Dat is nog lang geen 5 jaar schat!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Join de club, toch al een maand of 7 niet meer.
En dat dusquote:
Vrijwillig?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn langste droogstand was 8 maanden en daarvan 6 maanden geheel vrijwillig![]()
[..]
Dat is nog lang geen 5 jaar schat!
En Mirne gaat jou binnenkort bespringen dus
Ik had het even helemaal gehad met mannen.quote:
En je had ook geen zin in een greppel uit te likken in de tussentijd?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het even helemaal gehad met mannen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn langste droogstand was 8 maanden en daarvan 6 maanden geheel vrijwillig![]()
[..]
Dat is nog lang geen 5 jaar schat!
En Mirne gaat jou binnenkort bespringen dus
Toen even niet nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En je had ook geen zin in een greppel uit te likken in de tussentijd?
Jaquote:
Ik uhm iets langerquote:
Toch bij oma in bed geslapen?quote:
Seks niet missen?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Don'tIk mis er niks aan dus zo erg is t niet.
Wat is het?quote:
En het erge is dat zij altijd al binnen 5 minuten klaar was en wilde dat ik ook zo snel mogelijk klaar was!quote:
Ik mis t niet nee.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks niet missen?
Man ik MOET echt binnen nu en max 2 weken goed uitgewoond worden want ik mis het als een malle
Hallo, dit is Fok!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe
Had verwacht dat er meer geneukt werd
ja inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe
Ze lag erbij als een lijk?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mis t niet nee.Misschien omdat mn ex zo slecht was in bed maar goed das een ander verhaal.
Ik ook, wtf staat iedereen maanden droog.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe
dat dan weer niet, was wel goede sexquote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En het erge is dat zij altijd al binnen 5 minuten klaar was en wilde dat ik ook zo snel mogelijk klaar was!
Aight. pics.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, wtf staat iedereen maanden droog.
Soms een week of 2. Maar als het richting de maanden of zelfs jaren gaat zou ik echt elke willekeurige man van straat bespringen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms een week of 2. Maar als het richting de maanden of zelfs jaren gaat zou ik echt elke willekeurige man van straat bespringen.
quote:
Ik zwijg wel even over mijn droogstand.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of jij kan niet met vrouwen omgaanquote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Grotendeels vrijwillig ookgezeik met vrouwen altijd.
Oh hell no.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
idd ja.
Wel kreunen en zeikes nat zijn maar zichzelf aanraken is vies dus eehm bedenk t zelf maar.
Dat ook. Mes snijdt aan 2 kanten he.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Of jij kan niet met vrouwen omgaan![]()
Grapje grapje grapje grapje.![]()
Precies! Zelfs een lelijke vrouw met stompjes 2 ruggen en in een rolstoel kan nog sex krijgen......quote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
Is voor vrouwen wat makkelijker.
Als wij een vrouw bespringen worden we aangeklaagd
[..]
Goede zaak welquote:Op zondag 1 mei 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
Is voor vrouwen wat makkelijker.
Als wij een vrouw bespringen worden we aangeklaagd
[..]
Er zijn grenzen!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Zelfs een lelijke vrouw met stompjes 2 ruggen en in een rolstoel kan nog sex krijgen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |