Had ik je al gePmd toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga dit nestje niet meer zien. Hopelijk ben ik welkom bij het volgende nest

Ik denk dat ik de komende weken geen nestje krijg omdat ik over 3 weken een lang weekend weg ben. En dan moeten ze groeien (net als die kleine van jou) en dan is je dochter vast al thuis en wellicht reisklaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Die mooie dochter ligt nog wel enkele weken in het z-huis

Aan de ene kant fijn aan de andere kant natuurlijk ook lastig.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haai Tombopopje, klik maar niet op de spoilert hoor, staat een enge foto onder
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.

SPOILER: Tombo, ook hier een enge foto, ik denk dat Ing hem als enige kan aanzienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

wat een mooierdquote:Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net een mail van de baasjes van Koetje (nestje #5 aka Shoes). Op 15 mei is ze één jaar oud verklaard. En ook al een echte grote poes geworden.
[ afbeelding ]
En zo klein was ze
[ afbeelding ]

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |