Wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef Blester het volgende:
Nee sorry, 8 euro is echt te duur. Gears of war 1 heeft niet eens een multiplayer dus daarom geef ik er 5,50 inclusief voor. Krijg gow 2 als voor de 8 euro inclusief.
Succes met de verkoop verder dan
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, doe maar 15 cent bij je bod.
Ik blijf bij mijn prijs van 8 Euro inclusief verzending. Voor die prijs doe ik er ook nog een mooie smiley button bij..quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:13 schreef Blester het volgende:
In dat geval verhoog ik mijn bod van Gears of war / Project gotham racing 4 naar 7 euro inclusief.
7 euro inclusief lijkt me voldoende voor de bundle en dan mag je de smiley houdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn prijs van 8 Euro inclusief verzending. Voor die prijs doe ik er ook nog een mooie smiley button bij..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef Blester het volgende:
[..]
7 euro inclusief lijkt me voldoende voor de bundle en dan mag je de smiley houden
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef Blester het volgende:
[..]
7 euro inclusief lijkt me voldoende voor de bundle en dan mag je de smiley houden
In mijn ogen blijft 8 Euro inclusief verzending een marktconforme prijs. Mocht je krap bij kas zitten, dan ben ik bereid om je een renteloze afbetaling (in 2 termijnen van 4 Euro) aan te bieden. De eerste betaling direct na aankoop en de tweede betaling binnen 90 dagen na aankoop.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef Blester het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:48 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
In mijn ogen blijft 8 Euro inclusief verzending een marktconforme prijs. Mocht je krap bij kas zitten, dan ben ik bereid om je een renteloze afbetaling (in 2 termijnen van 4 Euro) aan te bieden. De eerste betaling direct na aankoop en de tweede betaling binnen 90 dagen na aankoop.
Het is geen kwestie van het niet hebben van geldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:48 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
In mijn ogen blijft 8 Euro inclusief verzending een marktconforme prijs. Mocht je krap bij kas zitten, dan ben ik bereid om je een renteloze afbetaling (in 2 termijnen van 4 Euro) aan te bieden. De eerste betaling direct na aankoop en de tweede betaling binnen 90 dagen na aankoop.
Jij hebt bij het fietsen ook altijd een motorhelm op. En overdag je fietslampen aan voor het geval je door de schaduw moet. Ik bedoel, rijden blijft rijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van het niet hebben van geldAls ik dat spel zou willen kopen, zou ik dat kunnnen hoor. Ik ga inderdaad altijd voor lage prijzen, je bent hier tenslotte om te handelen; wie niet? Sommige gaan na 1 bod meteen akkoord met het tegenbod, andere niet. Als je ooit ver wilt komen qua handelen moet je bij je standpunt blijven. En dan boeit het vrij weinig of je hier voor 8 euro of een deal van 5000 loopt te handelen, handel blijft handel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |