quote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
Nog netjes dat die lul dan eerst klopt voordat ie naar binnen wil.
ik moest zo hard lachen dat mijm collega verschrikt opkijkt! leg maar eens uit waar je om moest lachenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen dat mijm collega verschrikt opkijkt! leg maar eens uit waar je om moest lachen
jij bent echt geniaalquote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
neeh, kyk meisjj, ik denk gwn dat hy so'n kloppend dingetje weetjewel?? in sn broek had gestopt, sodat elke x als hij zn lichaam tegen je aandoet, hy je laat merken dat syn hartje voor je klopt. nu kan je denken, wrm doet hij dat dan nie op de plek waar sn hart is?? nouw, dat valt teveel op, en in je broek sie je het natuurlijk niet. dit is egt waar.
xxxxx
Ik heb er een mooi verhaal van gemaakt wat niet verder van de waarheid af kan liggen, Dat mens zou een hartaanval krijgen!:Pquote:
Had niet door dat het zo grappig was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb er een mooi verhaal van gemaakt wat niet verder van de waarheid af kan liggen, Dat mens zou een hartaanval krijgen!:P
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef xSummergirlx het volgende:
neeh, kyk meisjj, ik denk gwn dat hy so'n kloppend dingetje weetjewel?? in sn broek had gestopt, sodat elke x als hij zn lichaam tegen je aandoet, hy je laat merken dat syn hartje voor je klopt. nu kan je denken, wrm doet hij dat dan nie op de plek waar sn hart is?? nouw, dat valt teveel op, en in je broek sie je het natuurlijk niet. dit is egt waar.
xxxxx
Beste reply in dit topicquote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
xdquote:Op maandag 2 mei 2011 09:07 schreef Lamabal het volgende:
Die krijgt van haar ouders uitleg over de bloempjes en de bijtjes nadat ze dit topic hebben ontdekt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |