http://www.rockstarbase.c(...)e-does-not-use-rage/quote:Team Bondi’s L.A. Noire is one of the most ambitious Rockstar titles to date, featuring a massive open world and a groundbreaking animation system. It’s also one of the first Rockstar titles in some time that doesn’t use Rockstar’s RAGE engine, rather Team Bondi’s proprietary engine.
Niet?quote:Maar ik ben geen 15 meer.
En het free roam gedeelte van de game?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem (360)
Man man man wat een game, en wat een epische intro. Ik zit/zat er gelijk midden in
Ik ga niet teveel verklappen, maar er zijn veel nieuwe mechanics en gameplay elementen die je nog nooit eerder op trailers heb gezien
Het is van Rockstar San Diego, die vroeger Angel Studios heetten. Onder die naam hebben ze o.a. Midtown Madness gemaakt.quote:
Timestamp, geloof het namelijk niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem (360)
Man man man wat een game, en wat een epische intro. Ik zit/zat er gelijk midden in
Ik ga niet teveel verklappen, maar er zijn veel nieuwe mechanics en gameplay elementen die je nog nooit eerder op trailers heb gezien
Hij lult ook maar wat, er is nog helemaal geen backupquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Timestamp, geloof het namelijk niet.
Of er van die random encounters zoals in Red Dead Redemption zijn is niet duidelijk, zou kunnen natuurlijk. Maar verder kun je op zoek naar zeldzame auto's, naar film blikken, beroemde locaties en blijkbaar spelen ook kranten een rol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:57 schreef Hoogheid het volgende:
Hoe is het free roamen? Zijn er dingen te doen naast de missies om? Kleine misdaden ofzo, achter boeven aanzitten?![]()
Of zijn er gewoon 40 van die kleine zij-missies in plaats van random gebeurtenissen?
*tring* *tring*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:09 schreef DaFrenk het volgende:
In een filmpje zag ik trouwens een bowlinghal, vraag me af of je daar gebruik van kunt maken
Mensen die niet kunnen typen neem ik niet serieus, die kunnen beter verdwijnen van het internet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:47 schreef abruzzese het volgende:
Heel en heel belangrijk vind ik de sfeer in een game zoals Red Dead Redemption e Grand Theft Auto IV en dan ook nog heel goed in detail ontwikkeld zodat het gameplay plezier nog leuker word .
Ik denk wel zeker dat in L.A.Noire hetzelfde zal hebben .
Zelfs in Farcry 2 heb ik hetzelfde ervaring meegemaakt en heb er maanden plezier mee gehad .
Een game zoals Saints Row vind ik dat veel minder en kan ik daar niet van genieten .
L.A.Noire word gelukkig uitgebracht door Rockstargames en die leveren qualiteit zoals de games voorheen allemaal wel hebben .
Whehehequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:13 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
*tring* *tring*
'Heeeeeeeeeeeey cousin, want to go bowling with me??'
"NO I DON'T WANT TO GO BOWLING WITH YOU YOU FAT FUCK"
[ afbeelding ] Roman
Wow...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
14 minuten ingame video staat hier trouwens:
http://www.dailymotion.co(...)ghype-com_videogames
Ziet er imho goed uit, ben benieuwd! Gerucht gaat dat hij morgen al online staat,
dus ik denk dat ik hem voor de releaseday al speel.
(al krijg ik het origineel via mijn werkgever)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |