Aldus de samenvatting van je topic.quote:
Hij is dus een goede vriend van 1 van mijn goede vrienden, ik ging natuurlijk niet met hem staan drinken enz maar telkens als hij ruzie kreeg sprong een maat van mij er ook bij. En wanneer het oneerlijk werd, 6 tegen 2 ofzo dan moest ik natuurlijk ook ingrijpen. Je laat niet iemand helemaal kapot geslagen worden voor je ogen.quote:
Nou ja, ik kan het ergens ook wel begrijpen als die goede vriend van je bijvoorbeeld een klap krijgt dat je hem helpt. Maar de sukkel waar je klacht over gaat zou ik lekker een paar meppen laten krijgen, misschien leert hij daar wel van.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:48 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij is dus een goede vriend van 1 van mijn goede vrienden, ik ging natuurlijk niet met hem staan drinken enz maar telkens als hij ruzie kreeg sprong een maat van mij er ook bij. En wanneer het oneerlijk werd, 6 tegen 2 ofzo dan moest ik natuurlijk ook ingrijpen. Je laat niet iemand helemaal kapot geslagen worden voor je ogen.
Ik kan niet begrijpen waar het nodig voor is om jezelf te bewijzen tegenover mensen die je niet eens kent.
Hij heeft veel klappen gehad hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 02:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het ergens ook wel begrijpen als die goede vriend van je bijvoorbeeld een klap krijgt dat je hem helpt. Maar de sukkel waar je klacht over gaat zou ik lekker een paar meppen laten krijgen, misschien leert hij daar wel van.
Ik weet niet wie ik uiteindelijk dommer vind. De ruziezoekende vriend, jouw vriend of jij...quote:Op zondag 1 mei 2011 02:48 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij is dus een goede vriend van 1 van mijn goede vrienden, ik ging natuurlijk niet met hem staan drinken enz maar telkens als hij ruzie kreeg sprong een maat van mij er ook bij. En wanneer het oneerlijk werd, 6 tegen 2 ofzo dan moest ik natuurlijk ook ingrijpen. Je laat niet iemand helemaal kapot geslagen worden voor je ogen.
Ik kan niet begrijpen waar het nodig voor is om jezelf te bewijzen tegenover mensen die je niet eens kent.
Het kwam dus meerdere malen voor, je vriend sprong -telkens opnieuw - bij en jij sprong ook - telkens opnieuw - bij, ja?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:51 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij heeft veel klappen gehad hoorHij herinnerde niet eens meer wat er was gebeurd op een gegeven moment.
Ja eigenlijk was het ook gewoon stom van mijzelf om mee te doen, ik had ze gewoon wat klappen moeten laten vangen. Maar aan de andere kant 10 tegen 2 is ook niet eerlijk. En ook niemand die vandaag zoiets had van: "Ach hij is een beetje dronken laat maar gaan" Iedereen wilde ook meteen knokken. Allemaal stoere mensen die zichzelf moesten bewijzen.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het kwam dus meerdere malen voor, je vriend sprong bij en jij sprong ook bij - telkens opnieuw -, ja?
Ik voel je, man. Thugs life is hard.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS zeur niet. Ik was mijn jas pakken en dan moet je trapje omhoog, en toen ikw eer naar beneden de club in liep gleed ik van de laatste trede af en zat ik ineens op de trap. Enkele jongens moesten toen lachen, maar enkele mooie meiden ook
DÃT is pas zwaar leven...
quote:Op zondag 1 mei 2011 04:11 schreef Snakey het volgende:
Als hij zo graag op z´n bek gerost wil worden moet hj dat zelf weten. Zou ik me niet mee bemoeien.
Denk dat TS degene is die de hele dag tandjes heeft kunnen rapen.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
En heb jij zelf ook klappen gehad of viel dat mee? Oh en dat soort mensen zijn altijd irritant ja. Ze verdienen gewoon een paar goede meppen
Moet je anderen maar niet aanstoten.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:10 schreef Sloeber94 het volgende:
Inderdaad wel een schijthekel aan mensen die je klappuh wille geve als je ze ook maar één keer aanstoot, wat onvermijdelijk in een drukke ruimte is
Ik heb alleen een rode streep op mijn arm en ik heb echt veel mensen naar de grond gewerkt.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
En heb jij zelf ook klappen gehad of viel dat mee? Oh en dat soort mensen zijn altijd irritant ja. Ze verdienen gewoon een paar goede meppen
Tuurlijk gastquote:Op zondag 1 mei 2011 10:25 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
ik heb echt veel mensen naar de grond gewerkt.
In zo'n geval had ik zo iets van "laat maar lekker". Dat je je daar mee gaat bemoeien maakt jou ook een behoorlijke tokkie.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Dit topic is een mislukte poging van TS om te laten zien hoe stoer hij wel niet is.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Op zich was het wel tof om een keer te knokken maar het was niet eens nodig geweest als iedereen niet zo macho deed.
Is dat echt waar? Dat is wel heeeeeeel triestquote:Op zondag 1 mei 2011 10:37 schreef Bartcoah het volgende:
Nou ik was in Haarlem voor het eerst maar ik heb geen één ruzie gezien eerlijk gezegd. Ik heb me prima vermaakt hier in Haarlem. Ik had dit keer ff geen zin in die drukte in Amsterdam.
Ik hoorde ook dat je per keer maar 1 biertje kon halen? Als dat waar is, is dat het meest slechtste idee van Nederland.
Pfff, bij zo'n mongool was ik binnen 2 minuten weg. Al werd hij tot bloederige pulp geslagen. Als hij zelf de ruzie uitlokt, zoekt 'ie het maar uit... Ik heb nergens een grotere hekel aan dan aan primaten die zichzelf te serieus nemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:41 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik werd wakker met zo'n mooie zon die in mijn kamer scheen, ik zocht meteen in mijn kast naar oranje kleding die ik zou aandoen. Ik spoel het verhaal een beetje door.
Er ging iemand mee met onze vriendengroep die een goede vriend was van een goede vriend van mij. Alles ging goed behalve dat hij telkens ruzie ging zoeken met iedereen die hem maar 1 keertje per ongeluk aantikte en dan kwam de tegenpartij telkens weer met een man of 10 tegen 1 waardoor ik ook in moest grijpen.
Vanaf 3 uur 's middags tot 2 uur 's nachts hebben we telkens ruzie gehad met mensen.
Continu knokken omdat fucking patsertje iedereen moest uitdagen.
Natuurlijk ging ik met hem praten maar hij ging gewoon verder en er werd zelfs uitgehaald naar mijn vrienden in plaats van alleen hem. Dus het was 1 grote vechtpartij.
Het sloeg gewoon nergens op eigenlijk, iedereen komt voor gezelligheid maar er moeten altijd mensen zijn die zichzelf beter vinden dan een ander.
Éénschquote:Op zondag 1 mei 2011 11:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Pfff, bij zo'n mongool was ik binnen 2 minuten weg. Al werd hij tot bloederige pulp geslagen. Als hij zelf de ruzie uitlokt, zoekt 'ie het maar uit... Ik heb nergens een grotere hekel aan dan aan primaten die zichzelf te serieus nemen.
Voel je je nu stoer? Nog kanslozer dan zomaar vechten is als je al 12 jaar aan MMA doet en dan buiten ruzie uit gaat lokken omdat je weet dat je toch wel wintquote:Op zondag 1 mei 2011 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
is toch mooi? beetje vechten doe ik zelf ook altijd, alleen zit ik al 12 jaar op MMA en trap iedereen zo verschrikkelijk kapot
ik drink ook express niet om zo nog beter mensen kapot te kunnen maken. ik voel me wel stoer als ik alleen 3 man heb geslooptquote:Op zondag 1 mei 2011 11:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Voel je je nu stoer? Nog kanslozer dan zomaar vechten is als je al 12 jaar aan MMA doet en dan buiten ruzie uit gaat lokken omdat je weet dat je toch wel wint
Faalhaas
Waarschijnlijk is hij ook nog eens degene die de hardste tikken te verwerken krijgt.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Voel je je nu stoer? Nog kanslozer dan zomaar vechten is als je al 12 jaar aan MMA doet en dan buiten ruzie uit gaat lokken omdat je weet dat je toch wel wint
Faalhaas
ik krijg wel vaak klappen maar dan ben ik degene die het meest heeft uitgedeeld.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij ook nog eens degene die de hardste tikken te verwerken krijgt.
Oke cool man lucht box, nee geen garp ouwe box boxquote:Op zondag 1 mei 2011 11:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik krijg wel vaak klappen maar dan ben ik degene die het meest heeft uitgedeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |