2 glazenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef cindy11 het volgende:
Hoe snel is Mo dronken en zwalkt op haar hakken door het huis......doe maar een gok!
en hoe snel mist ze maikquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef cindy11 het volgende:
Hoe snel is Mo dronken en zwalkt op haar hakken door het huis......doe maar een gok!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Chuckster het volgende:
Deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist
Nou, zwalken op d'r hakken doet ze al (daar kan ze nl. gewoon niet op lopen) en aangezien ze altijd achter elkaar doorzuipt, geef ik d'r een half uur.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef cindy11 het volgende:
Of ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik denk rond 12 uur,eerst moet ze nog onwijs vervelend worden...
Dat vind ik ook van dat jurkje, echt boereguiquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, zwalken op d'r hakken doet ze al (daar kan ze nl. gewoon niet op lopen) en aangezien ze altijd achter elkaar doorzuipt, geef ik d'r een half uur.
Ik denk overigens dat het originele jurkje Sharon beter had gestaan.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Liggend op haar bed met haar lap ligtop.
Ik heb zin in bitterballenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Darklight het volgende:
Ik heb ook zin in haring, echt lekker
drie kwartierquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef cindy11 het volgende:
hahaha de laptop op de rug van DE ridderquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Liggend op haar bed met haar laptop.
Het is vrij duidelijk dat het alleen maar hierom gaat, toen de stem iets leuks ging doen met die vuilnis-jurk ( aan een hyves-bakvisje weggegeven, ze moest es wetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef Chuckster het volgende:
TOFS loopt imagoschade op, aw mah gawd
"want ik wil je wat vragenquote:
quote:
Echt niet nodig...op beide fora vind ik het leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Urb het volgende:
Net effe op Vol gelezen en die reacties naar Fok toe zijn best grappig om te lezen, voel toch nog steeds een beetje onderhuidse spanning.
Maar altijd met een knipoog. Geen gedoe als met Nowlivequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Urb het volgende:
Net effe op Vol gelezen en die reacties naar Fok toe zijn best grappig om te lezen, voel toch nog steeds een beetje onderhuidse spanning.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
Eindelijk muziek,eindelijk genieten zegt Mo, ff wachtennnnnn dan begint ons genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |