Het heeft toch een tindje zwart vindt ik.quote:
Daar heb je echt geen flitser voor nodig joh! Waarom zou je moeten flitsen als iemand al volop in de lampen staat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef Mirel het volgende:
Met een grote lens en geen flitser foto's maken van iemand op een podium vind ik nog aardig lastig. Ik zie niks door de zoeker.
Die tweede foto is mooi! Met wat voor camera gemaakt?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek ook zulke gebouwen, altijd tof. Alleen ik moet even opletten met m'n kadrering, zit altijd met m'n hoofd ergens in de lucht te kijken altijd
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Praktica MTL 3quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:50 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Die tweede foto is mooi! Met wat voor camera gemaakt?
Heb ik jou niet gewoon op Tumblr?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:21 schreef Mirel het volgende:
Ik weet niet of in m'n gewone feed was (dus dat iemand een link zette naar jouw Flickr) of via de radar. Maar ik zag het iig elders dan op FOK
Word er niet echt warm of koud van. Ik zie nu een lijp uitziend hek maar daar houdt 't wel een beetje bij op. Wat was je bedoeling?quote:
ik zie heel veel wit en weet niet zo goed waar ik moet kijken. Maar het is wel een hele mooie locatiequote:Op zondag 8 mei 2011 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
Spooky plaatje murp. Het heeft wel iets.
[..]
Word er niet echt warm of koud van. Ik zie nu een lijp uitziend hek maar daar houdt 't wel een beetje bij op. Wat was je bedoeling?
Werkt dit een beetje?
[ afbeelding ]
Vind het een erg lekkere plaat, maar ik vermoed dat hij in kleur sterker is. Al moet ik erbij zeggen dat ik er ook meteen enorm spectaculaire kleuren bij verzin.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
Spooky plaatje murp. Het heeft wel iets.
Werkt dit een beetje?
[ afbeelding ]
MOOI!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:22 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Gooi er ook maar weer eens een foto op
[ afbeelding ]
Mooie foto van Houses, toffe band ook!
quote:
Over de kleurversie ben ik niet tevreden. De kleuren zijn juist té.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Vind het een erg lekkere plaat, maar ik vermoed dat hij in kleur sterker is. Al moet ik erbij zeggen dat ik er ook meteen enorm spectaculaire kleuren bij verzin.
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Vind het een erg lekkere plaat, maar ik vermoed dat hij in kleur sterker is. Al moet ik erbij zeggen dat ik er ook meteen enorm spectaculaire kleuren bij verzin.
IJslandquote:
Eerste is weinig bijzonder maar die 2e is leuk. Structuur in de wolkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik maak veel z/w foto's de laatste tijd
[ link | afbeelding ]
Untitled
[ link | afbeelding ]
The bird has flown
Die is veeeeeeeeeet.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
Dankje!
Vast geen heel originele foto maar goed:
[ afbeelding ]
Amazing!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:16 schreef Benelli het volgende:
Eerste spreekt me wel aan, gebeurt lekker veel.Tweede vind ik iets minder, kan m'n vinger er niet op leggen, maar hij kan me niet echt boeien.
Hier twee foto's die ik gisteren op Bevrijdingspop in Haarlem heb gemaakt, beiden van de band Triggerfinger.
[ afbeelding ]
Polaroid (PX 600 van The Impossible Project):
[ afbeelding ]
Wauw, die van Las Vegas is echt prachtig. Fijn sfeertjequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:27 schreef Ilse86 het volgende:
Gave foto's! Vooral die van Isdatzo vind ik mooi. Hier twee van mij, van zo ongeveer de meest tegengestelde steden in de wereld (nog met een simpele compacte cam gemaakt):
#1 Rome
[ afbeelding ]
#2 Las Vegas
[ afbeelding ]
Het leuke is dat hij er geen betekenis aan heeft gegeven, maar die juist in het midden heeft gelaten en de mensen zo hun eigen ervaring kunnen dingessen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, we zijn er ook 'doorheen' gelopen. Inderdaad wel een erg beklemmende ervaring (vooral omdat je weet waar het symbool voor staat). De ontwerper heeft wat dat betreft z'n doel bereikt denk ik.
Je was volgens de EXIF vrijdag in Artis?... Toen was ik er ookquote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef photolex het volgende:
Voor mijn verjaardag een jaarkaart van Artis gekregen.![]()
Daar moet natuurlijk gebruik van worden gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ja, niet zwart/wit, wel monochroom)
Cool hè? En nope, maar wel monochroomquote:Op zondag 5 juni 2011 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die eersteMaar echt z/w is het niet of wel?
En me dan gewoon voorbij lopen!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je was volgens de EXIF vrijdag in Artis?... Toen was ik er ook
Ja, da's echt mijn soort foto. Nicenicenicequote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef photolex het volgende:
[..]
Cool hè? En nope, maar wel monochroom![]()
Cyanotype, volgens Lightroom.
Reageer op je pm danquote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef photolex het volgende:
[..]
Cool hè? En nope, maar wel monochroom![]()
Cyanotype, volgens Lightroom.
[..]
En me dan gewoon voorbij lopen!
ja! beter!!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
Wat meer contrast en wat meer donkerte erin. Wat vind je er nu van?
Ik ookquote:
Mooi silhouettequote:
VETquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mooi silhouetteEn mooie weerspiegeling op de vloer! Jammer van die grote vlek links; 't Is niet anders, maar haalt het beeld een beetje uit balans.
Eentje van eergisteren:
[ afbeelding ]
quote:
Thanks!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:49 schreef Benelli het volgende:
Station van Luik, blijft prachtig! Calatrava heeft er goed zn best op gedaan! Mooie foto!
Serieus?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:43 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Hangt er vanaf of je een Belgiër of Nederlander ben.
Ja er is wel zoiets, maar er is ook een regeling dat je het op een bepaalde manier wel mag publiceren. Maar ik weet zo niet precies hoe dat zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:09 schreef Doodkapje het volgende:
Weet iemand hoe het zit met 'portretrecht' van gebouwen? Mag je zomaar foto's van dit soort dingen publiceren (expo's etc.)? Ik kan me voorstellen dat de architect daar een soort van auteursrecht op heeft...
Zou ik foto's van dit station mogen gebruiken in een serie van een expo over stadsfotografie? Ben dan wel gewoon Nederlands... het is en blijft een Belgisch gebouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:57 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Hier iets erover. Het Atomium is een berucht voorbeeld. Compleet gestoord, als je het mij vraagt.
Ik ben geen jurist, meer dan het boek "Inleiding rechten" heb ik niet gelezen, dus ik kan er naast zitten, maar: voor jou in Nederland geldt de Nederlandse wet. Als jij in Nederland iets publiceert hebben die gekke Belgen met hun absurde wetgeving er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:16 schreef Doodkapje het volgende:
Zou ik foto's van dit station mogen gebruiken in een serie van een expo over stadsfotografie? Ben dan wel gewoon Nederlands... het is en blijft een Belgisch gebouw.
Digitaal. Heb sinds een paar dagen de Olympus Pen, mooi cameratje!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:29 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Mooi! Digitaal of analoog geschoten?
Ja. Heel gaaf. Die vlek stoort mij juist niet maar roept vragen op. Vind het met vlek denk ik spannender dan zonder "vlek".quote:
Erg mooi. Enorm veel lijnen, wat ik altijd vet vind. Alleen wat meer contrast mag wel vind ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mooi silhouetteEn mooie weerspiegeling op de vloer! Jammer van die grote vlek links; 't Is niet anders, maar haalt het beeld een beetje uit balans.
Eentje van eergisteren:
[ afbeelding ]
Wat mij meteen opvalt is die halve dame links in beeld. Dat vind ik echt jammer. Met straat fotografie is het altijd lastig om op dingen te letten buiten je onderwerp om omdat dat er nog al wat zijn meestal. Lekker hard contrast ook!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Vanmiddag op Station Sloterdijk gefotografeerd. Een onbekende man. Probeer af en toe een soort straatfotografie uit vind het alleen vaak nog een beetje eng.
[ afbeelding ]
Foto groot
[..]
Digitaal. Heb sinds een paar dagen de Olympus Pen, mooi cameratje!
Deze is echt vet. Lijkt net of 'ie in scene is gezet. Ook die man rechts met de krant is tof.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Vanmiddag op Station Sloterdijk gefotografeerd. Een onbekende man. Probeer af en toe een soort straatfotografie uit vind het alleen vaak nog een beetje eng.
[ afbeelding ]
Foto groot
[..]
Digitaal. Heb sinds een paar dagen de Olympus Pen, mooi cameratje!
Mooie foto's en wat een leuk cameraatjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef DitIsFloor het volgende:
@ Mirel | WowieDat zijn nog eens contrasten idd.
[ link | afbeelding ]
My new accessory II by Floor van den Berg, on Flickr
[ link | afbeelding ]
My new accessory III by Floor van den Berg, on Flickr
Veel beter.quote:
Thanksquote:
Doe d'r maar de groetjesquote:Op woensdag 2 november 2011 09:32 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Vet! En toevallig ken ik dat stuurtje
Geweldig! Heb je ook een close up van de man bij de deur? Lijkt me mooiquote:Op zondag 27 november 2011 19:55 schreef Xilantof het volgende:
Eens wat anders van mijn hand!
[ link | afbeelding ]
In een Chinook by Thomas Heye, on Flickr
quote:Op maandag 19 december 2011 20:19 schreef SP22 het volgende:
[..]
Geweldig! Heb je ook een close up van de man bij de deur? Lijkt me mooi
Thnx!quote:
Lekker hard contrast, mooi!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:25 schreef MrManuel het volgende:
En een bewerkte versie:
[ afbeelding ]
Mooie detaillering in de laatste. Waar is die eerste gemaakt? Burgers Zoo?quote:
Die tweede: WOW! Dat zou een prachtige barietafdruk geven (als ie analoog is).quote:
Ik zou er even een filter overheen gooien zodat de onderkant iets meer licht krijgt, daar gebeurd het meeste, maar is het ook te donker nu.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:57 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Westminster Bridge
Lucht was wat te saai voor kleur, zwart/wit staat hierbij mooier imo.
Leuke uitsnede, maar ook deze mag wel wat lichter van mij.quote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef SP22 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rugby-52 by opticalworld, on Flickr
Mooi!!quote:Op zondag 11 december 2011 11:02 schreef Rocksteadyyy het volgende:
[ link | afbeelding ]
X by RVeenvliet, on Flickr
Mwah, het idee van de regenboog en het ongetwijfeld kleurrijke landschap in zwart-wit is een leuk geintje, maar eerlijk gezegd denk ik dat deze foto in kleur veel beter tot z'n recht komt. Vind hem op deze manier eigenlijk ook gewoon te grijs en contrastloos.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:16 schreef problematiQue het volgende:
Is dit leuk in z/w?
[ afbeelding ]
Beetje laf en contrastloos, als je het mij vraagt. Maar groen vind ik altijd een lastige kleur in zwart-wit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:16 schreef problematiQue het volgende:
Is dit leuk in z/w?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |