Oke cool man lucht box, nee geen garp ouwe box boxquote:Op zondag 1 mei 2011 11:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik krijg wel vaak klappen maar dan ben ik degene die het meest heeft uitgedeeld.
'T is duidelijk dat je hersentjes al redelijk tot pulp geslagen zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:35 schreef Jahr00n het volgende:
ik krijg wel vaak klappen maar dan ben ik degene die het meest heeft uitgedeeld.
moet je in de club tegen me zeggen, 12 jaar mma ervaring maakt je helemaal kapotquote:Op zondag 1 mei 2011 11:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
'T is duidelijk dat je hersentjes al redelijk tot pulp geslagen zijn.
En dan? Denk je dat je daar mee weg komt? Hersenloze aap, je wordt de tent uit geschopt en ik ga gewoon verder met m'n leven terwijl jij lijm ligt te snuiven in de goot.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:25 schreef Jahr00n het volgende:
moet je in de club tegen me zeggen, 12 jaar mma ervaring maakt je helemaal kapot
denk je dat die uitsmijters mij kunnen pakken? 12 jaar ervaring zeg ik je, daarnaast ken ik ze ook allemaal en ze maken mij niksquote:Op zondag 1 mei 2011 12:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan? Denk je dat je daar mee weg komt? Hersenloze aap, je wordt de tent uit geschopt en ik ga gewoon verder met m'n leven terwijl jij lijm ligt te snuiven in de goot.
Mensen die niet tegen drank kunnen moeten het ook niet nemenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:51 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij heeft veel klappen gehad hoorHij herinnerde niet eens meer wat er was gebeurd op een gegeven moment.
sommige mensen gaan niet voor de drank maar gewoon om lekker te knokken, als mensen geen sorry tegen me zeggen wanneer ze me aanstoten klap ik er gelijk inquote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen drank kunnen moeten het ook niet nemen![]()
Misschien verstandig dat iemand hem dat verteld?
Rightquote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sommige mensen gaan niet voor de drank maar gewoon om lekker te knokken, als mensen geen sorry tegen me zeggen wanneer ze me aanstoten klap ik er gelijk in
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
denk je dat die uitsmijters mij kunnen pakken? 12 jaar ervaring zeg ik je, daarnaast ken ik ze ook allemaal en ze maken mij niks
quote:
dat dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:48 schreef Minisuisse het volgende:
TS durfde er niks van te zeggen omdat hij zelf bang was om ruzie met deze kerel te krijgen
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
is toch mooi? beetje vechten doe ik zelf ook altijd, alleen zit ik al 12 jaar op MMA en trap iedereen zo verschrikkelijk kapot
quote:
Ja ik weet niet precies hoeveel het was, het was een chaos en ook meerdere situaties.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:42 schreef Beavis het volgende:
[..]
[..]
en het verhaal wordt steeds sterker.....
eensquote:Op zondag 1 mei 2011 11:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Voel je je nu stoer? Nog kanslozer dan zomaar vechten is als je al 12 jaar aan MMA doet en dan buiten ruzie uit gaat lokken omdat je weet dat je toch wel wint
Faalhaas
Ja als ik 'm nog een keertje zie dan maak ik 'm wel ff duidelijk dat ik hem echt niet ga helpen de hele tijd voor zijn eigen ruzietjes. Alleen door hem raakten mijn broertje en wel goede vrienden ook betrokken bij het gevecht waardoor ik dus ook mee moest doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:50 schreef tuintegel het volgende:
De oplossing is toch heel simpel , dan zeg je die persoon dat die lekker in zijn eentje mag feestvieren en ruziezoeken de rest van de dag en gaan jullie zonder hem verder.
Als ik geen sorry te horen krijg mep ik er wel gelijk op. Respect moet je afdwingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen die om onbenullige redenen willen vechten zijn sowieso triest.
Voordat ik iemand een dreun verkoop, moet er echt wel wat gebeurd zijn.
Dus niet uithalen nadat iemand je per ongeluk aanstoot.
Dat is gewoon belachelijk.
nee juist niet maar omdat mensen zoals amenth niet met vuistjes durven maar alleen met wapens kijk je wel beter uitquote:Op zondag 1 mei 2011 03:10 schreef amenth het volgende:
boeren zijn altijd levensgevaarlijk zie de beschrijvign van ts.. maar zodra ze niet meer 12 tegen 2 kunnen vechten stellen ze niks meer voor, ze zijn heel erg de baas in eigen dorp maar zodra ze rotterdam in komen kunnen ze het niet aan zijn ze niet gewend, kijken ze naar grond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |