2 glazenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef cindy11 het volgende:
Hoe snel is Mo dronken en zwalkt op haar hakken door het huis......doe maar een gok!
en hoe snel mist ze maikquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef cindy11 het volgende:
Hoe snel is Mo dronken en zwalkt op haar hakken door het huis......doe maar een gok!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Chuckster het volgende:
Deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist
Nou, zwalken op d'r hakken doet ze al (daar kan ze nl. gewoon niet op lopen) en aangezien ze altijd achter elkaar doorzuipt, geef ik d'r een half uur.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef cindy11 het volgende:
Of ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik denk rond 12 uur,eerst moet ze nog onwijs vervelend worden...
Dat vind ik ook van dat jurkje, echt boereguiquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, zwalken op d'r hakken doet ze al (daar kan ze nl. gewoon niet op lopen) en aangezien ze altijd achter elkaar doorzuipt, geef ik d'r een half uur.
Ik denk overigens dat het originele jurkje Sharon beter had gestaan.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Liggend op haar bed met haar lap ligtop.
Ik heb zin in bitterballenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Darklight het volgende:
Ik heb ook zin in haring, echt lekker
drie kwartierquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef cindy11 het volgende:
hahaha de laptop op de rug van DE ridderquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Liggend op haar bed met haar laptop.
Het is vrij duidelijk dat het alleen maar hierom gaat, toen de stem iets leuks ging doen met die vuilnis-jurk ( aan een hyves-bakvisje weggegeven, ze moest es wetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef Chuckster het volgende:
TOFS loopt imagoschade op, aw mah gawd
"want ik wil je wat vragenquote:
quote:
Echt niet nodig...op beide fora vind ik het leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Urb het volgende:
Net effe op Vol gelezen en die reacties naar Fok toe zijn best grappig om te lezen, voel toch nog steeds een beetje onderhuidse spanning.
Maar altijd met een knipoog. Geen gedoe als met Nowlivequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Urb het volgende:
Net effe op Vol gelezen en die reacties naar Fok toe zijn best grappig om te lezen, voel toch nog steeds een beetje onderhuidse spanning.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
Eindelijk muziek,eindelijk genieten zegt Mo, ff wachtennnnnn dan begint ons genieten!
Maar je begon stiekum toch zelf met stoken door te zeggen dat Gerard daar mee-postte.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Echt niet nodig...op beide fora vind ik het leuk
Was geen stoken hoor, meer als grapje bedoeld. De reacties waren wel grappig inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar je begon stiekum toch zelf met stoken door te zeggen dat Gerard daar mee-postte.![]()
http://forum.vol.nl/post-4942101.html#4942101
![]()
Ik welquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Starlie het volgende:
Flip en Jo verliefd eerlijk gezegd geloof ik er niets van!!!
Niet letterlijk nee, maar zat opmerkingen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Mo heeft het vandaag nog niet over Maik gehad
Ik welquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Starlie het volgende:
Flip en Jo verliefd eerlijk gezegd geloof ik er niets van!!!
Die is grappigquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Want die blikken in je ogen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Was geen stoken hoor, meer als grapje bedoeld. De reacties waren wel grappig inderdaad
dies goeeeeddddquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Want die blikken in je ogen...
[ afbeelding ]
Gerardquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Bij dit lied had Gerard ook moeten zijn!
ik ook ik vind het echt heel ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Godver ik baal er nog steeds van dat hij er niet meer in zit!
Fixed, zijn we meteen klaar en hoeven we het niet nog 2000 miljoen % keer te typen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Bij dit lied alles had Gerard ook nog moeten zijn!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
Onenigheid over van wie welk glas is Mo en Jo
waarop Jo zegt neem maar ik neem wel een slok minder.
beter dan zo'n pik-teaser als JoJoquote:
lijkt op o solo moiquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
Ik lig krom van het lachen op de grond om dit nummer... WTF is dit???!
wat een schatje!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
beter dan zo'n pik-teaser als JoJo
Die cap maakte ik ook net, met de gedachte dat ze niet zo op hem stappen .quote:
Met " Jij was mijn neger "quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef shomila het volgende:
Secredo denkt wat een kutmuziek ik ga slapen.
[ link | afbeelding ]
Ze heeft er 2 op toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Nostalgist het volgende:
Mo komt al behoorlijk manisch over...
Ze heeft het zadel eraf gehaaldquote:
Lauraquote:
ik hoop het zoooooooooquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Candyfreak het volgende:
Zou wat zijn als Mo straks als ze dronken is Philip op de bek pakt
Klopt.. Maar wel heavy ones... volgens mij 400 ml jenever op 300 ml sinaasappelsap..quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
He, kijk nou wie er binnen komt vliegen!!
[ afbeelding ]
Dan is het helemaal saaiquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef willllll het volgende:
missie voor mo geen liedjes meer meezingen
[ afbeelding ]
Heeeeeee Geer!!! welkom zonder jou is er niks aan!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo verdwalen? Die heeft toch allang een account hier?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Urb het volgende:
Omg, ik heb Alex gespot op Vol!![]()
Op zaterdag 30 april 2011 @ 21:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Fok is veul te groot voor Geer.... die gaat daar verdwalen en gillend gek worden
Hij kan beter bij ons beginnen..... lekker rustig aan
precies... ...en de vol groep is klein/groot genoeg om bij Geer een keer gezellig in de tuin te zitten....
laat maar komen maar hij zal waarschijnlijk niet meer willenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hele welkom topic op VOL is pas vanavond opgezet... Bij ons stond het er al donderdag direct na de uitslagquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Urb het volgende:
Omg, ik heb Alex gespot op Vol!![]()
Op zaterdag 30 april 2011 @ 21:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Fok is veul te groot voor Geer.... die gaat daar verdwalen en gillend gek worden
Hij kan beter bij ons beginnen..... lekker rustig aan
precies... ...en de vol groep is klein/groot genoeg om bij Geer een keer gezellig in de tuin te zitten....
Ja, alleen ff andere muziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit leuk hoor [ afbeelding ][ afbeelding ]
Mja dat zag ik ook maar ik dacht laat maar, wil niet stoken ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hele welkom topic op VOL is pas vanavond opgezet... Bij ons stond het er al donderdag direct na de uitslag
als poetslapquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef shomila het volgende:
Jo tegen Flip dat zijn shirt geld waard wordt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef shomila het volgende:
Flip zegt er nu over dat je eerst zegt het is mislukt en nu zeg je dit. wat denk je dat Nederland wel niet denkt nu.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef shomila het volgende:
Juist 2sec later was ie pleitequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Segootje denk, die Nederlanders lijken wel van de pot gesjuffeld.
Dat ze mislukte kleding opkopen voor de webwinkel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Flip zegt er nu over dat je eerst zegt het is mislukt en nu zeg je dit. wat denk je dat Nederland wel niet denkt nu.
quote:
Beetje jammer dat Flip zich ook altijd zo druk maakt om wat de kijkers denken..quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Flip zegt er nu over dat je eerst zegt het is mislukt en nu zeg je dit. wat denk je dat Nederland wel niet denkt nu.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef knagsje het volgende:
JOOTJUHHHHHHHHHHHHHH
[ link | afbeelding ]
quote:
Zekersquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef Darklight het volgende:
Zou Maik lekker aan het feesten zijn met Johanna?
Of met Jaap ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef Darklight het volgende:
Zou Maik lekker aan het feesten zijn met Johanna?
Ik zou me schamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |