Dan niet doen Erik, trust mequote:
Natuurlijk niet, ik ben braaf hequote:
Sommigen zijn TE lekkerquote:
Klopt. Die "nooit" is eigenlijk ook een "bij voorkeur niet"quote:
Ja, nu wil ik mn bezette liefde dus bellenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Die "nooit" is eigenlijk ook een "bij voorkeur niet".
Ah, elke avond dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben braaf he
Waarvoor?quote:
Dat dacht ik al aan de foto te zien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Die amerikaan is trouwens ook een heul stuk ouder dan dat ik ben.
Dat ook weer nietquote:
Ik sta al bijna voor je deurquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarvoor?
Hebben we een trio om middernacht waar jullie mij vergeten zijn van op de hoogte te stellen?
Nee, jullie zouden waarschuwen als ik bijna te ver zou gaan wegens te veel witte wijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
Waarvoor?
Hebben we een trio om middernacht waar jullie mij vergeten zijn van op de hoogte te stellen?
Je waarnemingsvermogen blijft me verbazen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat dacht ik al aan de foto te zien.
Ach, we duwen dat tuinhekje wel open hoor.quote:
Dat deed ik twee uur geleden al pipo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden waarschuwen als ik bijna te ver zou gaan wegens te veel witte wijn.
Ik vind je nog liefquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden waarschuwen als ik bijna te ver zou gaan wegens te veel witte wijn.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, we duwen dat tuinhekje wel open hoor.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je waarnemingsvermogen blijft me verbazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |