najaa zeg, maar 4 is bij vrouwen eigenlijk altijd vloer..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou ik ook nie doen gewoon nog paar tequila naar binnen gieten
verschil tussen een jongetje en meisje met er zijn. Ik zou er wel tussen beuken.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik sleep helemaal nix weg, ze zoeken het maar uit met hun eigen problemen.
Mensen die agressief worden wil ik best een keer wegslepen, maar niet de hele avond. Als ze niet tegen de drank kunnen blijven ze maar weg. Ben geen kleuterjuf.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef linpunt het volgende:
ik was ook vriendinnen met een ruziezoekende chick. Na 3 tequila vervaagde voor haar de grens van het redelijke. Maar verder een ontzettend leuke meid. Je kan niet ineens iemand laten vallen waar je mee bent.
Da hoort gewoon nie.
ja fair enough, op een gegeven moment is er natuurlijk wel een limiet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen die agressief worden wil ik best een keer wegslepen, maar niet de hele avond. Als ze niet tegen de drank kunnen blijven ze maar weg. Ben geen kleuterjuf.
Valt wel mee tochquote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een pats topic weer, sjonge jonge
Ik heb WEL een hele leuke konininnedag enzo gehadgeen gevecht, NIETS!
@ Jahr00n: Nog lang volgehouden
Oh ik geloof je OP best hoor, maar al die lui die weer (al trollend) beter en harder en meer mensen kapot slaanquote:Op maandag 2 mei 2011 11:42 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Valt wel mee toch
Beter dat je wel een leuke Koninginnedag hebt gehad zoals het hoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |