ze zijn niet zo te spreken over de huidige paus zag ik op journaalquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
De wijlen paus is schijnzalig verklaard!
Tis dan ook een engerd van de bovenste plankquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zijn niet zo te spreken over de huidige paus zag ik op journaal
Er is idd geen kut op de tv.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
Ben in een goeie bui en wil dat zo houden kunnen we niet als volwassen mensen normaal met elkaar omgaan, dank jullie wel
ben je kwijt dan???quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
Waarom ben ik altijd alles kwijt. Ik denk het dan op een heel cunning plekje op te bergen... maar terugvinden, ho maar.
nee hou niet van speurneus serie`s echt he helemaal niks vanavondquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Er is idd geen kut op de tv.
Nu begint op België de detective Wire in the blood. Ga ik dat wel kijken.
Flikker jij dan maar op met je gejank over Ian_Nick en Pietje en een paar kattenpostjes. Niemand heeft je iets aangedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Coos het volgende:
Disana flikker eens op met je nu weer een PM.![]()
Ik zou hem eigenlijk hier moeten plaatsen om te laten zien wat voor walgelijk wijf je ben.
Volgens mij ben je niet helemaal jofel in je bovenkamer. Lees het allemaal nog eens rustig na zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Flikker jij dan maar op met je gejank over Ian_Nick en Pietje en een paar kattenpostjes. Niemand heeft je iets aangedaan.
Dat zou er nog eens bij moeten komen ook!quote:
Hou dan op met dat gejank.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen ook!
Ja sorry, maar wie loopt er nu te janken per DM, PM en hier. Ik heb mijn (aangekondigde) punt gemaakt en was er verder klaar mee, maar je blijft zeiken.quote:
hangertje snap ik wel maar koppeling zo een soort sleuteltje bedoel je???quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bakje met koppeling voor de verwarming en een hangertje
Nee, een plastic bakje vol met koppelingen en schroefjes en meuk. Hoe een mens dat kan kwijtraken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hangertje snap ik wel maar koppeling zo een soort sleuteltje bedoel je???
Dat is dan iig wel een heel cunning plekjequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
Waarom ben ik altijd alles kwijt. Ik denk het dan op een heel cunning plekje op te bergen... maar terugvinden, ho maar.
Op zolder bij de CV-ketel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bakje met koppelingen voor de verwarming en een hangertje
ja moet bekennen raak nooit wat kwijtquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, een plastic bakje vol met koppelingen en schroefjes en meuk. Hoe een mens dat kan kwijtraken.
Niet om het een of het ander, niet om een rel te ontketenen, maar misschien kun jij ook eens wat duidelijker zijn in plaats van iedere keer die niet geadresseerde vage postings met dito boodschap in de SC deponeren?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
Ben in een goeie bui en wil dat zo houden kunnen we niet als volwassen mensen normaal met elkaar omgaan, dank jullie wel
heb je niet ergens een rommella?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou dan in de schuur moeten zijn, en daar staat het bakje niet.
Of in de koelkastquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Laysa het volgende:
Stelletje piswijven![]()
![]()
Mootie....kijk eens in je berging bij je gereedschap...
lekker gezellig kletsen met elkaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja hallo! Wat doet iedereen hier op koningaterdagavond?
De schuur is al 6 keer doorzocht. Ik begin mijn moeder nu te verdenken van een ondoordachte opruimactie, of de buurman vond de koperen koppelingen wel heel mooi glimmen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Laysa het volgende:
Stelletje piswijven![]()
![]()
Mootie....kijk eens in je berging bij je gereedschap...
ruzie makenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
3 verjaardagen vandaag, ik vind het wel weer goed geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
De schuur is al 6 keer doorzocht. Ik begin mijn moeder nu te verdenken van een ondoordachte opruimactie, of de buurman vond de koperen koppelingen wel heel mooi glimmen.
Ik heb vanavond bij de huisartsenpost gezeten, ik had een beetje te enthousiast met de kat geknuffeld en kreeg zijn poot in mijn oog en zit nu als een piraat met een afgedekt ook op de bankquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bodoel je nu koninghater of toch koningzaterquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zijn hier tig rommelades, -dozen, -plankjes, maar gewoon nergens te vinden. En ik heb hem vast en zeker op een heel slim plekje geparkeerd.quote:
En wat bodoel jij nou eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bodoel je nu koninghater of toch koningzater
Wat of wie, je vriendje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn hier tig rommelades, -dozen, -plankjes, maar gewoon nergens te vinden. En ik heb hem vast en zeker op een heel slim plekje geparkeerd.
huhquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond bij de huisartsenpost gezeten, ik had een beetje te enthousiast met de kat geknuffeld en kreeg zijn poot in mijn oog en zit nu als een piraat met een afgedekt ook op de bank
Weet je wat koper opbrengt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
De schuur is al 6 keer doorzocht. Ik begin mijn moeder nu te verdenken van een ondoordachte opruimactie, of de buurman vond de koperen koppelingen wel heel mooi glimmen.
Dat eerste ken ik.... de gebruiksaanwijzing van de nieuwe thermostaat had ik heel handig op een bepaalde plek in de kast neergelegd, waar ik hem altijd zo zou kunnen pakken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjezus Deisquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond bij de huisartsenpost gezeten, ik had een beetje te enthousiast met de kat geknuffeld en kreeg zijn poot in mijn oog en zit nu als een piraat met een afgedekt ook op de bank
Zomg, mensen die willens en wetens hun verjaardag vieren op koninginnedag en dus verwachten van hun aanbidders dat ze naar hún feestje komen? Hoezo toppunt van egocentralala nog watquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
3 verjaardagen vandaag, ik vind het wel weer goed geweest.
Euh, het was een zeer slechte poging tot hippe woordcombi van koninginnedag en zaterdagavond.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bodoel je nu koninghater of toch koningzater
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat eerste ken in.... de gebruiksaanwijzing van de nieuwe thermostaat had ik heel handig op een bepaalde plek in de kast neergelegd, waar ik hem altijd zo zou kunnen pakken.
En toen ik zwanger was moest de kast verplaatst worden omdat de box anders niet in de kamer kon, zo ergens toen ik net uit het ziekenhuis was en bedrust moest houden, enfin... die kast is ook heel fijn opgeruimd![]()
Al in je meterkast gekeken?
Normaalgesproken zijn het er maar 2, maar iemand had het fantastische plan om ook 30 april te prikken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zomg, mensen die willens en wetens hun verjaardag vieren op koninginnedag en dus verwachten van hun aanbidders dat ze naar hún feestje komen? Hoezo toppunt van egocentralala nog wat
[..]
Euh, het was een zeer slechte poging tot hippe woordcombi van koninginnedag en zaterdagavond.
Mijn broer is gewoon echt jarig....de koningin geeneens...de trutquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zomg, mensen die willens en wetens hun verjaardag vieren op koninginnedag en dus verwachten van hun aanbidders dat ze naar hún feestje komen? Hoezo toppunt van egocentralala nog wat
[..]
Euh, het was een zeer slechte poging tot hippe woordcombi van koninginnedag en zaterdagavond.
Whut, oepsquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beschadiging op mijn hoornvlies, gaat helemaal goed komen met een pleister en een zalfje.quote:
Niet om bijdehand te doen, maar als je op 30 april prikt, dan ben je echt geen 12 maanden onderweg voordat de bevalling er isquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaalgesproken zijn het er maar 2, maar iemand had het fantastische plan om ook 30 april te prikken.
Pirateneendquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beschadiging op mijn hoornvlies, gaat helemaal goed komen met een pleister en een zalfje.
Bluhquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beschadiging op mijn hoornvlies, gaat helemaal goed komen met een pleister en een zalfje.
Mwa dat je naar de verjaardag van je broer gaat kan ik nog wel begrijpen, ik kan er alleen met m'n kop niet bij dat er mensen zijn die van anderen verwachten dat ze alle festiviteiten aan de kant zetten om naar hun verjaardag te komenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn broer is gewoon echt jarig....de koningin geeneens...de trut
oke schrok even van je post doet het zeer niet wrijven hequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh dus toch zalfje. Pokkespul maar helpt goed.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 verjaardagen ook gewoon in dezelfde straat, het hele spul ging even thuis eten en kwam een uur later bij de volgende aankakken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa dat je naar de verjaardag van je broer gaat kan ik nog wel begrijpen, ik kan er alleen met m'n kop niet bij dat er mensen zijn die van anderen verwachten dat ze alle festiviteiten aan de kant zetten om naar hun verjaardag te komen
Maargoed dat ligt vast aan mij
mijn broer zou eigenlijk niets doen...maar toen mochten we komen etenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa dat je naar de verjaardag van je broer gaat kan ik nog wel begrijpen, ik kan er alleen met m'n kop niet bij dat er mensen zijn die van anderen verwachten dat ze alle festiviteiten aan de kant zetten om naar hun verjaardag te komen
Maargoed dat ligt vast aan mij
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
2 verjaardagen ook gewoon in dezelfde straat, het hele spul ging even thuis eten en kwam een uur later bij de volgende aankakken.
Ja want dat is verplicht enzoquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
mijn broer zou eigenlijk niets doen...maar toen mochten we komen eten![]()
En sowieso....een beetje als een mongool met zn alle oranje verkleed gaan
Dus al die vlaggen waren voor jouw broerquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn broer is gewoon echt jarig....de koningin geeneens...de trut
Blijkbaarquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus al die vlaggen waren voor jouw broer![]()
Feli
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke schrok even van je post doet het zeer niet wrijven he
nou laat ze lekker bij de buren binnen wandelen, maar ze komen steeds in hun eentje naar boven heb alles nagekeken en uitgesopt van de week alle kastjes enzoquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef mootie het volgende:
Mieren zijn gewoon bikkeltjes, die wandelen overal heen
Ach arme miertjes, die hebben een hele lange weg achter de rug voordat ze bij jou boven zijn. Leg je dan wel een paar korreltjes suiker voor ze neer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
weet je wat ik me nu oprecht afvraag, heb steeds mieren in de keuken echt hoe komen die binnen op 1 hoog, weer eentje gedood, gewoon stuk of 7 per week maar waar komen die vandaan
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach arme miertjes, die hebben een hele lange weg achter de rug voordat ze bij jou boven zijn. Leg je dan wel een paar korreltjes suiker voor ze neer?
Hou es op over je huisdierenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak ze dood hou helemaal niet van insekten vliegen wespen en al dat spul meer maar is ook vies toch in je keuken
Nou neuh, maar dat is idd wel wat je op tv en op foto's ziet, want het zou gezelligheid uitstralen enzoquote:
Ik vind het ook smerigquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak ze dood hou helemaal niet van insekten vliegen wespen en al dat spul meer maar is ook vies toch in je keuken
Denk dat het een kloteseizoen voor ons gaat worden Haksie, heel erg gunstig voor wespen heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, niet iedereen heeft zulks een gezellige koninginnedag gehad?
heb nu al last van wespen hele grote ook en jaap vreet ze op dood eng.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat het een kloteseizoen voor ons gaat worden Haksie, heel erg gunstig voor wespen heb ik gehoord.
Neequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
In je uppie een knoopje leggen is best moeilijk
Ja kan je kikkerneus toch op het knoopje leggenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
In je uppie een knoopje leggen is best moeilijk
Die kan toch heul niet bij mijn enkel!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kan je kikkerneus toch op het knoopje leggen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
je hebt het moeilijk he vanavond
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kan toch heul niet bij mijn enkel!
Het is weer de tijd, hier wemelt het ook van de mieren buiten. Vanmiddag nog gif overheen gegooid, maar helpt nauwelijks. Na een paar weken zie ik gewoon zandhoopjes op de stoep liggen, die dingen graven als mallotenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
weet je wat ik me nu oprecht afvraag, heb steeds mieren in de keuken echt hoe komen die binnen op 1 hoog, weer eentje gedood, gewoon stuk of 7 per week maar waar komen die vandaan
Was oranjepop leuk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn enkelkettinkje ging los, en nu moet ik van Deis mijn neus op mijn enkel duwen om een knoopje te leggen.quote:
gewoon een fles bleek dr overheenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is weer de tijd, hier wemelt het ook van de mieren buiten. Vanmiddag nog gif overheen gegooid, maar helpt nauwelijks. Na een paar weken zie ik gewoon zandhoopjes op de stoep liggen, die dingen graven als malloten
je hebt toch kattenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn enkelkettinkje ging los, en nu moet ik van Deis mijn neus op mijn enkel duwen om een knoopje te leggen.
Ik kan dat wel hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kan toch heul niet bij mijn enkel!
Pas maar op, voor je het weet graven ze 's nachts met hun pootjes in je hoornvliesquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gelijk een prachtig blinkend witte stoep, win-winquote:
Wasbenzine en een luciferquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is weer de tijd, hier wemelt het ook van de mieren buiten. Vanmiddag nog gif overheen gegooid, maar helpt nauwelijks. Na een paar weken zie ik gewoon zandhoopjes op de stoep liggen, die dingen graven als malloten
kan je dat niet dan??? ik kan mijn benen in mijn nek leggen kan jij dat ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn enkelkettinkje ging los, en nu moet ik van Deis mijn neus op mijn enkel duwen om een knoopje te leggen.
hou op he anders durf ik niet eens mijn bed inquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet graven ze 's nachts met hun pootjes in je hoornvlies
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wasbenzine en een lucifer![]()
Het mierenpoeder van tegenwoordig helpt voor geen meter.
Hele dag geweest, lekker weer en leuke bandjes. Het was geweldigquote:
Met een beetje duwen en trekken kan in mijn neus aanraken met mijn teen, een seconde of 1quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je dat niet dan??? ik kan mijn benen in mijn nek leggen kan jij dat ook
Allen moet dat stuifmeel eens stoppen met stuivenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelijk een prachtig blinkend witte stoep, win-win
Ze schijnen zich graag te settelen in baarmoedersquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hou op he anders durf ik niet eens mijn bed in![]()
goed zo pieukeltjequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hele dag geweest, lekker weer en leuke bandjes. Het was geweldig
Mja om over alle auto's nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Allen moet dat stuifmeel eens stoppen met stuiven
mn vensterbanken waren fluoriserend geel
never gonna happenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze schijnen zich graag te settelen in baarmoeders
Erg he als je zelf een auto hebtquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mja om over alle auto's nog maar te zwijgen
Klinkt lekker! Dit brengt je wandelschema toch niet in de war...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hele dag geweest, lekker weer en leuke bandjes. Het was geweldig
Volgend weekend weer aan de bak.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Dit brengt je wandelschema toch niet in de war...
Jahahaquote:
Ik was mn auto nooit....ik vraag altijd bij de apk of ze mn auto gelijk wassenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jahaha
Heb hem van de week voor het eerst gewassen, helemaal liefdevol met een sponsje en autoshampooomdat ik de wasstraat nog een beetje te eng vind
Over 15 dagen is het precies een jaar geleden dat ik mijn buuf ontmoette. Die durfde ook niet met haar auto in de wasstraatquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jahaha
Heb hem van de week voor het eerst gewassen, helemaal liefdevol met een sponsje en autoshampooomdat ik de wasstraat nog een beetje te eng vind
Da's wel slim idd, goed ideequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was mn auto nooit....ik vraag altijd bij de apk of ze mn auto gelijk wassen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze schijnen zich graag te settelen in baarmoeders
slaap lekker deissy en niet aan je oog zitten hoorquote:
Ja als je hem er eenmaal in hebt gestuurd is het probleem voorbij idd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over 15 dagen is het precies een jaar geleden dat ik mijn buuf ontmoette. Die durfde ook niet met haar auto in de wasstraat
En er kan echt niets gebeuren, motor laten draaien, auto in z'n vrij, beentjes van de pedalen, klaar is Kees
Vervelende teennagels.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie heeft er velociraptors in de tuin? Klote beesten.
Ik heb een donkerblauwe.... echt zo'n kleur waarop dat gele spul zo lekker duidelijk zichtbaar isquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mja om over alle auto's nog maar te zwijgen
't Is gewoon een lekkere en ondeugende mevrouw, die vergeet ik niet zo snel. Dat die datum zo blijft hangen komt omdat haar tegenkwam terwijl ik bezig was met voorbereidingen voor mijn jaardag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar die buuf zit duidelijk nog erg in je hoofd! Hoe staan de zaken er nu voor?
slaap lekker mijn lievquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:22 schreef Laysa het volgende:
Mensen...lief en kattig...Zwaai zwaai baai baai![]()
![]()
Idem en het kleeftquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een donkerblauwe.... echt zo'n kleur waarop dat gele spul zo lekker duidelijk zichtbaar is
wanneer ben je jarig??quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is gewoon een lekkere en ondeugende mevrouw, die vergeet ik niet zo snel. Dat die datum zo blijft hangen komt omdat haar tegenkwam terwijl ik bezig was met voorbereidingen voor mijn jaardag.
Wat "de zaken" betreft, voorlopig even geen gedoe met dames, 't is prima zo. Maar hey, dat kan morgen zomaar weer anders zijn als ik een leukerd tegenkom
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Leandra het volgende:
Ik ben trouwens al met de baby in de auto in zo'n wasstraat geweest waar je in de auto moet blijven zitten
De auto moest schoon en het wasstraataanbod was op dat moment een beetje beperkt (die bij Pietje was dicht), dus ik kwam daar aanrijden en toen bleek het zo'n "bijven zitten wasstraat" te zijn.
Maar ik heb hem verteld dat het leuk was, en dus vond hij de herrie enz. ook niet eng.
ja en wanneer is je moeder dan jarig de datum graagquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teun is een dag voor mijn moeder jarig
Nee hoor helemaal niet huilen, gewoon voor het begon al lekker vrolijk met hem zitten dollen enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry hoor leandra en hij begrijpt dat dus zie je helemaal zitten, ja lieverd mama vind het ook niet eng, hij tussen lachen en huilen met verbaasde ogen
Okee, daar ga ik dus al. Ik dacht dat dat de definitie was van wasstraat - je auto erin rijden op de lopende band en blijven zitten tot je er weer uit kunt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef Leandra het volgende:
Ik ben trouwens al met de baby in de auto in zo'n wasstraat geweest waar je in de auto moet blijven zitten
De auto moest schoon en het wasstraataanbod was op dat moment een beetje beperkt (die bij Pietje was dicht), dus ik kwam daar aanrijden en toen bleek het zo'n "bijven zitten wasstraat" te zijn.
Maar ik heb hem verteld dat het leuk was, en dus vond hij de herrie enz. ook niet eng.
Eergisteren over 3 wekenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en wanneer is je moeder dan jarig de datum graag
Je hebt ook wasstraten die geen lopende band hebben, en daar kun je meestal zelf de keuze maken tussen blijven zitten (als je haast hebt) of uitstappen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, daar ga ik dus al. Ik dacht dat dat de definitie was van wasstraat - je auto erin rijden op de lopende band en blijven zitten tot je er weer uit kunt.
Hoe gaat dat in een uitstappen-wasstraat dan?
Slaap lekker Heksquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
nou oke begrijp het leandra moest alleen even lachen..
nou en ik ben ook weg slaap lekker allemaal
*rent!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
OMG. Gerard heeft zich gemeld in de COS. Daar gaan users flauw vallen achter hun computertje.
Ach so. Klinkt logisch. Wel onlogische naam voor een uitstappertje dan. Wasstraat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:37 schreef Leandra het volgende:
De definitie van wasstraat is volgens mij meer gebasseerd op het feit dat de lappen en andere reinigingsmethodes over de auto bewegen dan op het feit dat de auto zelf beweegt.
Bij een "bijven zitten wasstraat" heeft ieder onderdeel van het reinigingsproces z'n eigen locatie en rolt de auto dus van onderdeel naar onderdeel, en bij een wasstraat zonder lopende band verplaatsen de reinigingsonderdelen zich over de auto heen.
Bij DGK werd er ook flink wat af geadoreerd. Fandagen en zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
*rent!
Waren wij trouwens ook zo debiel tijdens DGK?
In een straat kun je ook gewoon parkeren en uitstappenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ach so. Klinkt logisch. Wel onlogische naam voor een uitstappertje dan. Wasstraat.
Ja, filmpje kijken ook. Lekker een week vakantie, terwijl je weet dat de meesten moeten werkenquote:
Ik kom maar even hier wat een berg kwijlquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
OMG. Gerard heeft zich gemeld in de COS. Daar gaan users flauw vallen achter hun computertje.
Gamen, film, tv, en eigenlijk moet ik dweilen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, filmpje kijken ook. Lekker een week vakantie, terwijl je weet dat de meesten moeten werken
quote:
Zit Soury bij jou danquote:Op zondag 1 mei 2011 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Gamen, film, tv, en eigenlijk moet ik dweilen.![]()
Dat zou wel leuk zijn, maar neequote:
Wat is kistenquote:
Dan krijgt hij iets wat hij niet wilquote:Op zondag 1 mei 2011 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Help 'm anders even met z'n usericon.
Dat dan wat danquote:
Ohhh nog nooit van gehoordquote:
PC-Eend houdt het al die weken al aardig vol daar, is het dan toch leuk?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meeste van zijn groupies komen al niet meer in de COS omdat ze boos zijn dat hij eruit is
Volgens mij is het nog blijven hangen van mijn Utregse periode.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schijnt Brabants te zijn voor kotsen
of Moots is d'r coordinatie wat kwijt
Moots, de vaart is er uit hier, ik ga fimpje kijken. Kom na de tijd nog wel even kijken of het hier gezellig isquote:Op zondag 1 mei 2011 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog blijven hangen van mijn Utregse periode.
Hij vindt het waarschijnlijk leuk.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
PC-Eend houdt het al die weken al aardig vol daar, is het dan toch leuk?
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moots, de vaart is er uit hier, ik ga fimpje kijken. Kom na de tijd nog wel even kijken of het hier gezellig is
Terecht??? Lees eens even heel goed terug dan!! Zo'n imbiciel wijf loopt niet enkel naar mij te DM's en PM's te sturen maar naar een hele ploeg. Waar kan jij uit opmaken dat het specifiek tegen haar bedoeld was??? Stond haar naam erbij dan?? Zij betrekt het opzichzelf omdat ze zo'n door en door verrot karakter heeft.quote:
Die spoort nietquote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
PC-Eend houdt het al die weken al aardig vol daar, is het dan toch leuk?
Hoe dan Pietje is aan de wandelquote:
Goedemorgen,quote:Op zondag 1 mei 2011 07:55 schreef hondjes het volgende:
Spanje, slangen , wespen grote krekels, en in juli komen duizenden vliegen.
Dus dan lig ik buiten onder een xenos vliegendeken, godverdomme hoe heet zo een gaasding.
Mijn hersens zijn nog niet wakker.
ik mag niet in de wasstraat, linnen kap.
Zou het stuifmeel zijn of iets anders.
Eerst even koffie
JA zo heet het ..quote:Op zondag 1 mei 2011 08:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Hondjes, dat heet een muskietennet volgens mij.
ach is die eruit, wat jammerquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
het was niet je zus?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb meer dan 24 uur met een mevrouw doorgebracht zonder seks met haar te hebben. Dat vind ik ook wel een prestatie
eigenlijk kijk / volg ik al weken niks meer van sstquote:Op zondag 1 mei 2011 08:57 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt hebt al een paar dagen SST niet meer gekeken dus.
Zelf kijk ik 1 x per dag bij de updates en dat was het dan weer.
Nee, dat valt gelukkig heel erg mee. Wel hebben we hier frelongs, een soort wesp maar dan van een wat groter formaat. En we hebben een jaar gehad dat in de zomer de muren van de schuur, de waslijnpalen en nog wat meer dingen onder de kleine slakjes zaten, duizenden waren het er. Daarna nooit weer.quote:Op zondag 1 mei 2011 08:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
JA zo heet het ..
of klamboe...
Heb jij ook veel vliegen in de zomer.
Als je dan toch een verlosser wil pikken uit 't hele RLSwereldje is 't geen slechte keus. Er zijn immers ook mensen die Brian daarin zien.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, sommige users zien Gerard echt als de verlosser, de guru wiens onuitputtelijke wijsheid ook hun leven zal verbeteren.
Rare mensen, die RLS-ers.
Ah jullie hebben het ook gelezen. De triestheid.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, sommige users zien Gerard echt als de verlosser, de guru wiens onuitputtelijke wijsheid ook hun leven zal verbeteren.
Ik bij dat kalfquote:Op zondag 1 mei 2011 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ah jullie hebben het ook gelezen. De triestheid.
Ik proeste bij: "in en in slechte secreten"
Ja.quote:
SS was echt niet jarenwaardigquote:Op zondag 1 mei 2011 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Kregen Huub en Lieke niet ooit een speciaal voor hun gekweekte en naar hun genoemde bloem ofzo? Gelukkig dat het programma geen jaren heeft geduurt, vliegtuigjes over een huis in Portugal zal aardig in de papieren lopen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Veel plezier ervan. Hier wil de zon zich maar niet laten zien.
Wat er die kooi niet is binnen gesleept! En het verhaal van iemand die niet op vakantie kon omdat al het geld was op gegaan aan SMS-jes. Hoe gek ben je dan???quote:Op zondag 1 mei 2011 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Kregen Huub en Lieke niet ooit een speciaal voor hun gekweekte en naar hun genoemde bloem ofzo? Gelukkig dat het programma geen jaren heeft geduurt, vliegtuigjes over een huis in Portugal zal aardig in de papieren lopen.
Lol!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:55 schreef Laysa het volgende:
Hihi....ik lees net Nostalgist in de COS over joanna....Ik slaap ook met mn ogen open gewoon door....soort van slaapwandelen...vannacht heb ik nog iemand een kuthoer genoemd...met mn ogen open
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lees dan ook maar voor dat ik hevig met handen bewegend golven nadeed
Wellicht. Maar sowieso die hele cultus om een deelnemer aan een RLS, en dan ook nog een RLS als SST, ik vind het bizar. Je hebt me geleerd doelen te stellen! Like WTF?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je dan toch een verlosser wil pikken uit 't hele RLSwereldje is 't geen slechte keus. Er zijn immers ook mensen die Brian daarin zien.
mogguh, heerlijk koffie-in-de-tuin-weer.
Jij ligt toch te janken onder je Gerarddekbed?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef mootie het volgende:
Hallo medeFok!kertjes, dat ik jullie niet in de steek laat enzo.
In mijn Gerebeershirtje. Tranen met tuiten!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij ligt toch te janken onder je Gerarddekbed?
Woensel? Dat was vorige week! Vandaag is het centrum open.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef mootie het volgende:
In mijn Gerebeershirtje. Tranen met tuiten!
Maar eigenlijk wil ik naar Woensel, kleren enzulks. Maar dat zou unfair tegenover Geer zijn.![]()
Nee, en bedankt voor sharing!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie dat topic gelezen over die spin die iemand in Eindhoven heeft gevonden? Dan zou ik ook onder mijn dekbed kruipen.
Oo Thanks!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Woensel? Dat was vorige week! Vandaag is het centrum open.
Eerste zondag van de maand: centrum
Laatste zondag van de maand: wcw.
Zie ik alleen Ravenstein. Gemeente Oss ja, sinds 200 nog wattes, maar waar is Oss zelf?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Straks in het filmprogramma een stukje over de bende van Oss. Kijken of ik bekende beelden en namen zie voorbij komen!
Stond je anders in een troosteloos wcw en dan moet je wel naar de Mac.quote:
Heb je zijn boek al gelezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
het kán ook met salami. . .quote:Op zondag 1 mei 2011 13:35 schreef Copycat het volgende:
Godver. Heb ik mijn ham bij de AH laten liggen, zit ik een saaie tosti kaas en sambal weg te werken.
Weet waar je aan begint.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
het kán ook met salami. . .
Lies, ja, dat linkje graag
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint.
Deel 1: Wat voor spin is dit?
Misschien handig om daar te stoppen met lezenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Wow.lijkt me een beest dat is weggelopen uit een terrarium, die dingen lopen hopelijk niet in de natuur rond.
Dat had ik misschien ook moeten doen. Heb vannacht gedroomd over het beestje.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste gedachte:
[..]
Misschien handig om daar te stoppen met lezen
Mijn zonnetje in huis wijs me op dit topic Top 10 bizarre slaapstoornissenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:55 schreef Laysa het volgende:
Hihi....ik lees net Nostalgist in de COS over joanna....Ik slaap ook met mn ogen open gewoon door....soort van slaapwandelen...vannacht heb ik nog iemand een kuthoer genoemd...met mn ogen open
Lays heeft er meerdere zo te lezen!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zonnetje in huis wijs me op dit topic Top 10 bizarre slaapstoornissen
Ik heb zelf jarenlang last gehad van nummertje 5, maar dan zonder de hallucinaties. Zit de jouwe er ook bij?
Ja nr 9....ik had dat topic daarstraks ook al gevondenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zonnetje in huis wijs me op dit topic Top 10 bizarre slaapstoornissen
Ik heb zelf jarenlang last gehad van nummertje 5, maar dan zonder de hallucinaties. Zit de jouwe er ook bij?
Die foto van de nageltjes deed het wel voor mijquote:Op zondag 1 mei 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat had ik misschien ook moeten doen. Heb vannacht gedroomd over het beestje.
ow wacht...ik was de vissen vergetenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lays heeft er meerdere zo te lezen!
Heeft hij wel eens een mep van je gehad dan als hij wel tegen je praatte..... terwijl je sliep?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nr 9....ik had dat topic daarstraks ook al gevonden![]()
Vanaf nu mag DK dus niet meer terugpraten
Nu ga ik ook kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:20 schreef mootie het volgende:
-
[..]
Die foto van de nageltjes deed het wel voor mij
Slaapverlamming heb ik gelukkig niet....ik kan el ijselijk gillen...zelfs ik schrik me dan de pleurisquote:Op zondag 1 mei 2011 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens een mep van je gehad dan als hij wel tegen je praatte..... terwijl je sliep?![]()
Gelukkig heb ik geen last meer van die slaapverlamming, ik kan je vertellen dat dat heel erg beangstigend is, ik lag dan echt vast.
Ik denk dat D_K zich ook helemaal lam schrikt als jij ineens keihard ligt te gillenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Slaapverlamming heb ik gelukkig niet....ik kan el ijselijk gillen...zelfs ik schrik me dan de pleuris![]()
Ik heb Dk of anderen nog nooit geslagen....gelukkig maar
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:29 schreef PC eend het volgende:
Heej gerard, ik ben je grootste fan
Ik heb een poster boven mijn bed een standbeeld in de tuin en in mijn huiskamer een altaar
Ik snap niet dat jij een boot hebt want volgens mij kan jij over water lopen
ik vrees van wel...mn moeder is zich ook weleens kapot geschrokkenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat D_K zich ook helemaal lam schrikt als jij ineens keihard ligt te gillen
ghehehehequote:
Ze wordt denk ik ook eens per maand wakker met de mededeling dat ze haar medicatie is vergeten in te nemen of haar lenzen nog in heeft. Terwijl ik gewoon gezien heb dat ze die ingenomen heeft of haar lenzen heeft uitgedaan. Boos dat ze dan wordt als ik haar tegen hou om uit bed te gaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat D_K zich ook helemaal lam schrikt als jij ineens keihard ligt te gillen
En om haar dan haar gang te laten gaan en haar medicijnen nog een keer in laten nemen is geen optie.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze wordt denk ik ook eens per maand wakker met de mededeling dat ze haar medicatie is vergeten in te nemen of haar lenzen nog in heeft. Terwijl ik gewoon gezien heb dat ze die ingenomen heeft of haar lenzen heeft uitgedaan. Boos dat ze dan wordt als ik haar tegen hou om uit bed te gaan.
En dan adviseren ze op niet met diegene te praten! Right!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En om haar dan haar gang te laten gaan en haar medicijnen nog een keer in laten nemen is geen optie.
Ik heb wel eens een vriendje in m'n slaap een volle vuist in z'n rug gegeven, en ik had de volgende ochtend geen flauw benul waarom hij zo boos wasquote:Op zondag 1 mei 2011 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Slaapverlamming heb ik gelukkig niet....ik kan el ijselijk gillen...zelfs ik schrik me dan de pleuris![]()
Ik heb Dk of anderen nog nooit geslagen....gelukkig maar
Jij had dus gewoon een vooruitziende droomquote:Op zondag 1 mei 2011 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendje in m'n slaap een volle vuist in z'n rug gegeven, en ik had de volgende ochtend geen flauw benul waarom hij zo boos was
Achteraf bleek dat hij (toen al) vreemd ging, dus dat was niet alleen het einde van de verkering maar ook het einde van m'n schuldgevoel over de vuistslag.
Zwaar? Je hoefde niets te doen, alleen maar bij haar te zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
Zo, dat was een zwaar weekend, maar wel leuk.
Bij Beatrix?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zwaar? Je hoefde niets te doen, alleen maar bij haar te zijn
En niks mis met een dagje doorbrengen met omaquote:Op zondag 1 mei 2011 17:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Precies, geen reden om het "zwaar" te noemen. Je krijgt er energie vanquote:Op zondag 1 mei 2011 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En niks mis met een dagje doorbrengen met oma
Ik heb ooit (jaren '80) nog een week geschilderd op dat megajacht van Donald Trump. Dat lag toen in Makkum (scheepswerf Amels Makkum) voor een refit.quote:
Maar ben je nu ook bruin?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb toch nog een uurtje of twee in de tuin in de zon liggen lezen. Op een handdoekje op het gras, laag bij de grond zodat ik de wind te slim af was.
Laagbijdegrondse bijgoochemerd, ik.
Ben bij niemand geweest, behalve mensenmassa'squote:Op zondag 1 mei 2011 17:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn indokleurtje van oktober begint alweer aardig terug te keren.quote:
Je schreef iets over een 24-uurs gezelschap van een dame waarbij je nog expliciet aangaf dat ze niets van je wilde.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben bij niemand geweest, behalve mensenmassa's
Wij vergeten niksquote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je schreef iets over een 24-uurs gezelschap van een dame waarbij je nog expliciet aangaf dat ze niets van je wilde.
Ow jaquote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je schreef iets over een 24-uurs gezelschap van een dame waarbij je nog expliciet aangaf dat ze niets van je wilde.
In het geval van de V.S.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of Trump wel zo'n geschikte president zou zijn, een land leiden is iets anders dan een paar keer een zakelijk failliet weten af te wenden met belastingtechnische trucjes.
Bij het leiden van een land heb je dan maar 2 trucs:
- lots of new taxes
- higher taxes
Ik vind het uitermate zwak van hem dat hij zicht denkt te moeten profileren over de rug van Obama's wel of niet Amerikaan zijn. Dat maakt hem wat mij betreft direct ongeschikt.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of Trump wel zo'n geschikte president zou zijn, een land leiden is iets anders dan een paar keer een zakelijk failliet weten af te wenden met belastingtechnische trucjes.
Bij het leiden van een land heb je dan maar 2 trucs:
- lots of new taxes
- higher taxes
We kunnen dit natuurlijk gewoon heel verstandig van haar noemen, dat opzoeken van plaatsen met veel getuigenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja
Maar die 24 uur waren dan ook vooral in mensenmassa's
Is het ook, daarbij is het een non-argument, dus kennelijk heeft hij geen echte argumenten.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate zwak van hem dat hij zicht denkt te moeten profileren over de rug van Obama's wel of niet Amerikaan zijn. Dat maakt hem wat mij betreft direct ongeschikt.
Jep, hij zou dus in dat land wel eens een goede kans kunnen makenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook, daarbij is het een non-argument, dus kennelijk heeft hij geen echte argumenten.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate zwak van hem dat hij zicht denkt te moeten profileren over de rug van Obama's wel of niet Amerikaan zijn. Dat maakt hem wat mij betreft direct ongeschikt.
Het is wel degelijk een valide argument daar het presidentschap alleen als ambt ten deel kan vallen wanneer de persoon in kwestie geboren is als wettig Amerikaan. Maar als iemand al geïnstalleerd is als president is het een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook, daarbij is het een non-argument, dus kennelijk heeft hij geen echte argumenten.
Het is een non-argument omdat de geboorteplaats van Obama niet ter discussie staat, hij is gewoon in de VS geboren.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een valide argument daar het presidentschap alleen als ambt ten deel kan vallen wanneer de persoon in kwestie geboren is als wettig Amerikaan. Maar als iemand al geïnstalleerd is als president is het een beetje mosterd na de maaltijd.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Obama daar een k.o. uitdeelt aan 'The Donald'
quote:'Ministers bemoeien zich met strafzaken'
Ministers van Justitie hebben zich weleens bemoeid met lopende onderzoeken. Dat zei OM-baas Harm Brouwer zondag in Buitenhof.
De bewindslieden worden graag op de hoogte gehouden, zei hij. Soms probeerden de ministers een onderzoek een bepaalde kant op te duwen, maar dat heeft hij steeds tegengehouden. Brouwer neemt binnenkort afscheid als hoogste man bij justitie.
De kans is groot, Amerikanen hebben vijanden nodig, hij gaat er prat op, koren op de molen van.....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
China abusing us, OPEC, Saoudi's, zomg als hij toch echt een kandidaat wordt
Niet helemaal, zal zo even doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 't uitgekeken, dat laatste stuk over die poll![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 't uitgekeken, dat laatste stuk over die poll![]()
Ik zit iets te missenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef Laysa het volgende:
De diehards van de SSt Cos zijn nu kwaad op elkaar?
ik volg het echt niet meer
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef Laysa het volgende:
De diehards van de SSt Cos zijn nu kwaad op elkaar?
ik volg het echt niet meer
Zal wel over de datum van heiligverklaring van Geer gaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee...de tekst waarom het ging is weg
Nah lekker danquote:Op zondag 1 mei 2011 18:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee....lavenderr had met het modstokje gezwaaid
gelukkig weer veilig thuisquote:Op zondag 1 mei 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Fox is weer thuis!
Om 5 uur mochten we hem op gaan halen, ik verheugde me op de hereniging met zijn broer, want die is al sinds woensdag van de leg omdat hij zijn broer mist. Toen we thuis kwamen kwam Tom naar beneden, ziet Fox rent naar boven, kruipt onder ons bed en loopt sindsdien wel telkens achter Fox aan, maar dan wel blazend en grommend![]()
Katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |