Dat is nog lang geen 5 jaar schat!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Join de club, toch al een maand of 7 niet meer.
En dat dusquote:
Vrijwillig?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn langste droogstand was 8 maanden en daarvan 6 maanden geheel vrijwillig![]()
[..]
Dat is nog lang geen 5 jaar schat!
En Mirne gaat jou binnenkort bespringen dus
Ik had het even helemaal gehad met mannen.quote:
En je had ook geen zin in een greppel uit te likken in de tussentijd?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het even helemaal gehad met mannen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn langste droogstand was 8 maanden en daarvan 6 maanden geheel vrijwillig![]()
[..]
Dat is nog lang geen 5 jaar schat!
En Mirne gaat jou binnenkort bespringen dus
Toen even niet nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En je had ook geen zin in een greppel uit te likken in de tussentijd?
Jaquote:
Ik uhm iets langerquote:
Toch bij oma in bed geslapen?quote:
Seks niet missen?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Don'tIk mis er niks aan dus zo erg is t niet.
Wat is het?quote:
En het erge is dat zij altijd al binnen 5 minuten klaar was en wilde dat ik ook zo snel mogelijk klaar was!quote:
Ik mis t niet nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks niet missen?
Man ik MOET echt binnen nu en max 2 weken goed uitgewoond worden want ik mis het als een malle
Hallo, dit is Fok!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe
Had verwacht dat er meer geneukt werd
ja inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe
Ze lag erbij als een lijk?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mis t niet nee.Misschien omdat mn ex zo slecht was in bed maar goed das een ander verhaal.
Ik ook, wtf staat iedereen maanden droog.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe
dat dan weer niet, was wel goede sexquote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En het erge is dat zij altijd al binnen 5 minuten klaar was en wilde dat ik ook zo snel mogelijk klaar was!
Aight. pics.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, wtf staat iedereen maanden droog.
Soms een week of 2. Maar als het richting de maanden of zelfs jaren gaat zou ik echt elke willekeurige man van straat bespringen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms een week of 2. Maar als het richting de maanden of zelfs jaren gaat zou ik echt elke willekeurige man van straat bespringen.
quote:
Ik zwijg wel even over mijn droogstand.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of jij kan niet met vrouwen omgaanquote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Grotendeels vrijwillig ookgezeik met vrouwen altijd.
Oh hell no.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
idd ja.
Wel kreunen en zeikes nat zijn maar zichzelf aanraken is vies dus eehm bedenk t zelf maar.
Dat ook. Mes snijdt aan 2 kanten he.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Of jij kan niet met vrouwen omgaan![]()
Grapje grapje grapje grapje.![]()
Precies! Zelfs een lelijke vrouw met stompjes 2 ruggen en in een rolstoel kan nog sex krijgen......quote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
Is voor vrouwen wat makkelijker.
Als wij een vrouw bespringen worden we aangeklaagd
[..]
Goede zaak welquote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
Is voor vrouwen wat makkelijker.
Als wij een vrouw bespringen worden we aangeklaagd
[..]
Er zijn grenzen!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Zelfs een lelijke vrouw met stompjes 2 ruggen en in een rolstoel kan nog sex krijgen......
Er is nog hoop voor mequote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Zelfs een lelijke vrouw met stompjes 2 ruggen en in een rolstoel kan nog sex krijgen......
Mijn idee! Mja ze vond dat vreemd, eng en vies oid.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hell no.
Mezelf betasten kan altijd![]()
Hoe lang sta ik droog dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
snap ook niet dat jij zo lang droog staat
Ze wil alleen met Ajacieten batsen!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
snap ook niet dat jij zo lang droog staat
Ja geniaal gemeenquote:
Daar ging mn kansquote:Op zondag 1 mei 2011 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een goeie Feyenoorder hangt hem ook niet in een jood.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een goeie Feyenoorder hangt hem ook niet in een jood.
Het is gewoon even erg deze dagen, dunno whyquote:Op zondag 1 mei 2011 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lang genoeg om al dagen te roepen hier dat je boter geil bent.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon even erg deze dagen, dunno why![]()
Maar het is alweer aan het afzakken hoor
If you only knewquote:
Komop, op de minuut nauwkeurig willen we het weten.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Komop, op de minuut nauwkeurig willen we het weten.
Edit; + juicy details van de laatste keer.
Vast niet!quote:
Ik heb 2 sopcasts aanstaanquote:Op zondag 1 mei 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo stream doet het![]()
Ik neem aan dat ik via andere wegen wel op de hoogte wordt gehouden van wat de andere teams doen
Ik weet nog niet eens of ik de goede wel aan hebquote:Op zondag 1 mei 2011 14:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb 2 sopcasts aanstaan
Ik schijt bijna in m'n broek van de zenuwen
Dat trekt mijn pc niet...quote:Op zondag 1 mei 2011 14:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb 2 sopcasts aanstaan
Ik schijt bijna in m'n broek van de zenuwen
100804quote:Op zondag 1 mei 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik de goede wel aan heb![]()
Welke streamt Ajax?
Ik heb m op M&M4 staanquote:Op zondag 1 mei 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik de goede wel aan heb![]()
Welke streamt Ajax?
SPOILER: AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ja had mij uitgenodigd danquote:
quote:
Nicoquote:Op zondag 1 mei 2011 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]das het forum van een oud fed genoot van me.
Heb zelfs 2x al een hattrick meet gehad met hem. (Ja en met andere ja
)
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:27 schreef Zokunen het volgende:
Die heb ik op staan jaSPOILER: AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oh oh wat spannend
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nico
Nooit gemeet ofzo, maar zit er al sinds vbl rogue ging
Maak je vooral geen ilussiesquote:
Clubliefde gaat ver he.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus als 1 of ander topmodel voor Ajax is en zich aan je aanbied hang jij m er niet in?
Veel te ver imo.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak je vooral geen ilussies
[..]
Clubliefde gaat ver he.
Staat best wat windquote:Op zondag 1 mei 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga even zonnen tot laters piepels
Die doet het bij mij niet meer, maar toen het nog werkte was het ideaal jaquote:Op zondag 1 mei 2011 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
Gewoon dit proggie omlaag laden :
http://groups.google.com/(...)d5bbc2a150eaca?pli=1
Dan zie je de meeste wedstrijden en waar je t kijken kan.
1.4 downloaden. Das de geupdate versie zegmaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die doet het bij mij niet meer, maar toen het nog werkte was het ideaal ja
Die heb ik, maar krijg een sopcast fout.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1.4 downloaden. Das de geupdate versie zegmaar.
Vaag....quote:Op zondag 1 mei 2011 14:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die heb ik, maar krijg een sopcast fout.
Al 2 of 3x gedaan, maar kijk nu gewoon welk kanaal ik moet hebben en dan google ik even naar het adres.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag....hier werkt t perfect....
Edit : Misschien even opnieuw downloaden?
En format C: /s helpt ook niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Al 2 of 3x gedaan, maar kijk nu gewoon welk kanaal ik moet hebben en dan google ik even naar het adres.
Die komt er binnenkort aan, maar beetje huiverig ivm backuppen, vergeet altijd wel ietsquote:
Dan ben je iig consequent.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die komt er binnenkort aan, maar beetje huiverig ivm backuppen, vergeet altijd wel iets
Same here.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die komt er binnenkort aan, maar beetje huiverig ivm backuppen, vergeet altijd wel iets
Oh ja dat heb ik ook altijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kap eens ff.Zo kan ik niet lekker kijken....
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak je vooral geen ilussies
[..]
Clubliefde gaat ver he.
Waarmee?quote:
Hoe is het met je voeten? Misschien volgende keer voetbalschoenen aandoenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey hou eens op met dat voetbalgeouwehoer
Ga buiten staan en doe een spel. Sta je buiten spelquote:Op zondag 1 mei 2011 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey hou eens op met dat voetbalgeouwehoer
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga buiten staan en doe een spel. Sta je buiten spel![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga buiten staan en doe een spel. Sta je buiten spel![]()
quote:
quote:
Volgende keer wandelschoenen meequote:Op zondag 1 mei 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met je voeten? Misschien volgende keer voetbalschoenen aandoen
Leef jij je eens lekker uit mop.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel ideaal dat er nu niemand luistert naar de radio
kan ik me lekker uitleven
quote:
quote:
1 2 3 4 | Huidig verzoekje aangevraagd door: Knetter Bericht: er luistert nu toch niemand :) kan ik even genieten O+ |
Ik luisterquote:Op zondag 1 mei 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel ideaal dat er nu niemand luistert naar de radio
kan ik me lekker uitleven
FAILquote:Op zondag 1 mei 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[code]H u i d i g v e r z o e k j e a a n g e v r a a g d d o o r : K n e t t e r B e r i c h t : e r l u i s t e r t n u t o c h n i e m a n d : ) k a n i k e v e n g e n i e t e n O +[/code]
Welke vraag?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr ik moet echt heel nodig plassen![]()
En niemand geeft mij antwoord op mijn vraag
joa.. zon op mijn beeldscherm enzoquote:
Waarom opeens alle keepers in het geel? Of is dat al jaren en valt het me nu pas op?quote:
nee het is twaalfmiljoendriehonderzessendertigduizinddriehonderdachtentwintigquote:Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef Zokunen het volgende:
hoi eentweenegendrieachtdrie of is het honderdnegenentwintigduizenddriehonderddrieentachtig
Dat valt gewoon goed op. Ze moeten altijd een contrakleur hebben t.o.v. de spelers. Bij nac zie je ter Houwelaar nooit in het geel dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom opeens alle keepers in het geel? Of is dat al jaren en valt het me nu pas op?
JA PLASSEN!!
Ja maar vroeger zag je ook nog wel eens groen of blauw. Ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt gewoon goed op. Ze moeten altijd een contrakleur hebben t.o.v. de spelers. Bij nac zie je ter Houwelaar nooit in het geel dus.
Ik heb hijo de la luna op oorlogssterkte staanquote:
Van der Sar draagt graag groen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar vroeger zag je ook nog wel eens groen of blauw. Ofzo.
[..]
Ik heb hijo de la luna op oorlogssterkte staan
Jij krijgt niet.quote:
Doe je ding, ik kijk voetbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Arsenal - UtdIk wil die wedstrijd ook zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voorlopig heb ik genoeg aan Ajax en Twente![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Arsenal - UtdOok een topper idd... Ik heb echt een snellere pc nodig... Oh en meer dan 2 schermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met k3 doe je mij juist een plezier hequote:
heb ikquote:Op zondag 1 mei 2011 15:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook een topper idd... Ik heb echt een snellere pc nodig... Oh en meer dan 2 schermen.
En ik luister toch nietquote:Op zondag 1 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met k3 doe je mij juist een plezier he
Die heb ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 15:29 schreef Zokunen het volgende:
Hmm die ouwerwetse waterijsjes zonder kleurstof in die zakjes?
nomnom
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met k3 doe je mij juist een plezier he
Oeh doe je goed!quote:
bij mij zo:quote:Op zondag 1 mei 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh doe je goed!![]()
Ik vind 2 schermen al geniaal. Lekker voetbal kijken op t ene en Fokken op t andere.
vrDomme!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:35 schreef 129383 het volgende:
[..]
bij mij zo:
1e gamen (links)
2* cheats/muziek (midden)
3e alless wel (rechts)
* touchscreen
das echt leuk!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil ook nog een 2e scherm, maar ik wil zoveel
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
vrDomme!![]()
Zou all1 bij mij niet op mn bureau passen.
Ik snapte hetquote:
Ik zeg DOEN! Je hebt er zoveel plezier van!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil ook nog een 2e scherm, maar ik wil zoveel
En terecht!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:37 schreef 129383 het volgende:
[..]heilig
ik kniel elke dag richting mijn pc
omdat hij geen ijsje van hups mochtquote:
Waar gaat het over, kinderachtig gedoe.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat hij geen ijsje van hups mocht
Te dik.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat hij geen ijsje van hups mocht
Dank u..quote:Op zondag 1 mei 2011 15:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat zelf ook inziet.
pics?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
komt mijn ma net weer..
zegt ze: hey joh je tieten liggen eruit
wat een schaap
kan verholpen wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al heel lang geen tietenpics meer gehad
Ik wil tieten van dames niet van alcoholische fantaflessenquote:
donequote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een topper ben je tochin mn pm is goed
FFFFUUUUUUUUquote:Op zondag 1 mei 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil tieten van dames niet van alcoholische fantaflessen
1 IK BEN GEEN FANTAquote:Op zondag 1 mei 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil tieten van dames niet van alcoholische fantaflessen
ff pauze en play doenquote:
Ja niks dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar hier verder kijken.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
Die stottertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar hier verder kijken.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Heul niet. Stream is kapoetquote:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om vooral niet op mij te reageren want mijn god wat een strontirritant ding ben je toch ook zegquote:
je irritatie radar geeft al aan dat het _Fanta isquote:Op zondag 1 mei 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om vooral niet op mij te reageren want mijn god wat een strontirritant ding ben je toch ook zeg
Ja echt he.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je irritatie radar geeft al aan dat het _Fanta is
ik ben nuchter hoor....quote:Op zondag 1 mei 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je irritatie radar geeft al aan dat het _Fanta is
SPOILER: teletekst 818Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
kweet t.. ik ben altijd irritantquote:Op zondag 1 mei 2011 16:01 schreef 129383 het volgende:
jullie zijn pas irritant
ik ben geen fanta
Wow is kut
en drank komt uit mijn aldi!
Uit de chat van Timboektaantje.quote:18k viewers komt omdat sopcast kanaal is uitgevallen (13th stream)
SPOILER: feyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar ja ik wil m iig wel zien dus dan maar wat lag.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
SPOILER: feyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
SPOILER: feyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: feyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]Gamma.SPOILER: feyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh valt hier echt wel mee...quote:Op zondag 1 mei 2011 16:08 schreef Zokunen het volgende:
Heb maar een betaal stream gepakt, timboektaantje liep echt ruk.
Geluid doet het goed, als de commentator enthousiast wordt dan ga ik wel weer terug naar dat schermquote:Op zondag 1 mei 2011 16:08 schreef Zokunen het volgende:
Heb maar een betaal stream gepakt, timboektaantje liep echt ruk.
Mja heb nog 80 euro tegoed over bij mn abo, en dat loopt over een maand toch af, dus soit.quote:
hahahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geluid doet het goed, als de commentator enthousiast wordt dan ga ik wel weer terug naar dat scherm
Nou inderdaad!quote:
Dan kon PSVquote:Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef EggsTC het volgende:
het had ook niet uitgemaakt als ajax gelijk gespeeld had, ze moeten toch wel winnen van twente om kampioen te worden
Bij gelijkspel van Ajax en winst van Twente hadden we het kunnen shaken volgens mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef EggsTC het volgende:
het had ook niet uitgemaakt als ajax gelijk gespeeld had, ze moeten toch wel winnen van twente om kampioen te worden
idd.. gaat niet gebeuren denk ikquote:Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef EggsTC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |