Mijn wijn blijf je klein, stuk chagrijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar moeder schenkt wijn voor me in, uit 't niets..
terwijl ze 't normaal haat als ik drink!
WAIT WHUT?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn wijn blijf je klein, stuk chagrijn.
Whoe;... sommige mensen zijn hun fokleven niet meer zeker danquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
je wilt modje spelen? Van mij wel hoor
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Whoe;... sommige mensen zijn hun fokleven niet meer zeker dan
Ja, hij was een hoofdact en flink op de covertour. Tot ik het zat was en ben vertrokken.quote:
Niet goed/leuk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, hij was een hoofdact en flink op de covertour. Tot ik het zat was en ben vertrokken.
Hij had er nooit mee moeten beginnen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet goed/leuk?
Ik dacht dat-ie allang was gestopt met zingen
Eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij had er nooit mee moeten beginnen!
Voor een niet zanger best aardig in een feesttent, maar ik had er geen zin in.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet goed/leuk?
Ik dacht dat-ie allang was gestopt met zingen
Nopequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand nog gewonnen met de staatsloterij vandaag?
dan moet je veel geld eisenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is vast alleen voor een verblijfsvergunning
zit je nu groningers te beledigen, vuige amsterdammert?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ah in vgl met een groninger zou ik zeggen dat je erop vooruitgaat dan he
hehe, ik zou eigenlijk niet durven. groningen moet eerst nog ff winnen van psv hequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zit je nu groningers te beledigen, vuige amsterdammert?
voetbalquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik zou eigenlijk niet durven. groningen moet eerst nog ff winnen van psv he
Zoals getrainde mensen doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
nee, kroonkurk tussen duim en wijsvinger en dan trekken
ik plak ook, hihiquote:Op zondag 1 mei 2011 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
Na een glas cola gaat het een stuk beter.
Straks huis opruimen, mijn vloer plakt.....
Als Wij verliezen en de boeren ook punten verspelen dan is Duitsland kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:49 schreef iBenny het volgende:
Twente zou vandaag al kampioen kunnen worden toch?
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Wij verliezen en de boeren ook punten verspelen dan is Duitsland kampioen.
Ja gekkiequote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom kies ik vandaag nou weer uit om schoon te maken?
Weer is prachtig, niet te warm, lekker briesje
Mwah, kheb mn ramen open staan, lekker muziekje aan.. dus t is wel te doen... t waait lekker door..quote:
Dortmund.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Wij verliezen en de boeren ook punten verspelen dan is Duitsland kampioen.
11 punten geloof ik, dan moet je gewoon laatste week maart, eerste week april kampioen worden.quote:
Koud? Is toch juist lekker?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
En nu is het een koude wind..
*raam dicht doet!*
Ze spelen allebei wel leukquote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef JJH het volgende:
Ze staan gelijk.
Ik keek ff op teletekst, als het zo doorgaat word het een doelpuntrijke pot.
Ik lig nog steeds in de zonquote:Op zondag 1 mei 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Harregat! nu heel koud hier, en bewolkt..
Das een goeiequote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Op de radio een spotje, dat je OMO gratis 30 dagen mag proberen, niet tevreden geld terug..
MAAR HOE KRIJG JE JE GELD TERUG ALS JE HET AL GRATIS MAG PROBEREN?
Ik had 'm idd ook gehoord... maar nog niet zo over nagedachtquote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja toch, niet dan?
Ja hoorr, jaa jaaaa!
geen idee, gewoon op een plek met veel alcoholquote:Op zondag 1 mei 2011 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
In zo'n pot? Op een plank? In één of ander verstoft biologielokaal?
Laatse keer was westerbergen. Spullen voor 1 nachtje kan ik meestal wel in mijn schoudertas kwijt.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Whoe, alleen nog bureau afnemen, stofzuigen en bed opmaken..
dan proberen mn kamer een half uur netjes te houden
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef iBenny het volgende:
Wat een stel tokkies lopen er toch rond in dit landde supermarkt hier
Ik kom ook wel eens in de super met slippers en een korte broek.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk er een stel slippers bij en een te korte broek en het beeld is compleet
ik eet echt niet altijd!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Check ook die soda.
Dikke mensen zie je altijd eten, let maar eens op.
Waar zie je mij jou dik noemen?quote:
Volgende week nog! Ze kunnen eventueel misschien nog op doelsaldo.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Check ook die soda.
Dikke mensen zie je altijd eten, let maar eens op.
ohquote:Op zondag 1 mei 2011 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik eet nu echt een heerlijke gigantische omelet op een italiaanse bol
yay ontbijt
Volgende week is er beker. Over 2 weken Ajax-Twentequote:Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgende week nog! Ze kunnen eventueel misschien nog op doelsaldo.
Ik ben weg, tot ergens volgende week ofzo.
Zoooo spannend, die laatste wedstrijd ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende week is er beker. Over 2 weken Ajax-Twente
Gelijkspel, Twente kampioen - Twente wint, Twente kampioen - Ajax wint, Ajax kampioen
Wij mama's zijn baasquote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Moeders kunnen 't oo altijd verpesten![]()
Heb je je ramen ook gewassen?
Sterf
Wuut?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
God... dit heb ik weer...
ik druk ergens verkeerd op... nu heb ik een verlepte internet 9 ofzo, en msn is weg
chrome... http://www.google.com/chrome/?hl=nlquote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja
Ik wil een degelijke internet shizzle..
welke moet ik downloaden? dit is poep!
in onz, is dat een vrij lang topic andersquote:Op zondag 1 mei 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanmiddag was er een topic gesloten bij post #241
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in onz, is dat een vrij lang topic anders
Dankje benny! stuk beter!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
chrome... http://www.google.com/chrome/?hl=nl
Die is keisnel ivm IE
Ehm, de versie hiervoor. Maar ik weet niet of die meer werkt.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
En welke msn is het best? want ik krijg nu een kansloze 2011 versie
skup ze in de kut kally!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Gvd ze zijn met bootjes aan het spelen buiten, maar die motoren maken een herrie, daar begin je dan ook pas kwart over 9 mee, in een woonwijk
Oudste is al wakker ervan....
Wil jij mijn zingende overbuurmeisje???quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Gvd ze zijn met bootjes aan het spelen buiten, maar die motoren maken een herrie, daar begin je dan ook pas kwart over 9 mee, in een woonwijk
Oudste is al wakker ervan....
owquote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
Het zijn 2 volwassen mannen, en die bootjes kosten een paar honderd euro per stuk. Leuke hobby verder maar niet om deze tijd
skup ze in de zak kally! be a man!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
Het zijn 2 volwassen mannen, en die bootjes kosten een paar honderd euro per stuk. Leuke hobby verder maar niet om deze tijd
Hmmm, niet bepaald neequote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
de lading is er net uit..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
wie heeft er een luchtbuks voor mij????
Geef ze van Jetje lief!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
Nah ja, ik ga weer lezen, ze zullen zo wel stoppen, te donker
Dat was echt geniaal vroegerquote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
TMF chat is niet meer wat het was vroeger
Das nog veelquote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook.. ik was 13 ofzo.. maar, toen chatten er echt honderden, zoniet duizenden mensen
nu 191
Ik was in die tijd nog vrij bang voor chatten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
TMF chat is niet meer wat het was vroeger
ja maar dat is dan verdeeld over allemaal boxen he.. 2 waar veel inzaten, en de rest allemaal matig.. 1 tot 7 personenquote:
arm konijn!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was in die tijd nog vrij bang voor chatten.
Het oosten is het nieuwe westen. Het voetbal overnemen is daar een onderdeel van.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef borisz het volgende:
In het oosten komt alles altijd vijf jaar later aan he.
je bent ook op kantoor om te werken, niet om te fokken!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Internet is langzaam hier op kantoor... dus kan niet veel op fok
vakanties.... rustig.... ik verveel mequote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je bent ook op kantoor om te werken, niet om te fokken!
Doe een spelletje op je iPhonequote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vakanties.... rustig.... ik verveel me
Angrybirdsquote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vakanties.... rustig.... ik verveel me
Ohw, dat zou best kunnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij is het tegenwoordig zo dat ze dan 1x in de 5 jaar dicht moeten op die dag,
Nja, officieel krijg je er ook niet echt vrij voorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik vind 4 mei ook niet echt een feestdag,nu ik er zo over nadenk, want dodenherdenking
klopt, plus 150% betaald.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat zou best kunnen.
Ze moeten sowieso aan je vragen of je wilt werken dan, ze mogen je niet zomaar inroosteren. Was van de week in het nieuws
das wel lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Of 200..
Ik moest een keer een zondag voor kerst werken.. 300%
Nouhouquote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank Benny, soms is het fijn om te zien dat ik niet de enige ben die af en toe flink achterloopt.
Maar wij hebben kaartenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef iBenny het volgende:
X Factor is uitverkocht
En ik ben er nog niet achter waar de audities van TVOH zijn en wanneer deze zijn
Dat was dus ook mijn eerste gedachte, snap niet dat het opeens zo breed wordt uigemeten in de mediaquote:
Ik heb het nog niet meegekregen, best raar. Gelukkig straks weer Shownieuws en Boulevard kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn eerste gedachte, snap niet dat het opeens zo breed wordt uigemeten in de media
Met reacties van de buurman van Hans Klok over het overlijden van Osama.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegekregen, best raar. Gelukkig straks weer Shownieuws en Boulevard kijken.
Die buurman maakte wel even de mooiste vlechtjes in zijn baard. Dus heeft recht van spreken.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Met reacties van de buurman van Hans Klok over het overlijden van Osama.
Ah, ze heeft de mazzel dat Osama is gepaktquote:Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegekregen, best raar. Gelukkig straks weer Shownieuws en Boulevard kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |