En door er gelijk op los te meppen, verdien je natuurlijk ontzettend veel respect ...quote:Op zondag 1 mei 2011 15:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als ik geen sorry te horen krijg mep ik er wel gelijk op. Respect moet je afdwingen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen die om onbenullige redenen willen vechten zijn sowieso triest.
Voordat ik iemand een dreun verkoop, moet er echt wel wat gebeurd zijn.
Dus niet uithalen nadat iemand je per ongeluk aanstoot.
Dat is gewoon belachelijk.
onder de mensen waar ik me begeef wel ja, jij staat natuurlijk rustig in een hoekje je bier op te drinkenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En door er gelijk op los te meppen, verdien je natuurlijk ontzettend veel respect ...
Ik drink geen bier. Bier is voor mannen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
onder de mensen waar ik me begeef wel ja, jij staat natuurlijk rustig in een hoekje je bier op te drinken
Dit dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:11 schreef Snakey het volgende:
Als hij zo graag op z´n bek gerost wil worden moet hj dat zelf weten. Zou ik me niet mee bemoeien.
het is juist mooi om te vechten. ik ga met hele andere intenties de stad dan jij denk ik. Ik kom puur om te vechten en ruzies uit te lokken.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit dus.
Zolang ze hem niet helemaal dood schoppen gewoon laten gaan.
En hem na de eerste keer de taxi in schoppen naar huis toe. Uitgaan met eikels is zo zonde van je leuke avond.
Aso-alarm.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
het is juist mooi om te vechten. ik ga met hele andere intenties de stad dan jij denk ik. Ik kom puur om te vechten en ruzies uit te lokken.
1 klap of trap op de verkeerde plek kan al fataal zijn en die jongen stond dus op een gegeven moment tussen een paar man in die gewoon vrijuit uithaalden naar hem. Als ik er niet was dan was hij zeker kapot getrapt voordat de beveiliging er was. Het duurde al een half uur om door een straatje heen te lopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit dus.
Zolang ze hem niet helemaal dood schoppen gewoon laten gaan.
En hem na de eerste keer de taxi in schoppen naar huis toe. Uitgaan met eikels is zo zonde van je leuke avond.
Ik ga alleen om een gezellige avond te hebben en meisjes te scoren, waarom ga je niet wedstrijden doen als je zo graag wilt vechten? En uiteindelijk komt iedereen zijn meerdere tegen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
het is juist mooi om te vechten. ik ga met hele andere intenties de stad dan jij denk ik. Ik kom puur om te vechten en ruzies uit te lokken.
ik schat mijzelf net even 4keer sterker en sneller in dan die jongen van 2meter.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
1 klap of trap op de verkeerde plek kan al fataal zijn en die jongen stond dus op een gegeven moment tussen een paar man in die gewoon vrijuit uithaalden naar hem. Als ik er niet was dan was hij zeker kapot getrapt voordat de beveiliging er was. Het duurde al een half uur om door een straatje heen te lopen.
Maar inderdaad is zonde van de dag/avond alles.
[..]
Ik ga alleen om een gezellige avond te hebben en meisjes te scoren, waarom ga je niet wedstrijden doen als je zo graag wilt vechten? En uiteindelijk komt iedereen zijn meerdere tegen.
Ik ken ook zo'n jongen 2 meter nog wat altijd vechten enz.Maar hij had dus ooit met de verkeerde gevochten. Op een dag stonden ze hem op te wachten met pistolen en zwaarden, hem meegenomen in de kofferbak naar een plek toe en toen hebben ze hem helemaal kapot geslagen, zwaard op zijn keel gezet en opengesneden. Daarna hebben ze hem laten liggen om dood te bloeden maar hij is toen naar het dichtstbijzijnde huis gerend en vervolgens was hij gered.
De dader was gepakt en heeft maar 3 jaar ofzo gehad en loopt nu weer vrij rond, die jongen van 2 meter is voortaan super vriendelijk.
Als ik ruzie heb probeer ik daar dus zo snel mogelijk een einde aan te maken, als ik naast een fiets sta vind jij het vast niet erg dat je een fiets in je nek krijgt, want dat hoort er natuurlijk ook allemaal bijquote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fietsen die mij in de weg staan flikker ik ook altijd in de grachtquote:Op zondag 1 mei 2011 15:24 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Als ik ruzie heb probeer ik daar dus zo snel mogelijk een einde aan te maken, als ik naast een fiets sta vind jij het vast niet erg dat je een fiets in je nek krijgt, want dat hoort er natuurlijk ook allemaal bij
Post was meer bedoelt als vraag of jij ook moppert als je zelf een keer klappen krijgt, ik ken het wel van vroeger dat vrienden zelf regelmatig ruzie konden zoeken, maar dan wel 3 dagen chagrijnig als ze zelf klappen kregen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fietsen die mij in de weg staan flikker ik ook altijd in de gracht
Godskolere, wat een kansloze trolpogingen man. Schei toch uit.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
fietsen die mij in de weg staan flikker ik ook altijd in de gracht
Joh.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:20 schreef stroopdoosch het volgende:
Mensen open je ogen, Jahr00n is een troll.
Ik zou eerder de vriendschap verbreken met zo'n mafkees.quote:
ik was ook vriendinnen met een ruziezoekende chick. Na 3 tequila vervaagde voor haar de grens van het redelijke. Maar verder een ontzettend leuke meid. Je kan niet ineens iemand laten vallen waar je mee bent.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zou eerder de vriendschap verbreken met zo'n mafkees.
Ow en dan ren je als een kip zonder kop af op elk opstootje wat een maffe dronken vriend maakt?quote:
nee, maar dan kan je ook niet echt weglopen.. je kan wel je vriend wegslepen voordat hij een fittie maakt..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow en dan ren je als een kip zonder kop af op elk opstootje wat een maffe dronken vriend maakt?
Zou ik ook nie doen gewoon nog paar tequila naar binnen gietenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik was ook vriendinnen met een ruziezoekende chick. Na 3 tequila vervaagde voor haar de grens van het redelijke. Maar verder een ontzettend leuke meid. Je kan niet ineens iemand laten vallen waar je mee bent.
Da hoort gewoon nie.
Ik sleep helemaal nix weg, ze zoeken het maar uit met hun eigen problemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, maar dan kan je ook niet echt weglopen.. je kan wel je vriend wegslepen voordat hij een fittie maakt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |