En het stomme is dat ik niet eens dacht "Ik ga dit meteen maar afkappen" maar 'm eerst nog met me laat flirtenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dan is het niet strafbaar. Of zoiets.
Ok, veel plezier dan!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, wie ben je en hoe kom jij op het account van Greys?
Omdat je van ons houdtquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vroeg 'm wat hij het leukst aan zichzelf vond, en toen zei ie "Dat mijn schaamhaar ook rood is" (hij is roodharig).
Godallejezusquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vroeg 'm wat hij het leukst aan zichzelf vond, en toen zei ie "Dat mijn schaamhaar ook rood is" (hij is roodharig).
Maar via chat is ánders.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het stomme is dat ik niet eens dacht "Ik ga dit meteen maar afkappen" maar 'm eerst nog met me laat flirten. Wel allemaal via chat dus het valt wel mee
.
Omdat carpool!quote:
Ik lees telkens homoharen.quote:
Wat een pareltje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
God, als je dat het mooiste aan jezelf vindtquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zelfs ookquote:
Ja maar toch, nog ff bevestigen maar enzo.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat die jongen zei, die jongen zelf of zijn schaamhaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |