En wat vind je precies niet duidelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:26 schreef Kiqy het volgende:
[..]
nee, ik zou niet eens een relatie met zo'n man willen. Ik hou van duidelijkheid om niet overal omheen draaien.
quote:Op zondag 1 mei 2011 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat vind je precies niet duidelijk.
Oh... is de titel wel naar je zin?quote:
Die is gekquote:Op zondag 1 mei 2011 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat mokkel wil gewoon nog een heel gesprek met een dronken slapende man aanknopen.
Ze wil weten wat Philip gezegd heeft, en zo heeft Mo weer voor een ruzie gezorgdquote:Op zondag 1 mei 2011 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat mokkel wil gewoon nog een heel gesprek met een dronken slapende man aanknopen.
En dat moet dan ook nú!quote:Op zondag 1 mei 2011 02:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze wil weten wat Philip gezegd heeft, en zo heeft Mo weer voor een ruzie gezorgd
Denk dat Karim dr zover krijgt maar dan weg isquote:Op zondag 1 mei 2011 02:31 schreef Maver24 het volgende:
Ok. Ik heb echt het idee dat er nog wat gaat gebeuren tussen mo en karim. Hebben jullie dat ook
hij gedraagt zich het ene moment heel anders dan het andere moment (zoals vanavond negeert hij haar ineens vaak tijdens het feestje). Hij zegt nooit uit zichzelf iets liefs ( maar gaat dan meezingen met een liedje tegen haarquote:Op zondag 1 mei 2011 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat vind je precies niet duidelijk.
Kijk niet raar op als ie straks weer moet komen...quote:Op zondag 1 mei 2011 02:33 schreef rc_1990 het volgende:
maar nu maakt ze hem uiteindelijk wakker, heeft ze zijn aandacht en moet ie oprotten
En waarom niet gewoon iemand accepteren zoals ie is, waarom MOET hij lieve dingen zeggen?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:34 schreef Kiqy het volgende:
[..]
hij gedraagt zich het ene moment heel anders dan het andere moment (zoals vanavond negeert hij haar ineens vaak tijdens het feestje). Hij zegt nooit uit zichzelf iets liefs ( maar gaat dan meezingen met een liedje tegen haar). Ik wil gewoon weten wat iemand voor me voelt, ik ben daar zelf ook heel duidelijk in.
Ja maar hij is ook een aantal keer juist wel naar haar toe gekomen en dat zij hem wegstuurdequote:Op zondag 1 mei 2011 02:34 schreef Kiqy het volgende:
[..]
hij gedraagt zich het ene moment heel anders dan het andere moment (zoals vanavond negeert hij haar ineens vaak tijdens het feestje). Hij zegt nooit uit zichzelf iets liefs ( maar gaat dan meezingen met een liedje tegen haar). Ik wil gewoon weten wat iemand voor me voelt, ik ben daar zelf ook heel duidelijk in.
Yep. handwerk of voelen, ze heeft hem in de keuken gek lopen makenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Karim dr zover krijgt maar dan weg is
Als Karim dat doet heeft hij het afgedaan bij mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:35 schreef Mita het volgende:
[..]
Yep. handwerk of voelen, ze heeft hem in de keuken gek lopen maken
Ik denk trouwens wel dat Flip het moeilijk vind om te zeggen wat hij voelt omdat het op tv is enzoquote:Op zondag 1 mei 2011 02:34 schreef Kiqy het volgende:
[..]
hij MOET nijks, maar dan is hij in ieder geval niks voor mij. Donder op met je bindingsangst. Ik heb zelf trouwens al ruim 10 jaar een relatie, dus er valt best met mij te leven hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En waarom niet gewoon iemand accepteren zoals ie is, waarom MOET hij lieve dingen zeggen?
Bij mij ook, maar zie nu dat ie alleen in bed ligt, leek of d'r iemand bijlagquote:Op zondag 1 mei 2011 02:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als Karim dat doet heeft hij het afgedaan bij mij.
Ja, als dat lieve dingen zijn die men wil horen, hoeft het van mij nietquote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef Day het volgende:
Mo: lieve stem, ik mis Maik zo erg, laat hem aub even langskomen, even doorsmeren.
Ja maar Jo heeft toch ook steeds in het begin gezegd dat ze geen relatie wilde enzo... en nu wil ze altijd weten wat hij van haar vind en wat ze hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:37 schreef AYLI het volgende:
Jo verwacht teveel van Flip. Hij moet maar uit zichzelf weten wanneer hij iets liefs móet zeggen, en als hij dat niet doet is ze boos.
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar Jo heeft toch ook steeds in het begin gezegd dat ze geen relatie wilde enzo... en nu wil ze altijd weten wat hij van haar vind en wat ze hebben
Dat is geen liefde, dat is gewoon sexquote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, als dat lieve dingen zijn die men wil horen, hoeft het van mij niet
Precies, als Flip zegt dat ie wat meer wil, lacht Jo hem in het gezicht uit en zegt dat ze buiten het huis maar weer moeten zien. Wanneer hij dat zegt is ze boos..quote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar Jo heeft toch ook steeds in het begin gezegd dat ze geen relatie wilde enzo... en nu wil ze altijd weten wat hij van haar vind en wat ze hebben
Ik vraag me soms af of zij liefde niet verwart met lust.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, als dat lieve dingen zijn die men wil horen, hoeft het van mij niet
Niks gemist toch? Iedere keer hetzelfdequote:Op zondag 1 mei 2011 02:41 schreef Coos het volgende:
Maar ik heb gvd het hele janken van vanavond gemist.
Van Mo was maar heel even, dat ze zich niet schrokken, omdat bijna niet meer janktquote:Op zondag 1 mei 2011 02:41 schreef Coos het volgende:
Ja, je was net te laat.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:41 schreef Coos het volgende:
Ja kom op zeg, ze heeft toch niet voor niets d'r gezicht en d'r lijf laten verbouwen tot deze look? Die wil elke minuut horen dat ze er geil uitziet.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 02:44 schreef chufi het volgende:
Klopt het ny dat iedereen bij elkaar op 1 kamer ligt?
Nou ja, ik had liever gezien dat de drama de hele nacht had doorgegaan. Nu slaapt de boel. Dat trekt volle zalen??quote:
Ik weet niet waar Flip ligt, de rest welquote:Op zondag 1 mei 2011 02:44 schreef chufi het volgende:
Klopt het ny dat iedereen bij elkaar op 1 kamer ligt?
Ja dat natuurlijk welquote:Op zondag 1 mei 2011 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, ik had liever gezien dat de drama de hele nacht had doorgegaan. Nu slaapt de boel. Dat trekt volle zalen??
Wedden dat ze morgen ook weer de hele dag liggen te slapenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, ik had liever gezien dat de drama de hele nacht had doorgegaan. Nu slaapt de boel. Dat trekt volle zalen??
En haar sex praatjes weer, kwam zelfs een SL opquote:Op zondag 1 mei 2011 02:46 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat natuurlijk welMaar het viel deze keer wel mee Mo heeft 10 minuten ofzo gehuilt en daarna stond ze alweer te springen op de tafel
soort vanquote:
Een heel slap aftreksel...quote:
Hoijequote:Op zondag 1 mei 2011 02:47 schreef chufi het volgende:
Mooi geweest ieder in een eigen bed .....
Tot morgen
Ja dat Flip nog steeds alleen ligt verbaast me eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 02:47 schreef chufi het volgende:
Mooi geweest ieder in een eigen bed .....
Tot morgen
Verdomd, hij is verhuisd! Helemaal niet doorgehad!quote:Op zondag 1 mei 2011 02:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die ligt op zijn eigen eenpersoons..
Nee Jo maakt hem wakker en zij dat hij in het andere bed moest gaan liggen omdat ze het warm hadquote:Op zondag 1 mei 2011 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Verdomd, hij is verhuisd! Helemaal niet doorgehad!
Hij was het gezeur zat?
quote:Op zondag 1 mei 2011 02:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee Jo maakt hem wakker en zij dat hij in het andere bed moest gaan liggen omdat ze het warm had
Te bezopen, denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
trouwens, mo slaapt snel, die hoeft er niet eens vaak uit
Nouja echt ruzie was het niet Jo was gewoon beledigd omdat Flip haar geen aandacht gaf en volgens mij weet Flip daar morgenvroeg toch niks meer vanquote:Op zondag 1 mei 2011 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
Te bezopen, denk ik.
Nou, de boel slaapt, dus tijd voor iets anders.
Morgen waarschijnlijk voortzetting van de ruzie tussen flip en jo, wordt tijd dat die een andere langspeelplaat op zetten. En natuurlijk weer een stickertje voor Mo.
Maar dat is geen reden voor Jo om er niet over door te gaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nouja echt ruzie was het niet Jo was gewoon beledigd omdat Flip haar geen aandacht gaf en volgens mij weet Flip daar morgenvroeg toch niks meer van
nee dat klopt maarja dan geeft hij haar waarschijnlijk gewoon gelijk en is de discussie snel afgelopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat is geen reden voor Jo om er niet over door te gaan.
Snel? Jo's discussie?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:04 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
nee dat klopt maarja dan geeft hij haar waarschijnlijk gewoon gelijk en is de discussie snel afgelopen.
Ja als Flip haar gewoon gelijk geeft is het voor haar volgens mij allemaal prima maar als Flip een andere mening heeft dan begrijpt hij het niet en moet ze het dus nog 1000x uitleggenquote:
En ze gebruikt deze flopshow nog wel om te leren. Nou, als er één het nooit leert..quote:Op zondag 1 mei 2011 03:07 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja als Flip haar gewoon gelijk geeft is het voor haar volgens mij allemaal prima maar als Flip een andere mening heeft dan begrijpt hij het niet en moet ze het dus nog 1000x uitleggen
Maar ze valt 'm altijd aan, hij zegt het nooit goed!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:07 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja als Flip haar gewoon gelijk geeft is het voor haar volgens mij allemaal prima maar als Flip een andere mening heeft dan begrijpt hij het niet en moet ze het dus nog 1000x uitleggen
En Mo stookt het zaakje iedere keer weer opquote:Op zondag 1 mei 2011 03:11 schreef AYLI het volgende:
[..]
Maar ze valt 'm altijd aan, hij zegt het nooit goed!
Wat is er makkelijker en veiliger dan 'oud' gedrag..quote:Op zondag 1 mei 2011 03:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze gebruikt deze flopshow nog wel om te leren. Nou, als er één het nooit leert..
Nee maar dat komt omdat hij de laatste tijd niet maar gewoon alles vind wat zij zegt? Als hij zegt dat ze gelijk heeft is er geen probleem maar als ie het niet met haar eens is dan gaat ze het gewoon net zolang zitten uitleggen totdat hij er niks meer van snapt en uiteindelijk maar zegt dat het niet uitmaakt en dat hij haar snaptquote:Op zondag 1 mei 2011 03:11 schreef AYLI het volgende:
[..]
Maar ze valt 'm altijd aan, hij zegt het nooit goed!
En het lukt haar ook steeds weer, ze laten het ook weer gebeuren...quote:Op zondag 1 mei 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
[..]
En Mo stookt het zaakje iedere keer weer op
Ja snap echt niet dat ze haar niet door hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 03:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En het lukt haar ook steeds weer, ze laten het ook weer gebeuren...
Ik geloof dat ze het zelf vaak ook niet meer snapt!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee maar dat komt omdat hij de laatste tijd niet maar gewoon alles vind wat zij zegt? Als hij zegt dat ze gelijk heeft is er geen probleem maar als ie het niet met haar eens is dan gaat ze het gewoon net zolang zitten uitleggen totdat hij er niks meer van snapt en uiteindelijk maar zegt dat het niet uitmaakt en dat hij haar snapt
En in de keuken met Karim, was ze ook weer eens aan het Monipuleren. Dat heb ik gevolgdquote:Op zondag 1 mei 2011 03:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En het lukt haar ook steeds weer, ze laten het ook weer gebeuren...
Een wijs man (Gerard dusquote:Op zondag 1 mei 2011 03:14 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja snap echt niet dat ze haar niet door hebben
Knap stom want Jo heeft wel door volgens mij hoe Mo in elkaar zitquote:Op zondag 1 mei 2011 03:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een wijs man (Gerard dus) heeft al eens gezegd dat men alleen maar ziet wat men wil zien. Dus dat ze daar alleen maar Mootje zien, en geen Monique!
Datquote:Op zondag 1 mei 2011 03:16 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Knap stom want Jo heeft wel door volgens mij hoe Mo in elkaar zit
Ja, maar door haar eigen onzekerheid weet ze niet goed hoe ze er mee om moet gaan. Of ze vindt het geweldig om mensen zo te kunnen bespelen, of ze durft toch niet helemaal een weerwoord te geven!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:16 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Knap stom want Jo heeft wel door volgens mij hoe Mo in elkaar zit
Je hebt het over Jo?quote:Op zondag 1 mei 2011 03:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar door haar eigen onzekerheid weet ze niet goed hoe ze er mee om moet gaan. Of ze vindt het geweldig om mensen zo te kunnen bespelen, of ze durft toch niet helemaal een weerwoord te geven!
In haar slaap...quote:Op zondag 1 mei 2011 03:18 schreef rc_1990 het volgende:
Jo is weer en gesprek aan het voeren met Sharon
Wie Jo? Die durft volgens mij best wel een weerwoord te geven, ze heeft alleen niet door wat Mo fliktquote:Op zondag 1 mei 2011 03:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar door haar eigen onzekerheid weet ze niet goed hoe ze er mee om moet gaan. Of ze vindt het geweldig om mensen zo te kunnen bespelen, of ze durft toch niet helemaal een weerwoord te geven!
Het zijn 2 dezelfde types in aandacht, maar Mo is 7 jaar ouder. Weet hoe ze mensen moet bespelen.quote:
En beter kan ik het niet zeggenquote:Op zondag 1 mei 2011 03:20 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wie Jo? Die durft volgens mij best wel een weerwoord te geven, ze heeft alleen niet door wat Mo fliktMo speelt het gewoon goed ze zegt tegen Jo dat Flip heeft gezegd dat als Maik half zo verliefd was als hij op Jo dat het dan wel goed zou zitten, terwijl Flip dat helemaal niet zo gezegd heeft. Ze heeft het gewoon zwaar overdreven en vervolgens doet ze alsof Flip dat niet durft toe te geven en dan heeft ze het weer zover dat Jo weer gaat twijfelen
Zelfde types? Heb je het nu over Jo en Mo? Want die vind ik dus totaal niet op elkaar lijken? Vind Mo beetje achterbaks, ze zegt nooit iets recht in iemands gezicht terwijl Jo dat juist wel altijd doet.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:21 schreef Mita het volgende:
[..]
Het zijn 2 dezelfde types in aandacht, maar Mo is 7 jaar ouder. Weet hoe ze mensen moet bespelen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 03:22 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Zelfde types? Heb je het nu over Jo en Mo? Want die vind ik dus totaal niet op elkaar lijken? Vind Mo beetje achterbaks, ze zegt nooit iets recht in iemands gezicht terwijl Jo dat juist wel altijd doet.
Types kwa aandachtquote:Op zondag 1 mei 2011 03:22 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Zelfde types? Heb je het nu over Jo en Mo? Want die vind ik dus totaal niet op elkaar lijken? Vind Mo beetje achterbaks, ze zegt nooit iets recht in iemands gezicht terwijl Jo dat juist wel altijd doet.
Dat vind ik wel hoor. Natuurlijk is altijd een beetje overdreven maar vaak gaat Jo toch de confrontatie aan (niet dat ze dan altijd gelijk heeft maar toch) terwijl Mo dingen aan Laura en Flip verteld en vervolgens weer iets heel anders zegtquote:
Jo is net zo'n stoker en achterbaks als dat mo dat is.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:24 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel hoor. Natuurlijk is altijd een beetje overdreven maar vaak gaat Jo toch de confrontatie aan (niet dat ze dan altijd gelijk heeft maar toch) terwijl Mo dingen aan Laura en Flip verteld en vervolgens weer iets heel anders zegt
Dat vind ik wel meevallen maargoed alles wat Mo doet vind ik al irritantquote:Op zondag 1 mei 2011 03:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo is net zo'n stoker en achterbaks als dat mo dat is.
Ze gaat pas naar degene toe over wie ze geluld heeft, als het haar uitkomt.
Dat ben ik niet met je eens. Jo doet dat eerder als Mo. Mo doet dat alleen als ze denkt, dat er iemand achter komt.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo is net zo'n stoker en achterbaks als dat mo dat is.
Ze gaat pas naar degene toe over wie ze geluld heeft, als het haar uitkomt.
Mijn tolerantieniveau is bij Mo ook veel lager! Jo wil ik af en toe gewoon achter het behang plakken..quote:Op zondag 1 mei 2011 03:26 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen maargoed alles wat Mo doet vind ik al irritant
Ja maar met dan nomineren zijn ze allemaal nooit eerlijk geweest, ik had het even over de personen onder elkaar hequote:
En dan huilend dat ze het niet zo bedoeld heeft en dat ze de consequentie niet over zag.. blahblahblah!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:27 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Jo doet dat eerder als Mo. Mo doet dat alleen als ze denkt, dat er iemand achter komt.
Dat. En als ze met Flip aan kibbelen is, mutequote:Op zondag 1 mei 2011 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn tolerantieniveau is bij Mo ook veel lager! Jo wil ik af en toe gewoon achter het behang plakken..
Ja precies het zelfde hier inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn tolerantieniveau is bij Mo ook veel lager! Jo wil ik af en toe gewoon achter het behang plakken..
Van mij al weeeeeken geledenquote:Op zondag 1 mei 2011 03:29 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja precies het zelfde hier inderdaadVind Jo gewoon soms irritant maar het is niet zo dat ik het haar totaal niet gun maar Mo die mag van mij vandaag nog vertrekken
Of dat als het dreigt dat andere bewoners wel eens beelden van haar kunnen gaan zien terwijl ze over andere sprak zoals in de week van de waarheid, even heel tactisch gaan afspreken met iedereen dat ze niet boos op elkaar zullen wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 03:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan huilend dat ze het niet zo bedoeld heeft en dat ze de consequentie niet over zag.. blahblahblah!
Ja, en het is ook logisch dat ze nomineren liever geheim houden. Maar dan sloeg die aanval van haar en Flippie op Mo (nadat Mo Flip nomineerde) helemaal nergens op.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:28 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar met dan nomineren zijn ze allemaal nooit eerlijk geweest, ik had het even over de personen onder elkaar heMet nomineren wilde iedereen als ze zelf moesten nomineren niks zeggen maar als ze dan genomineerd waren dan was het ineens oneerlijk als ze niet wisten door wie ze genomineerd waren
Zoiets. Ben helemaal geen fan van Jo, maar kan haar beter hebben, en af en toe om lachen. Om Mo hoef ik nooit te lachenquote:Op zondag 1 mei 2011 03:30 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Of dat als het dreigt dat andere bewoners wel eens beelden van haar kunnen gaan zien terwijl ze over andere sprak zoals in de week van de waarheid, even heel tactisch gaan afspreken met iedereen dat ze niet boos op elkaar zullen worden
Ja van mij ook en dan te bedenken dat ze in het begin mijn favoriet wasquote:
Ik vind Joanna ondanks álles zelfs leuk. Snap mezelf niet meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk, dat we iets gemist hebben. Denk dat Mo misschien iets heeft gezegd. Want dat snap ik anders nietquote:Op zondag 1 mei 2011 03:31 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja, en het is ook logisch dat ze nomineren liever geheim houden. Maar dan sloeg die aanval van haar en Flippie op Mo (nadat Mo Flip nomineerde) helemaal nergens op.
Nee, mijn favo is ze nooit geweest. Ik was eigenlijk gelijk al weg van Gerard! En Aafke!!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja van mij ook en dan te bedenken dat ze in het begin mijn favoriet waswas wel alleen de eerste week zo maar toch
Nou dat was omdat Mo tegen Flip zei ik ga je niet nomineren en het vervolgens toch keihard deed. Terecht dat Flip toen boos was. Niet omdat ze hem nomineerde maar omdat ze gewoon zat te liegenquote:Op zondag 1 mei 2011 03:31 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja, en het is ook logisch dat ze nomineren liever geheim houden. Maar dan sloeg die aanval van haar en Flippie op Mo (nadat Mo Flip nomineerde) helemaal nergens op.
Ja ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 03:33 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik vind Joanna ondanks álles zelfs leuk. Snap mezelf niet meer.
Nee Mo heeft toen tegen Flip gezegd dat ze hem niet zou nomineren en deed dat vervolgens toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:33 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik denk, dat we iets gemist hebben. Denk dat Mo misschien iets heeft gezegd. Want dat snap ik anders niet
Ja! En toen Gerard zogenaamd naar huis wilde was ze bang dat hij beelden van haar had gezien. Daarom was ze meteen over de zeik.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:30 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Of dat als het dreigt dat andere bewoners wel eens beelden van haar kunnen gaan zien terwijl ze over andere sprak zoals in de week van de waarheid, even heel tactisch gaan afspreken met iedereen dat ze niet boos op elkaar zullen worden
nee Geer vond ik in het begin echt helemaal niks, kwam door die opmerking toen op dat eerste feestjes. Maar daar ben ik wel helemaal op terug gekomen. En op mijn mening over Mo ookquote:Op zondag 1 mei 2011 03:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, mijn favo is ze nooit geweest. Ik was eigenlijk gelijk al weg van Gerard! En Aafke!!
Ik had ook gehoopt. Valse hoop. Ben Limburgse daarom. Maar helaas ze is geniepig, gemeen en de restquote:Op zondag 1 mei 2011 03:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja van mij ook en dan te bedenken dat ze in het begin mijn favoriet waswas wel alleen de eerste week zo maar toch
Het gelijk weer op zichzelf betrekkenquote:Op zondag 1 mei 2011 03:34 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja! En toen Gerard zogenaamd naar huis wilde was ze bang dat hij beelden van haar had gezien. Daarom was ze meteen over de zeik.
Steeds als iemand uit de KvdW kwam ging ze heel sneaky poolshoogte nemen. Want als ze beelden van haar hadden gezien wilde zij ze wel "uit kunnen leggen".
Ja kom idd ook uit Limburg, dus dacht ooh gezellig maar niet dusquote:Op zondag 1 mei 2011 03:36 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt. Valse hoop. Ben Limburgse daarom. Maar helaas ze is geniepig, gemeen en de rest
Achja kan me ook wel voorstellen dat er een bepaald beeld word gevormd op basis van de acties van Mo. Zoals ze vanavond bij de douche nep Limburgs ging zingen toen ze dronken was. Nou het leek er niet eens op. Maar gelukkig zijn echt niet alle Limburgers zo... was ik allang verhuidquote:Op zondag 1 mei 2011 03:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje, wat zal het jullie af en toe 'pijn' doen als ze alle limbo's over een kam scheren, hier
Trustequote:Op zondag 1 mei 2011 03:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik moet naar bed, ik krijg last van mijn longen.. En er gebeurt toch niets meer tussen Mo en Ka..
Trusten!
Trusten!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik moet naar bed, ik krijg last van mijn longen.. En er gebeurt toch niets meer tussen Mo en Ka..
Trusten!
Vond het meer op Brabants lijken eerlijk gezegd haha.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Achja kan me ook wel voorstellen dat er een bepaald beeld word gevormd op basis van de acties van Mo. Zoals ze vanavond bij de douche nep Limburgs ging zingen toen ze dronken was. Nou het leek er niet eens op. Maar gelukkig zijn echt niet alle Limburgers zo... was ik allang verhuid
Nouja ze zei dat het Limburgs was maar het leek er voor geen meter opquote:Op zondag 1 mei 2011 03:42 schreef AYLI het volgende:
[..]
Vond het meer op Brabants lijken eerlijk gezegd haha.
We verdedigen ons wel, maar niet om haar gedrag. Want zo Limburgs is dat nietquote:Op zondag 1 mei 2011 03:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje, wat zal het jullie af en toe 'pijn' doen als ze alle limbo's over een kam scheren, hier
Ja he dan gaat ze ineens veel duidelijker spreken. Vind dat ze zich dan ook heel anders gedraagd alsof ze zich ineens realiseerd dat het op tv komt ofzoquote:Op zondag 1 mei 2011 03:46 schreef AYLI het volgende:
Ik vind dat ze sowieso al een beetje raar praat eerlijk gezegd. Vooral in de KvdW, gaat ze ineens heel erg met een harde G en een RRRRR praten.
Vindt ik ook. De eerste keer in de KvdW dacht ik die heeft alles door. Maar helaas. En als ze met Limburgse hier en Limburgse daar begint te gooien, dan ben ik een Nederlanderquote:Op zondag 1 mei 2011 03:46 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja he dan gaat ze ineens veel duidelijker spreken. Vind dat ze zich dan ook heel anders gedraagd alsof ze zich ineens realiseerd dat het op tv komt ofzo
Het is niet dat ik het zo erg vind. Kan het ook best begrijpen, niks is beter dan een opgeruimd huis.Wat ik opvallend vind is dat ze alles in der eentje doet, terwijl er nog 5 andere zijn. Ze kan blijkbaar niet stil zitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 08:37 schreef Ransjih het volgende:
mogge stephan, vind ik ook het heerlijkst na een feessie, het opruimen, erg he?
jij bent uitgenodigd op mijn volgende feestjequote:Op zondag 1 mei 2011 08:37 schreef Ransjih het volgende:
mogge stephan, vind ik ook het heerlijkst na een feessie, het opruimen, erg he?
hee bollo, in je bed gepist?quote:Op zondag 1 mei 2011 08:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
jij bent uitgenodigd op mijn volgende feestje
quote:
quote:
ik zat precies het zelfde te denken dat moet toch op een vele makkelijkere manier gaan!quote:Op zondag 1 mei 2011 08:47 schreef Ransjih het volgende:
komop jo, spelden in die balonnen, das lekker wakker worden
ik zou het niet kunnen laten eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 mei 2011 08:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zat precies het zelfde te denken dat moet toch op een vele makkelijkere manier gaan!
Ze mag hier wel komen werken! Krijgt bij binnenkomst alleen een pleister op haar mondquote:Op zondag 1 mei 2011 09:20 schreef StephanL het volgende:
Joanna heeft haar beroep gemist als schoonmaakster.
In de KVDW gaat haar masker af en dan is ze Monique. Zodra ze de kamer uit is is ze weer Mootje.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:46 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja he dan gaat ze ineens veel duidelijker spreken. Vind dat ze zich dan ook heel anders gedraagd alsof ze zich ineens realiseerd dat het op tv komt ofzo
Dan heeft ze waarschijnlijk ergens zwaar de pest over inquote:Op zondag 1 mei 2011 08:22 schreef StephanL het volgende:
Morgen. Joanna is al wakker en is bezig met opruimen van het huis. Ze is er vroeg bij vandaag.
Hehequote:Op zondag 1 mei 2011 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ze mag hier wel komen werken! Krijgt bij binnenkomst alleen een pleister op haar mond
Hier ook hoor. Ze mag het huis een grote beurt komen geven, daarna wat kleding ontwerpen en naaien en daarna wil ik haar bewijzen dat niet alle bedden van zo'n belabberde kwaliteit zijn als daar in dat huis..quote:Op zondag 1 mei 2011 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ze mag hier wel komen werken! Krijgt bij binnenkomst alleen een pleister op haar mond
Zijn er vele , ik heb het gelukkig nog niet gehad spix werkt hier toppiequote:Op zondag 1 mei 2011 09:35 schreef Chuckster het volgende:
Goeiemorgen!
Weer geen streams, t begint een dagelijks ochtendritueel te worden nu
Zeg, ik zit te etenquote:Op zondag 1 mei 2011 09:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ze mag het huis een grote beurt komen geven, daarna wat kleding ontwerpen en naaien en daarna wil ik haar bewijzen dat niet alle bedden van zo'n belabberde kwaliteit zijn als daar in dat huis..![]()
Het is zondag, dan doe ik zo min mogelijk dagelijkse dingenquote:Op zondag 1 mei 2011 09:41 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik ga zo eerst ff me dagelijkse bezigheid ff uitvoeren. Tijd voor een stukje mountainbiken
het is veels te mooi weer om niets te doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 09:41 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik ga zo eerst ff me dagelijkse bezigheid ff uitvoeren. Tijd voor een stukje mountainbiken
Zwemmenquote:Op zondag 1 mei 2011 09:45 schreef Maver24 het volgende:
Haha. Je moet toch wel een beetje in conditie blijven he
Zondag = luie dagquote:Op zondag 1 mei 2011 09:45 schreef Maver24 het volgende:
Haha. Je moet toch wel een beetje in conditie blijven he
Nice nice. goed geregeld. Hopen dat dit weer wat we nu hebben langer stand houd dan dat we straks weer regen hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 09:48 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zondag = luie dag
En heb de komende 4 (!!) maanden vakantie, dus tijd zat om weer in shape te komen
Daar hebben irl meer mannen en vrouwen ook last vanquote:Op zondag 1 mei 2011 09:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
Flip komt jo even vragen hoe het is en vooral wat er is , hij ken het zich even niet herinneren
Dan staat het gelukkig niet op beeldquote:Op zondag 1 mei 2011 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Daar hebben irl meer mannen en vrouwen ook last van
soms wel handig
en hoe werd opgereageerd?quote:Op zondag 1 mei 2011 09:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
Flip komt jo even vragen hoe het is en vooral wat er is , hij ken het zich even niet herinneren
Er is niks niks niks maar een knuffel kon er niet vanaf van jo dus dan weet je het wel dat gesprekje komt laterquote:
Ze is nog te moe om te douchequote:Op zondag 1 mei 2011 10:01 schreef Diamonds28 het volgende:
mo weer gelijk aan het plamuren??![]()
ze heeft alles nog van gisteren op der porum
toen ik in dienst zat, lag ik al om 7u 's morgens te zwemmen, heerlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 09:47 schreef Maver24 het volgende:
Ja zwemmen. Das zeker lekker met dit weer. Als ik daar aan denk dan krijg ik daar echt zin in. Kan me nog wel herinneren op vakantie. 9uur al in het zwembed
Wat denk je , maar ze weten alles nog van vanacht zeggen zequote:
Dan kan ze later weer zeggen dat ze zo zorgzaam is....quote:Op zondag 1 mei 2011 09:20 schreef StephanL het volgende:
Joanna heeft haar beroep gemist als schoonmaakster.
Tja nu die bakvissen op Hyves nog.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:29 schreef knagsje het volgende:
Dit was me het Jo topic wel zeg...........allen hebben nu wel door hoe slecht ze in elkaar steekt![]()
Jij leest alleen wat je wil lezen stukjes over Mo heb je zeker overgeslagenquote:Op zondag 1 mei 2011 10:29 schreef knagsje het volgende:
Dit was me het Jo topic wel zeg...........allen hebben nu wel door hoe slecht ze in elkaar steekt![]()
Ik kijk ook niet meer maar lees nog wel mee.......moet er wel om lachen hoe sommigen geobsedeerd zijn door hun goden..........maar het zonnetje is me meer waard hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 10:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Tja nu die bakvissen op Hyves nog.
Ik heb sinds donderdag geen stream meer aangehad, lees nog sporadisch Fok, moet zeggen het echte leven bevalt me wel weer
Nee hoor, maar iedereen was al bekend met ze zwakte van Mo....quote:Op zondag 1 mei 2011 10:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wil lezen stukjes over Mo heb je zeker overgeslagen
hallo......kheb terug gelezen en niet veel gebeurd. Alleen Jo die weer geen aandacht genoeg kreeg van flip.........logisch want aandacht moet je verdienenquote:Op zondag 1 mei 2011 10:38 schreef MargrietV het volgende:
goedemorgen ook van Madelief. Nog wat gebeurd of is er een katerdip gaande?
quote:
wat een aandachttrekkend zeikwijf toch die Joanna, Vreselijk mens, net als die Monique.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
hallo......kheb terug gelezen en niet veel gebeurd. Alleen Jo die weer geen aandacht genoeg kreeg van flip.........logisch want aandacht moet je verdienen
Ik had hier al een paar keer gelezen over dat nowlive, denk ga naar aanleiding van jouw screenshots eens kijken wat dat is. Wat een ongelofelijke baggersite zeg :squote:Op zondag 1 mei 2011 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Avatar-diefstal is schering en inslag op Nowlive
[ afbeelding ]
dat was mijn avatar....simpele mensen daar om te jatten hahaha maar toch een compliment voor mij toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik had hier al een paar keer gelezen over dat nowlive, denk ga naar aanleiding van jouw screenshots eens kijken wat dat is. Wat een ongelofelijke baggersite zeg :s
hallo Stab nog gefeliciteerd, ook van Madelief,quote:Op zondag 1 mei 2011 11:00 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen all
mn streams doen het alweeer niet...kzat al in de CS maar er is niemand...
dank je welquote:Op zondag 1 mei 2011 11:01 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hallo Stab nog gefeliciteerd, ook van Madelief,
als het maar gezellig was. Voetenbadje wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:02 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je welik heb geen voeten meer over pffffffff amsterdam !!
Gefeliciteerd! En nog vele jaren!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:01 schreef Stability het volgende:
[..]
dat was mijn avatar....simpele mensen daar om te jatten hahaha maar toch een compliment voor mij toch?
oh echt heel gezellig.....niks helpt meer, hahaha echt erg deze keer...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
als het maar gezellig was. Voetenbadje wil nog wel eens helpen.
Maar, om even advocaat van de duivel te spelen, met een moeder zoals die van haar, is het heel moeilijk om tot een leuk, lief, sociaal voelend mens op te groeien. Zo niet onmogelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:03 schreef knagsje het volgende:
Ik denk dat mamajo flipje wel even buitenspel gaat zetten omdat ie haar dochter onvoldoende aandacht geeft en prijst......Jo moet tenslotte de queen van SST zijn........dus flipje gaat snel naar huis nu........
tip voor JO, zoek en robot die altijd alles doet wat je zegt.
zelfs haar broertje had een rare opmerking over het mooizijn...het kind is amper tien jaar!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar, om even advocaat van de duivel te spelen, met een moeder zoals die van haar, is het heel moeilijk om tot een leuk, lief, sociaal voelend mens op te groeien. Zo niet onmogelijk.
Ze heeft geleerd dat uiterlijk alles is, geld het belangrijkste in de wereld. En dat met seks alles te krijgen is.
gewoon een heel slechte opvoeding voor kinderen, gewoon een waardeloze moeder, die geen enkel podium verdient.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar, om even advocaat van de duivel te spelen, met een moeder zoals die van haar, is het heel moeilijk om tot een leuk, lief, sociaal voelend mens op te groeien. Zo niet onmogelijk.
Ze heeft geleerd dat uiterlijk alles is, geld het belangrijkste in de wereld. En dat met seks alles te krijgen is.
volgens mij was zijn opmerking nog veel anders, nog erger zelfsquote:Op zondag 1 mei 2011 11:07 schreef Stability het volgende:
[..]
zelfs haar broertje had een rare opmerking over het mooizijn...het kind is amper tien jaar!
mama is mooi van buiten , en joanna is mooi van binnen.....iemand ooit een kind van tien zoiets horen zeggen?
Daar is idd nie veel aan toe te voegen nee......maar wanneer je 24 bent wordt het toch eens tijd om voor jezelf te gaan denken lijkt me zo.....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ik Majo voor het eerst gezien en gehoord had werd me veel duidelijk ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
\quote:Op zondag 1 mei 2011 11:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volgens mij was zijn opmerking nog veel anders, nog erger zelfs
wat precies wete ik niet, maar ze is mooi van binnen, maar nog mooier van buiten (over jo)
kan ze niet, want dan valt ze van haar eigen gebreide voetstuk.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
Daar is idd nie veel aan toe te voegen nee......maar wanneer je 24 bent wordt het toch eens tijd om voor jezelf te gaan denken lijkt me zo.....
nee niet normaal! ziek eng en niet van deze wereldquote:Op zondag 1 mei 2011 11:09 schreef Stability het volgende:
[..]
\
oh kan ook nog, dit is wat ik me er van herinner, maar tis in ieder geval niet normaal toch?
dat bedoel ik , en we hebben allemaal gezien hoe ze op tegenvallers kan reagerenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee niet normaal! ziek eng en niet van deze wereld
echt een type die denkt; alles om me heen klopt en spoort niet behalve ik......quote:Op zondag 1 mei 2011 11:09 schreef Stability het volgende:
[..]
\
oh kan ook nog, dit is wat ik me er van herinner, maar tis in ieder geval niet normaal toch?
dat schreef ik net ookquote:Op zondag 1 mei 2011 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
De opmerking van de voormalig flapoor van 10 zou zijn geweest tegen zijn moeder ; mama jij bent mooi van binnen en jo is mooi van buiten....
Sorry schat, kun je me vergeven nu je 15 bent?quote:
tuuurlijk , ik ben heeeeeeeeeel vergevings gezindtquote:Op zondag 1 mei 2011 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sorry schat, kun je me vergeven nu je 15 bent?![]()
Guido 156? Waar staat dat dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:05 schreef suzi1 het volgende:
moet toch wel erg zijn als je daar zit met het geheim van ik ben hoogbegaafd met een iq van 144 en dat daar dan een medespeler zit/zat met een iq van 156 (guido)
die heeft in elk geval geen ochtendhumeur, en is een schattig beestje, alleen nog ff dat bijten afleren!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:12 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen............. de hond cappen vind ik nog het leukst!!
oops.....maar ik bedoelde het zoals poezeligding het schreef, lolzz net wakker, forgive me !quote:
ik zou die engerds ook bijten hoor als ik segredo was...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die heeft in elk geval geen ochtendhumeur, en is een schattig beestje, alleen nog ff dat bijten afleren!
was hij toen dronken? volgens mij heeft hij helemaal geen iqquote:Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zei hij een keer in het programma zelf toen ze het erover hadden dat hij zoveel wist enzo
Mo maakt bijten steeds erger, speelt niet leuk met Segootjequote:Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou die engerds ook bijten hoor als ik segredo was...
overdag (op een doordeweekse dag) schenken ze daar geen drankquote:Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef Stability het volgende:
[..]
was hij toen dronken? volgens mij heeft hij helemaal geen iq
ik kan het nog steeds niet zien, klote streams doen het niet meer bij mij sinds donderdag alquote:Op zondag 1 mei 2011 11:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mo maakt bijten steeds erger, speelt niet leuk met Segootje
ik vind Guido ook geen domme jongen dus ik geloof het welquote:Op zondag 1 mei 2011 11:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
overdag op een doordeweekse dag schenken ze daar geen drank
maar ik geloof t best.
nou ik vond hem in ieder geval niet bijster intelligent hoor...dat ie games speelt wil niks zeggen, doe ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 11:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
overdag (op een doordeweekse dag) schenken ze daar geen drank
maar ik geloof t best.
een spelletjespeler zonder inhoud, met een hoogmoedswaanzin in het vaandel, wat een etterbak.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:14 schreef Stability het volgende:
[..]
was hij toen dronken? volgens mij heeft hij helemaal geen iq
mijn (autistische) broertje ookquote:Op zondag 1 mei 2011 11:16 schreef Stability het volgende:
[..]
nou ik vond hem in ieder geval niet bijster intelligent hoor...dat ie games speelt wil niks zeggen, doe ik ook
echt wel!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:18 schreef knagsje het volgende:
was trouwens best leuk Gerard hier even te zien posten
heeft ie gepost? oh leuk, k ben gisteravond niet online geweestquote:Op zondag 1 mei 2011 11:18 schreef knagsje het volgende:
ja he! als hij dat maar niet teveel gaat doen, want ik wil weer tijd gaan besteden aan andere dingen (andere tv programma's en het huishoudenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:18 schreef knagsje het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mijn (autistische) broertje ook
en zn begeleider denkt ook dat ie hoogbegaafd is pffff
hij is echt relaxedquote:Op zondag 1 mei 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
[..]
heeft ie gepost? oh leuk, k ben gisteravond niet online geweest
ik ben al afgekickt ...en bevalt het? ja !quote:Op zondag 1 mei 2011 11:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja he! als hij dat maar niet teveel gaat doen, want ik wil weer tijd gaan besteden aan andere dingen (andere tv programma's en het huishouden)
ik fokte al een stuk minder, maar nu hij hier inene komt wil ik weer geen moment missenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben al afgekickt ...en bevalt het? ja !
ik kijk ook niet meer......wat ik lees hier hoef ik echt niet meer te zienquote:Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Stability het volgende:
[..]
Hier gaat het ook verrassend makkelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Stability het volgende:
[..]
het fokken is dan weer wel leuk, ik ben dan ook vaker in de sc nuquote:Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik fokte al een stuk minder, maar nu hij hier inene komt wil ik weer geen moment missen
In zijn welkomstopic oaquote:Op zondag 1 mei 2011 11:21 schreef Stability het volgende:
in welke cos heeft hij geschreven? dan wil ik het wel ff zien
was gisteravond laat.....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:21 schreef Stability het volgende:
in welke cos heeft hij geschreven? dan wil ik het wel ff zien
kga ff het hoekie om....ff lezen , tot zoquote:
ik was juist al helemaal afgekickt van forums het laatste jaar, nam me ook teveel tijd in beslagquote:Op zondag 1 mei 2011 11:21 schreef Stability het volgende:
[..]
het fokken is dan weer wel leuk, ik ben dan ook vaker in de sc nu
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:24 schreef Stability het volgende:
Gerard_Secret_Story <<---- is gerard zn account?
ja, geverifeerd door zijn vrouwquote:Op zondag 1 mei 2011 11:24 schreef Stability het volgende:
Gerard_Secret_Story <<---- is gerard zn account?
ik doe mn normale dingen straks gewoon weer..lekker veel oefenen met photoshop , is ook zoiets dagelijks wat ik leuk vind om te doen...ik heb geen zin om naar die jo, mo en flip te kijken, hoewel karim daar wel de dupe van is geworden , maar ja het is niet andersquote:Op zondag 1 mei 2011 11:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik was juist al helemaal afgekickt van forums het laatste jaar, nam me ook teveel tijd in beslag
de tv staat hier op 15, maar daar is het dan ook mee gezegt.
Niemand waarschijnlijk, want er wordt totaal niet on topic gepost...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe mn normale dingen straks gewoon weer..lekker veel oefenen met photoshop , is ook zoiets dagelijks wat ik leuk vind om te doen...ik heb geen zin om naar die jo, mo en flip te kijken, hoewel karim daar wel de dupe van is geworden , maar ja het is niet anders
Nogg gefeliciteerd met je verjaardag !!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe mn normale dingen straks gewoon weer..lekker veel oefenen met photoshop , is ook zoiets dagelijks wat ik leuk vind om te doen...ik heb geen zin om naar die jo, mo en flip te kijken, hoewel karim daar wel de dupe van is geworden , maar ja het is niet anders
jaa fotosjoppen was ook altijd mijn hobby. helaas helemaal laten verzaken. ik hang nu meer rond op ebay en MP. en daarnaast wat stomme games op de pc.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:25 schreef Stability het volgende:
[..]
dank jequote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nogg gefeliciteerd met je verjaardag !!
ja wie weet is alex toch wel anders dan dat wij hem hebben gezien... je weet t niet hequote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken <<---- gerards comment
niet te geloven die alex he? heeft ie zich alweer ingelikt om te logeren bij gerard !!!!
ik denk dat gerard eerst de filmpjes maar eens moet zien....quote:Op zondag 1 mei 2011 11:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja wie weet is alex toch wel anders dan dat wij hem hebben gezien... je weet t niet he
dank je wel, das vandaag jaquote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nogg gefeliciteerd met je verjaardag !!
dank jequote:Op zondag 1 mei 2011 11:30 schreef Annelies-G het volgende:
Stab, alsnog gefeliciteerd (k) Zet even de streams aan en wat schetst mijn verbazing? ze liggen voor de verandering allemaal te slapen!! Karim wordt helaas meegezogen in de meute en doet nu ook de Laura modus. Zo zie je maar weer hoeveel voeding een persoon kan geven en nu die er tussen uit is gevallen worden de hersenen niet meer gestimuleerd. Een voordeel, heb nu veel vrije tijd als ik niet aan het werk benEindelijk een week vrij en wat krijg ik te zien? Slapende mensen. Streams maar weer uit zetten.
Sorry, maar ik heb Alex echt niet op bekstekken kunnen betrappen hoor. Hooguit op het geen hebben van een mening en met alle winden meewaaien maar dat zal eerder in zn opvoeding zitten dan in zn karakter. Ik denk dat Alex té netjes is en een ander slag mensen gewend is dan waar ze dat huis mee volgestopt hebben ( a la kampbewaarder Flop, Jooooooo, die huiliehuilie en niet te vergeten het berekenende serpent Luira. Als je zulke mensen niet gewend bent is het denk ik lastig je daarin een houding aan te meten.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat gerard eerst de filmpjes maar eens moet zien....
Het is te onbeschoft voor woorden maar ik denk dat Gerard hem heeft uitgenodigd...Tenminste zo is hij. Ik hoop dat hij er snel achter komt dat die Alnix het echt achter zijn ellebogen heeft en hij 1 van de grootste profiteurs is die er rondloopt in Nederland...quote:Op zondag 1 mei 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken <<---- gerards comment
niet te geloven die alex he? heeft ie zich alweer ingelikt om te logeren bij gerard !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |