quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, in Tennessee mag er tot de ninth grade (vanaf kindergarten) niet over homoseksualiteit gepraat worden door docenten! Gewoon, niet, alleen heteroseksuele voorlichting mag gegeven worden.
Er zijn nieuwe regels popje, dit is geen jatten meerquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik was twee seconden te laat!
Ik wilde posten: "McWapper is bruin, nu wij nog!".
En toch wil ik 'm.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe regels popje, dit is geen jatten meer
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Discrimineerters! Conservatieve Amerikanen.
Ja, maar ik ben twintig centimeter kleiner en blond enzoooooquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh, popje... minor detail... jij was er niet
Dus kon ze dat moeilijk tegen jou zeggen. Hahahahaha.
Ik heb hier niets mee van doenquote:
IK WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Zullen we weer in de oh-wat-laffen-we-elkaar modus?
Gewoon laten lopen. Alles droogt.quote:
Nu ben ik een stuk minder jaloersquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Mooi lijf idd, maar niet heel knap ofzo
Is ook echt nie nodig hoor ApeeKaaaaatjequote:
Ik was alleen rememberquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
Zullen we weer in de oh-wat-laffen-we-elkaar modus?
Post eens een foto van jezelf zonder kleren?quote:
Ow ja, Erik was ook faalmod.quote:
De 3Jssssssssssssssssssssssquote:
Pardon? De 301ste post is de sluitpost, want de OP is #1.quote:
Die had MPquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pardon? De 301ste post is de sluitpost, want de OP is #1.
Oh verhipquote:
Daar heeft Greys gelijk in Erik.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Goodbye het volgende:
Is ook echt nie nodig hoor ApeeKaaaaatje![]()
Al weet ik niet hoe wapperig jij er uit ziet natuuuurulijk
Ja. Gelukkig kom ik altijd heel snelquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Maar het is nou toch gewoon van wiee her eerst komt wie het eerst maalt en zulksss?
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Maar het is nou toch gewoon van wiee her eerst komt wie het eerst maalt en zulksss?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig kom ik altijd heel snel [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig kom ik altijd heel snel [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik kwamquote:
Dat heb ik wel vaker gehoord, geen goed teken me dunktquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel ff opruimen he?
Of was het [Ll] in je broekje? [/Ll]
In m'n mondquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel ff opruimen he?
Of was het [Ll] in je broekje? [/Ll]
Jij ook andersquote:
Goh, daar zeg je me watquote:
Ja, ik ook eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een blikje kokosmeukdrank op, maar ik voel me nog vrij helder
Whahahahahahahahahahahaquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Gb ook erg lief als ze niet gedronken heeft. Gb en ik gaan best goed samen
.
Kan het NOG schattiger!?quote:
En kan het er vaker inquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zat er in het water vandaag verdomme
Ik zegquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Goodbye het volgende:
Oefenenenenenne?
Mijn A. probeert me ook naar bed te lokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En wat let je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Goodbye het volgende:
Oefenenenenenne?
Mijn A. probeert me ook naar bed te lokken
WTF, echt niet, dan gaat ie lief smsenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
APK is een bitch als ie gedronken heeft![]()
Nu ff Belle luisteren
Oh laat me toch een keertje het tuinhekje van Esmeralda openduwenquote:Oh ! laisse-moi rien qu'une fois
Pousser la porte du jardin d'Esméralda
Ja, lekker weer, degene die naar bed gelokt wordt gaat daar over postenquote:
Mij niet hoor, jou misschien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF, echt niet, dan gaat ie lief smsen
Die ouwe ransaapquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke zin:
[..]
Oh laat me toch een keertje het tuinhekje van Esmeralda openen!
queueueuueeeeequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, lekker weer, degene die naar bed gelokt wordt gaat daar over posten
Echt? Of probeer je zn imago hoog te houden?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij niet hoor, jou misschien.
Mij smst ie heul valsche zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.
Staat er een rij voor ja?quote:
Seks kan ook op de bankquote:Dan moet ik ehlemaal opstaan van de bank enzooo
quote:
Als er een oerwoud is waar een hek omheen moet, nee bedanktquote:
Nee echt, hij vergeleek me net nog met zijn pixelzusquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? Of probeer je zn imago hoog te houden?
Hoiquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
APK is een bitch als ie gedronken heeft![]()
Nu ff Belle luisteren
Sommige netjes bijgehouden tuintjes hebben ook een hekje. Maar ja, Esmeralda is een zigeunerin, die zal alles wel laten groeienquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als er een oerwoud is waar een hek omheen moet, nee bedankt
True thatquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Goodbye het volgende:
Ach, betree en sms van apeekaa dan geen sms at allllllllllll
Neem nog een slokje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Goodbye het volgende:
Ach, betree en sms van apeekaa dan geen sms at allllllllllll
Neverquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt, hij vergeleek me net nog met zijn pixelzus
Jij hebt tenminste een vent om tegenaan te kruipen straks. Dat kunnen ik en Tombo niet zeggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Goodbye het volgende:
En dan krijg ik eensms vanTombo om het r nog mar een s in te wrijven
Goffer, dat was om je te troostenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Goodbye het volgende:
En dan krijg ik eensms vanTombo om het r nog mar een s in te wrijven
HIHIHIHIHIHIHIquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer, dat was om je te troosten
Dat jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vent om tegenaan te kruipen straks. Dat kunnen ik en Tombo niet zeggen.
Jezelf voorop plaatsen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vent om tegenaan te kruipen straks. Dat kunnen ik en Tombo niet zeggen.
Jij hebt kittens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jezelf voorop plaatsen.![]()
Mij vergeten.
Ach, als je er zin in hebtquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had wel contact met een vent hier uit de buurt (eigenlijk heel fout.... maar ja, de schaamte voorbij zeg maar) die wel met me wilde afspreken voor wat actie (echt heel fout eigenlijk)... alleen heb ik toch echt definitief afgewezen toen ie zei "Het moet wel buiten, want ik kan niet ontvangen thuis". JA DAAG.
Iehieeeeew Erikquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had wel contact met een vent hier uit de buurt (eigenlijk heel fout.... maar ja, de schaamte voorbij zeg maar) die wel met me wilde afspreken voor wat actie (echt heel fout eigenlijk)... alleen heb ik toch echt definitief afgewezen toen ie zei "Het moet wel buiten, want ik kan niet ontvangen thuis". JA DAAG.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, als je er zin in hebt
Buitenseks lijkt me juist wel cool een keer
En zie hier het verschil tussen jou en mijquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Iehieeeeew Erik
Dat klinkt echt parkeerplaatsseks achtig
Dat klinkt wel heeeel fout.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat denk je dat ik allemaal met die beestjes doe?quote:
Toedels dronken droppie!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
NOUUUUUUUUUUUUUUUU jongens, ik ga slapen!
bereid je er op voor dat ik morgen weer nucht er bennn![]()
Daahaaaag
Have fun voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
Daahaaaag
Ja, vast heel leuk met iemand die je wél kentquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, als je er zin in hebt
Buitenseks lijkt me juist wel cool een keer
MIAUW!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Goodbye het volgende:
Daahaaaag
Volgens mij slaapt ze na 5 minuten. En snurkt ze.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toedels dronken droppie!
Ga je je wel eerst nog ff laten uitwonen?
Ik zou het niet met een wildvreemde doen hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En zie hier het verschil tussen jou en mij
Wat dénk jij wel niet van mij!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toedels dronken droppie!
Ow, dan is het niet strafbaar. Of zoiets.quote:
Oke, wie ben je en hoe kom jij op het account van Greys?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toedels dronken droppie!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vast heel leuk met iemand die je wél kent, maar ik wil toch minstens voordat ik met een nieuwe kerel ga boomchikawawa'en een drankje krijgen en ergens op een bank of stoel kunnen zitten. Niet hier tegenover in het park in de bosjes even van bil en dan weer terug naar huis
.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het niet met een wildvreemde doen hoor
Maar gewoon, met iemand waar je van houdt en die je vertrouwt, een keertje
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Toedels dronken droppie!
GMTAquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Have fun voor het slapen gaan [ afbeelding ]
En het stomme is dat ik niet eens dacht "Ik ga dit meteen maar afkappen" maar 'm eerst nog met me laat flirtenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dan is het niet strafbaar. Of zoiets.
Ok, veel plezier dan!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, wie ben je en hoe kom jij op het account van Greys?
Omdat je van ons houdtquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vroeg 'm wat hij het leukst aan zichzelf vond, en toen zei ie "Dat mijn schaamhaar ook rood is" (hij is roodharig).
Godallejezusquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vroeg 'm wat hij het leukst aan zichzelf vond, en toen zei ie "Dat mijn schaamhaar ook rood is" (hij is roodharig).
Maar via chat is ánders.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het stomme is dat ik niet eens dacht "Ik ga dit meteen maar afkappen" maar 'm eerst nog met me laat flirten. Wel allemaal via chat dus het valt wel mee
.
Omdat carpool!quote:
Ik lees telkens homoharen.quote:
Wat een pareltje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
God, als je dat het mooiste aan jezelf vindtquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zelfs ookquote:
Ja maar toch, nog ff bevestigen maar enzo.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat die jongen zei, die jongen zelf of zijn schaamhaar?
Geef maar toe dat rood schaamhaar jouw geheime turn-on isquote:
Bij McArmy zou ik er niet over vallenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef maar toe dat rood schaamhaar jouw geheime turn-on is.
Nevah!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
oh oh. En toen dacht hij natuurlijk: " Whoei Oranje boven!"quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zei ook dat ie met z'n haarkleur vandaag dan een goede dag moest hebben!
Nein.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Als ik nu zeg dat ik naar bed ga omdat mijn luikjes bijna dicht vallen geloven jullie me niet he?
Maar je zou toch wel een "quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij McArmy zou ik er niet over vallen
Nee, dan ga je de hand aan jezelf slaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Als ik nu zeg dat ik naar bed ga omdat mijn luikjes bijna dicht vallen geloven jullie me niet he?
JAAAAAAAAAAAAA dat wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je zou toch wel een "" op je gezicht krijgen als ie dat als z'n leukste feature zou noemen
.
Maar je doet toch pas je luiken dicht als je naar bed gaat? Zodat niemand je in je nakende niksie kan zien?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan ga je de hand aan jezelf slaan
Want het water. Enzo.
Voor daarna alvast weltrusten
quote:
Dan laat ik jullie alleen met jullie vuige gedachten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan ga je de hand aan jezelf slaan
Want het water. Enzo.
Voor daarna alvast weltrusten
Welterusten in ieder geval! Tot morgen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een beetje een foute situatie, maar ik vind 'm wel echt supercute.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht hetzelfde, geef nou maar toe
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze is wel leuk toch?
Hoezo foute situatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een beetje een foute situatie, maar ik vind 'm wel echt supercute.
Is ie bezet?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, hij woont in Amerika en komt volgende maand een week naar Amsterdamquote:
Echt nietquote:
Neverquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, die gaat straks de hand aan zichzelf slaan!
Uitwonen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, hij woont in Amerika en komt volgende maand een week naar Amsterdam.
Dan niet doen Erik, trust mequote:
Natuurlijk niet, ik ben braaf hequote:
Sommigen zijn TE lekkerquote:
Klopt. Die "nooit" is eigenlijk ook een "bij voorkeur niet"quote:
Ja, nu wil ik mn bezette liefde dus bellenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Die "nooit" is eigenlijk ook een "bij voorkeur niet".
Ah, elke avond dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben braaf he
Waarvoor?quote:
Dat dacht ik al aan de foto te zien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Die amerikaan is trouwens ook een heul stuk ouder dan dat ik ben.
Dat ook weer nietquote:
Ik sta al bijna voor je deurquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarvoor?
Hebben we een trio om middernacht waar jullie mij vergeten zijn van op de hoogte te stellen?
Nee, jullie zouden waarschuwen als ik bijna te ver zou gaan wegens te veel witte wijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
Waarvoor?
Hebben we een trio om middernacht waar jullie mij vergeten zijn van op de hoogte te stellen?
Je waarnemingsvermogen blijft me verbazen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat dacht ik al aan de foto te zien.
Ach, we duwen dat tuinhekje wel open hoor.quote:
Dat deed ik twee uur geleden al pipo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden waarschuwen als ik bijna te ver zou gaan wegens te veel witte wijn.
Ik vind je nog liefquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden waarschuwen als ik bijna te ver zou gaan wegens te veel witte wijn.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, we duwen dat tuinhekje wel open hoor.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je waarnemingsvermogen blijft me verbazen!
Nee, gek he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef APK het volgende:
Tuinhekje
En Grees durft niet een delete-date![]()
Tombo wel
Ik ben bloedjenuchter!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, hoeveel heb jij trouwens op?
Klink ik nu dom als ik nu zeg dat ik niet weet wat een delete-date is?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef APK het volgende:
Tuinhekje
En Grees durft niet een delete-date![]()
Tombo wel
Ja, geheel in Belle-stijl.quote:
Bij 'Delete' kan je jezelf laten waxenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Klink ik nu dom als ik nu zeg dat ik niet weet wat een delete-date is?
En ook geen seksquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gek he?
En je moet ook echt niet in een jacuzzi gaan zitten net na het deleten, trust me
Leg het verband ff snelquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Klink ik nu dom als ik nu zeg dat ik niet weet wat een delete-date is?
Dan moet je niet van tevoren over rood schaamhaar hebben opgescheptquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij 'Delete' kan je jezelf laten waxen
Of wrijving, had die ene man toch?quote:
Durf jij wel dan?quote:
Ja, is het gek ja als je met iemand die je nog nooit gezien hebt jezelf gezellig gaat laten waxen?quote:
Jij hebt niet goed opgeletquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, insmeren met wax, en dan met zo'n papiertje dat er dus weer afrukken zodat het papier de wax en de haren meetrekt.
Maar eerst deleten en dan sauna schiet niet op dusquote:
Maar wel liefquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
McWapper had gewoon gelijk.
Ik ben preuts
Dan maar preuts
Preuts4life!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
McWapper had gewoon gelijk.
Ik ben preuts
Dan maar preuts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deleten doe je eerst privé, toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
Ja, is het gek ja als je met iemand die je nog nooit gezien hebt jezelf gezellig gaat laten waxen?
En daarna in je nakie een sauna in duikt? Van het andere geslacht?
Joh!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn. Dan gebeurt er dus niets in je leven he
.
Ik vind je lief enzo hoorquote:
Sorry, maar ik pieker d'r niet overquote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Deleten doe je eerst privé, toch?
En daarna ga je even iets drinken in een Ierse pub ofzo en heel hard lachen over de delete-ervaring
En dan naar de sauna
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Deleten doe je eerst privé, toch?
En daarna ga je even iets drinken in een Ierse pub ofzo en heel hard lachen over de delete-ervaring
En dan naar de sauna
Het klinkt echt best gezellig, maar zoiets ga ik nooit van mijn leven durvenquote:
Huhquote:Op zondag 1 mei 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat nu, heb je weer DM, PM en sms tegelijk?
De vorige keer dat je 'wat een gedoe johquote:
Okay, heb ik weer.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer dat je 'wat een gedoe joh' riep hier (gisteravond...) had je PM, DM en sms tegelijk en kon je dat allemaal niet meer behapstukken. Tenminste, zo leek het.
Maar laat maar. Cheers
Belachelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten we elkaar nou gewoon niet te begrijpen hier?!
Whut?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys!
Vanaf 1.37 zingt je roodharige makker.
Die vale?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys!
Vanaf 1.37 zingt je roodharige makker.
Het is dus fucking 'te veel'quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
Je hebt iets teveel wijn op en snapt er geen reet meer van.
Morgen vroeg op en ik val steeds al bijna in slaap nuquote:
Sla de hand aan jezelf. Schijnt erg ontspannend te zijn (na afloop dan).quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen vroeg op en ik val steeds al bijna in slaap nu
JF, gaat het ff nietquote:Op zondag 1 mei 2011 00:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Sla de hand aan jezelf. Schijnt erg ontspannend te zijn (na afloop dan).
Hij is een beetje Rivella, maar niet zo Rivella als Muisquote:
Hij is zo leuk hequote:
Je vergeet 'doen'.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is zo leuk he. Ik wil heb hebben of zijn.
Ja. Dat vergeet ik. En dan tot DAAAAWWWWNNNNNNquote:
Doe wat je niet laten kan.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef APK het volgende:
Hmmz, nog geen sms van Grees of tombo.
Zal ik jou eens lekker gaan beledigen, Maarten?
Oh daar, ik kon mijn post niet meer vindenquote:
PSHT!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef APK het volgende:
Hmmz, nog geen sms van Grees of tombo.
Zal ik jou eens lekker gaan beledigen, Maarten?
Een beetje wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oei, je alleen Maarten noemen is een heikel punt?
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Wtf, ik ga echt geen 4 lettergrepen en een streepje gebruiken steeds
Wat jij, tha_erikje?
Dan noem je me toch M-P of MP of wissel je Maarten met Pieter af.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Wat jij, tha_erikje?
Ik ook niet, Tombolafan!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Wat jij, tha_erikje?
Dat maak ik zelf wel uit natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan noem je me toch M-P of MP of wissel je Maarten met Pieter af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |