iddquote:Op zondag 1 mei 2011 14:51 schreef Bombvis het volgende:
NAC 1-0 voor maar rode kaart, dat is wel jammer. Hopen dat ze voorsprong vasthouden
Goed hequote:
quote:
quote:
Wat is er?quote:
Spreekkoren:quote:
Wat een ploeg hé...quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef OmniRocket het volgende:
iemand screencap van aftrap van Ajax met Ajacied halverwege de helft van Heerenveen?
Gelukkig vertrekt ie na dit seizoenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:53 schreef Saekerhett het volgende:
Van der Wiel speelt echt weer als een KRANT.
Bij goals gaat het snelquote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef Bombvis het volgende:
Ik mis volgens mij de helft van de berichten die nieuw gepost worden
Dat heb ik ook, is een bug, maar heel irritant.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef Bombvis het volgende:
Zit je niet toevallig op de tweede pagina?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef Bombvis het volgende:
Klopt. Bekend probleem, wordt naar gekekenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef Bombvis het volgende:
gohquote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Komt Ajax voor de 2e keer goed weg
Ik vrees dat Willem II letterlijk 2 op 2 speelt...quote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een overmacht van twente. Moet de goal wel komen
Dat is het geluk van een kampioenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Tering verkeerd op het hoofd, niet te geloven wat een kansen voor HeerenveenAjax had er al zeker 2 meer tegen mogen hebben
Ook tegen Twente toen. Wat werden wij daar afgeslacht zeg.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef Nuchterheid het volgende:
En zoals altijd stijgen ploegen weer is boven hunzelf uit tegen Ajax
Huilie, Heerenveen speelt thuis zo vaak goed tegen Ajax...quote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef Nuchterheid het volgende:
En zoals altijd stijgen ploegen weer is boven hunzelf uit tegen Ajax
Dit is nog 10x niks, weet je nog bij 3fm reeksquote:
Dat is onzinquote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet dat Ajax in één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen met afstand de slechtste ploeg is
Kijk jij de wedstrijd wel?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet dat Ajax in één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen met afstand de slechtste ploeg is
Ajax is de laatste 10 wedstrijden meestal al de slechtste ploegquote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef Shreyas het volgende:
En dan nog.. we staan wel mooi 2equote:Op zondag 1 mei 2011 14:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kijk jij de wedstrijd wel?
Met afstand de slechtste..
Precies, hij heeft misschien 1 minuut gekeken dat het slecht gingquote:Op zondag 1 mei 2011 14:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kijk jij de wedstrijd wel?
Met afstand de slechtste..
Net als Twente en PSV.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ajax is de laatste 10 wedstrijden meestal al de slechtste ploeg
Tegen ADO waren we beter, tegen NEC ook. Alleen pas elke keer nadat we achter kwamen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ajax is de laatste 10 wedstrijden meestal al de slechtste ploeg
Engelaar zou er donker paars voor gehad hebben vorige week :|quote:Op zondag 1 mei 2011 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar geel voor van de Struijk, kon wel rood zijn...
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Engelaar zou er donker paars voor gehad hebben vorige week :|
truequote:Op zondag 1 mei 2011 14:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Engelaar zou er donker paars voor gehad hebben vorige week :|
Kan toch niet, die gek heeft toch hersenschuddingquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kan toch niet, die gek heeft toch hersenschudding![]()
Die was mooi jaquote:Op zondag 1 mei 2011 15:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Zo opening voor gevorderden op Dzsudzsak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |