En wat vind je precies niet duidelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:26 schreef Kiqy het volgende:
[..]
nee, ik zou niet eens een relatie met zo'n man willen. Ik hou van duidelijkheid om niet overal omheen draaien.
quote:Op zondag 1 mei 2011 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat vind je precies niet duidelijk.
Oh... is de titel wel naar je zin?quote:
Die is gekquote:Op zondag 1 mei 2011 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat mokkel wil gewoon nog een heel gesprek met een dronken slapende man aanknopen.
Ze wil weten wat Philip gezegd heeft, en zo heeft Mo weer voor een ruzie gezorgdquote:Op zondag 1 mei 2011 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat mokkel wil gewoon nog een heel gesprek met een dronken slapende man aanknopen.
En dat moet dan ook nú!quote:Op zondag 1 mei 2011 02:32 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze wil weten wat Philip gezegd heeft, en zo heeft Mo weer voor een ruzie gezorgd
Denk dat Karim dr zover krijgt maar dan weg isquote:Op zondag 1 mei 2011 02:31 schreef Maver24 het volgende:
Ok. Ik heb echt het idee dat er nog wat gaat gebeuren tussen mo en karim. Hebben jullie dat ook
hij gedraagt zich het ene moment heel anders dan het andere moment (zoals vanavond negeert hij haar ineens vaak tijdens het feestje). Hij zegt nooit uit zichzelf iets liefs ( maar gaat dan meezingen met een liedje tegen haarquote:Op zondag 1 mei 2011 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat vind je precies niet duidelijk.
Kijk niet raar op als ie straks weer moet komen...quote:Op zondag 1 mei 2011 02:33 schreef rc_1990 het volgende:
maar nu maakt ze hem uiteindelijk wakker, heeft ze zijn aandacht en moet ie oprotten
En waarom niet gewoon iemand accepteren zoals ie is, waarom MOET hij lieve dingen zeggen?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:34 schreef Kiqy het volgende:
[..]
hij gedraagt zich het ene moment heel anders dan het andere moment (zoals vanavond negeert hij haar ineens vaak tijdens het feestje). Hij zegt nooit uit zichzelf iets liefs ( maar gaat dan meezingen met een liedje tegen haar). Ik wil gewoon weten wat iemand voor me voelt, ik ben daar zelf ook heel duidelijk in.
Ja maar hij is ook een aantal keer juist wel naar haar toe gekomen en dat zij hem wegstuurdequote:Op zondag 1 mei 2011 02:34 schreef Kiqy het volgende:
[..]
hij gedraagt zich het ene moment heel anders dan het andere moment (zoals vanavond negeert hij haar ineens vaak tijdens het feestje). Hij zegt nooit uit zichzelf iets liefs ( maar gaat dan meezingen met een liedje tegen haar). Ik wil gewoon weten wat iemand voor me voelt, ik ben daar zelf ook heel duidelijk in.
Yep. handwerk of voelen, ze heeft hem in de keuken gek lopen makenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Karim dr zover krijgt maar dan weg is
Als Karim dat doet heeft hij het afgedaan bij mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:35 schreef Mita het volgende:
[..]
Yep. handwerk of voelen, ze heeft hem in de keuken gek lopen maken
Ik denk trouwens wel dat Flip het moeilijk vind om te zeggen wat hij voelt omdat het op tv is enzoquote:Op zondag 1 mei 2011 02:34 schreef Kiqy het volgende:
[..]
hij MOET nijks, maar dan is hij in ieder geval niks voor mij. Donder op met je bindingsangst. Ik heb zelf trouwens al ruim 10 jaar een relatie, dus er valt best met mij te leven hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 02:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En waarom niet gewoon iemand accepteren zoals ie is, waarom MOET hij lieve dingen zeggen?
Bij mij ook, maar zie nu dat ie alleen in bed ligt, leek of d'r iemand bijlagquote:Op zondag 1 mei 2011 02:36 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als Karim dat doet heeft hij het afgedaan bij mij.
Ja, als dat lieve dingen zijn die men wil horen, hoeft het van mij nietquote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef Day het volgende:
Mo: lieve stem, ik mis Maik zo erg, laat hem aub even langskomen, even doorsmeren.
Ja maar Jo heeft toch ook steeds in het begin gezegd dat ze geen relatie wilde enzo... en nu wil ze altijd weten wat hij van haar vind en wat ze hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:37 schreef AYLI het volgende:
Jo verwacht teveel van Flip. Hij moet maar uit zichzelf weten wanneer hij iets liefs móet zeggen, en als hij dat niet doet is ze boos.
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar Jo heeft toch ook steeds in het begin gezegd dat ze geen relatie wilde enzo... en nu wil ze altijd weten wat hij van haar vind en wat ze hebben
Dat is geen liefde, dat is gewoon sexquote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, als dat lieve dingen zijn die men wil horen, hoeft het van mij niet
Precies, als Flip zegt dat ie wat meer wil, lacht Jo hem in het gezicht uit en zegt dat ze buiten het huis maar weer moeten zien. Wanneer hij dat zegt is ze boos..quote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar Jo heeft toch ook steeds in het begin gezegd dat ze geen relatie wilde enzo... en nu wil ze altijd weten wat hij van haar vind en wat ze hebben
Ik vraag me soms af of zij liefde niet verwart met lust.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, als dat lieve dingen zijn die men wil horen, hoeft het van mij niet
Niks gemist toch? Iedere keer hetzelfdequote:Op zondag 1 mei 2011 02:41 schreef Coos het volgende:
Maar ik heb gvd het hele janken van vanavond gemist.
Van Mo was maar heel even, dat ze zich niet schrokken, omdat bijna niet meer janktquote:Op zondag 1 mei 2011 02:41 schreef Coos het volgende:
Ja, je was net te laat.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:41 schreef Coos het volgende:
Ja kom op zeg, ze heeft toch niet voor niets d'r gezicht en d'r lijf laten verbouwen tot deze look? Die wil elke minuut horen dat ze er geil uitziet.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |