vertelt Joanna aan Philip terwijl ze naar hun medebewoners in de tuin kijken. Haar vriendje denkt niet dat dit de laatste drie zullen zijn. Hij weet zeker dat Karim namelijk in de finale staat. Dan realiseren de twee dat de finale nog helemaal niet zo dichtbij is. Eerst zullen de geliefden de komende nominatieronde moeten overleven…
Geliefden...
Dat is mooi verwoord zoquote:Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat denken veel mensen op die leeftijd inderdaad, alleen.. bij Sharon is het op de een of andere manier extremer. Ze klinkt zo betweterig en te ouwelijk. Bij Jo kan ik er nog om lachen als ze haar onnavolgbare wijsheden verkondigt. Bij Sharon is het meteen een soort van preek en onecht...
Daar denken we anders over, ik kan het van Jo niet goed hebben, van Sharon wel. Ik denk ook niet dat het veel extremer is bij Sharon de situatie is gewoon anders als je 24uur te zien bent, dan lijkt alles wel uitvergroot.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat denken veel mensen op die leeftijd inderdaad, alleen.. bij Sharon is het op de een of andere manier extremer. Ze klinkt zo betweterig en te ouwelijk. Bij Jo kan ik er nog om lachen als ze haar onnavolgbare wijsheden verkondigt. Bij Sharon is het meteen een soort van preek en onecht...
maar als ik moet kiezen, vallen mo en jo direct af. Dan maar Sharonquote:Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |